להשקיע בעמדת כניסה לחתונה: כי אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני

by admin

האורחים שלכם עברו דרך ארוכה למדי, עד שהגיעו לחתונה שלכם, ויש לתת מענה למצב הצבירה בו הם מגיעים לאירוע. ההמלצה שלנו – כבר עם כניסתם לאירוע, להציע להם משהו לשתות, להציב מראה ארוכה לנוחיותם, ולעזור להם להשתחרר מעול המתנה, עוד לפני שנכנסו לאירוע

חשבתם שאחרי שסגרתם ספקים כמו חברת קייטרינג, די.ג'י, צלם ומאפרת, ואפילו כבר רכשתם חליפת חתן ושמלת כלה, אולי עכשיו תוכלו קצת לנוח עד האירוע הגדול והמרגש… אז זהו, שלא. כעת עליכם להתמקד בפרטים שאולי, בטעות, נדמים לכם קטנים, כמו עיצוב האירוע ועוד פרטים הקשורים באסתטיקה, בפינוקים ובנוחות של המשתתפים בחגיגה, אבל חשוב שתדעו שמדובר בגורמים שיכולים להכריע האם האירוע שלכם מוצלח, מקורי, חווייתי ומהנה, או שפשוט מדובר בחתונה גנרית – "עוד אחת" מבחינת האורחים שלכם.

 

בכל הנוגע ל עיצוב חתונה, מומלץ להשקיע ובהחלט להיעזר בשירותיהם של מעצבים מיומנים, שכבר ראו דבר או שניים בחייהם המקצועיים, ולא רק שהם יודעים להתאים לכל זוג את אופי העיצוב והאווירה הנכונה והמדויקת, מה גם שהם הכי מעודכנים בטרנדים החמים, והם יכולים להעלות את האירוע שלכם על המסלול הנכון. 

 

מה קורה לאורחים שלכם בעמדת הכניסה לאירוע?

 

יש לא מעט זוגות שמרימים גבה לשמע הרעיון הזה ולא ממש מבינים למה צריך להשקיע בזה, אבל על מנת להבין את חשיבותה של עמדת כניסה לחתונה באירוע שלכם, בואו ניזכר רגע בהרגשה שלנו כשאנחנו מגיעים לחתונה. אנחנו, סביר להניח, אחרי נסיעה ארוכה למדי ועמידה בפקקים אינסופיים, אנחנו מתרגשים, טיפה מתוחים, אנחנו קצת דואגים שההשקעה בביגוד ובסטיילינג שלנו אולי קצת נהרסה בדרך, ויש לנו צ'ק בארנק, שאנחנו כבר ממש רוצים להיפטר ממנו (או לחילופין, כסף שאנחנו רוצים להעניק לזוג בדרך כזו או אחרת), ולהתפנות להנות בחתונה.

 

אז עכשיו כשהבנו את זה, בואו נחשוב כיצד נעניק לאורחים שלנו את החוויה הטובה ביותר עם כניסתם לאירוע החתונה שלנו, באמצעות מחשבה מעמיקה על הפרטים המרכיבים את עמדת הכניסה, לרבות העיצוב, המשקאות והפסיליטיס. אל תשכחו שזהו הדבר הראשון שהם יראו ויחוו באירוע, ולמעשה הרושם הראשוני שיווצר יושפע משמעותית מהעיצוב והאווירה שבמבואת הכניסה.

 

קודם כל משהו לשתות

 

בשנים האחרונות, בלא מעט חתונות מוצע שולחן או בר ממש בכניסה לאירוע, ועליו כוסות משקה צבעוניות, לעתים מדובר בשייקים, לעתים בקוקטייל אלכוהולי צבעוני, משובח ופוטוגני, ולעתים גם וגם. כאמור, על האורחים שלכם עברה דרך ארוכה והם מעט תשושים, וכוס משקה קר ומתוק יכולה להוות "גיים צ'יינג'ר" של ממש בסיטואציה הזו. מעבר לכך שמדובר בקבלת פנים מזמינה, נדיבה ומפנקת, זה גם עוזר להתרענן ואף להרים את המורל. אנחנו ממליצים לשלב גם אופציה אלכוהולית קלה בשלב זה, מאחר והאורחים שלכם עומדים בפני הרבה סמול טוקס עם אנשים שלא התרעו עמם שנים, ואיזה בוסט בדמות דרינק יכול לעזור מאוד. למתקדמים, אפשר להציע כבר איזה נשנוש קל לצד המשקאות, משהו "חטיפי" כמו finger food שאפשר לחטוף לצד הדרינק, כדי לא לשתות על בטן ריקה.

 

מראה מראה שעל הקיר – האם האיפור שלי נשאר סביר?

 

עכשיו, אחרי שהאורחים שתו רגע משהו וטיפה נרגעו, הם יכולים להתפנות רגע לבדוק אם הם נראים טוב כפי שהיו כשיצאו את הבית. במיוחד כשאלו רגעים ספורים לפני שהם עומדים לפגוש הרבה מכרים משכבר הימים. אם תציבו מראה ארוכה בעמדת הכניסה, תעניקו להם שירות מצוין, באפס מאמץ. אפשר, כמובן, גם לקחת את זה צעד קדימה, ולהדביק על המראה איזה משפט רומנטי בכתב מסולסל, לקשט בפרחים, בבלונים, או באלמנטים אחרים בהתאם לעיצוב המבואה והאירוע כולו. אבל מילה שלנו – גם אם זו תהיה מראה עירומה וסתמית לחלוטין – האורחים שלכם יודו לכם על כך. 

 

בשלב הבא – להיפטר מהמתנה ולא "להישאר חייבים"

 

על אף שאנחנו חיים בעידן דיגיטלי של טכנולוגיה מתקדמת ביותר, עדיין לא מעט אורחים, במיוחד המבוגרים שביניהם, נוהגים להעניק צ'ק כמתנה לחתונה. העניין הזה של המתנה, יושב על האורחים ואחרי שיסיימו עם זה הם יחושו הקלה גדולה ויוכלו להתשחרר ולהנות מהאירוע. אם כן, כדאי לארגן דוכן ובו ניירות קטנים ועטים לברכות, וכמובן מעטפות מסוגננות. אפשרות נוספת, היא לארגן עמדת תשלום דיגיטלית. זה אולי לא נשמע רומנטי, אבל הכל עניין של עיצוב והגשה. כך או כך, עזרו למשתתפים בחגיגה להשתחרר מהעניין הזה בהקדם האפשרי.

 

פסיליטיס ופינוקים נוספים שכדאי לחשוב עליהם

 

עוד אלמנטים שכדאי לחשוב על שילובם בעמדת הכניסה לחתונה, הם כל מה שלמעשה יסייע לאורחים שלכם להיות יותר נינוחים ושמחים. לדוגמא, אם מדובר בחתונת חורף, כדאי לשקול להציב שם מתלים למעילים. אם מדובר בחתונת צהריים המתקיימת במתחם פתוח, שווה לשקול לשים שם שפורפרות קטנות של קרם הגנה ומניפות. אפשר גם להניח עוד אמצעים להתרעננות כמו מגבונים ועוד. העקרון שצריך להנחות אתכםואת מפיקי ומעצבי החתונה, הוא מחשבה מתמדת על החוויה של האורחים, בדגש על הנוחות שלהם.

 

סוקולנטים ופריטים ממקרמה: טרנדים בעיצוב חתונות 

 

מי שהשתתף באירועים בשנים האחרונות, ובמיוחד בחתונות, אולי הבחין כי ישנם אלמנטים עיצוביים שחוזרים על עצמם, כמו למשל השימוש בסוקולנטים – קקטוסים קטנים ומקסימים, הפזורים בעמדות השונות של האירוע. בנוסף, סגנון הבוהו שיק, לצד טרנד ה-DIY, הביאו שלל פריטי מקרמה וקש, שהם לגמרי תפורים על אירועי חתונות, ובמיוחד חתונות בטבע, מאחר והם סופר רומנטיים, ומשתלבים היטב עם צמחים ופרחים, ליצירת מראה כפרי מובהק. שלל הטרנדים הללו גם ניכרים היטב במבואת הכניסה לחתונה, מאחר והיא חלק בלתי נפרד מהעיצוב של האירוע כולו.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES