לרגש, לחדש ולהפתיע – איך להפיק חתונה אלטרנטיבית?

by admin

די, מאסנו באירועים הגנריים, הצפויים והמשמימים. מתחשק לנו להביא בחתונה שלנו משהו שונה ומרגש. האם חייבים לשבור את הראש לשם כך? בהחלט לא. ניתן לחשוב על אלמנט אחד ייחודי באירוע, והוא ייתן את האפקט המפתיע לכל האירוע. כמה רעיונות פרקטיים להפקת אירוע חתונה מחוץ לקופסא

די, כולנו מאסנו בחתונות הגנריות האלו, בהן הכל צפוי, בנלי ואפילו קצת משעמם. בא לנו, בחתונה שלנו, להביא משהו חדש, מרענן, מפתיע ומקורי. אבל איך נשבור את הראש עכשיו בחידושים והמצאות, כשגם ככה יש לנו תיק גדול וכבד על הראש, שהוא הפקת האירוע הגדול, היקר והמורכב ביותר שאי פעם הפקנו, ואנחנו בכלל לא מהתחום…?

החדשות הטובות הן שכדי להפיק חתונה חתונה אלטרנטיבית, אירוע שיהיה שונה, מקורי ובלתי נשכח, לא חייבים להשתגע ולאבד את זה, אלא שמספיק לשדרג או לשנות אלמנט אחד מרכזי בחתונה, והוא ייתן את הטון לאירוע כולו. 

להתחתן במועד לא שגרתי

בישראל, נהוג להתחתן במועדים מסוימים מאוד, שהם בדרך כלל בימי שלישי בערב (פעמיים כי טוב), או חמישי בערב, שהוא מועד מבוקש במיוחד מאחר ולמחרת לכולם יש חופש. זוגות אחרים נישאים פשוט בערב של שאר ימי החול בשבוע, או לעתים בשישי בצהריים. אם מתחשק לכם לחשוב מחוץ לקופסא, תוכלו פשוט להינשא במועד לא שגרתי, ובכך להפוך את האירוע שלכם ליוצא דופן ובלתי נשכח. לדוגמא, לעתים רבות יום העצמאות של ישראל יוצא על יום חול, והוא חג חילוני, כך שאין בעיה להשיג רב שיחתן אתכם ביום הזה. מדובר ביום חופש, לרוב בסוף אפריל או בתחילת חודש מאי, כאשר מזג האוויר אידיאלי לאירוע בשעות היום. דוגמא נוספת, במידה ואתם מעוניינים בחתונה אזרחים שאינה דתית, היא לקיים את החתונה בשבת בבוקר או בצהריים. אם מדובר בחתונת בוקר (מועד שתוכלו לבחור גם עבור חתונת שישי במהלך השנה), תוכלו להגיש לאורחים שלכם ארוחה בסגנון בראנצ' במקום הבופה המוכר והצפוי, וכבר תחוללו אפקט של הפתעה ומקוריות.  היתרונות של מועדים כאלו, טמונים גם בכך שאלו הם ימים חופשיים עבור כל האורחים שלכם, הכבישים פקוקים פחות וכולם מגיעים נינוחים לאירוע שלכם. 

להינשא במקום יוצא דופן

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן… כמובן שאם תבחרו להינשא במקום לא שגרתי, או אולי אפילו כזה שלא מיועד במקור לאירועים, החתונה שלכם תהיה שונה ותיזכר לאורך שנים. למעשה, עם קצת יצירתיות וכושר הפקה לוגיסטי, כמעט כל מקום יכול להפוך למקום לאירועים. לדוגמא, יקב מוקף כרמים, פיסת טבע שאתם אוהבים ומכירים מהילדות שלכם, החצר של בית ההורים, ועוד ועוד. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון שיכולות לצוץ לא מעט בעיות לוגיסטיות במקומות כאלה, שעלולות להקשות על ההפקה ואולי אף לפגוע בהנאה של האורחים שלכם. לדוגמא, חתונה בטבע, בה האורחים שלכם צריכים לדשדש על אדמה תלולה עם נעלי עקב. במקרה כזה, ההמלצה שלנו היא לחפש אחר מקומות לאירועים קטנים, שמציעים משהו מיוחד ושונה, וכל מרכיבי ההפקה הם כבר "בילט אין" בהם. כך תוכלו להנות מכל העולמות – גם להתחתן במקום יוצא דופן, וגם להסיר דאגה מכל היבטי הלוגיסטיקה.

אוכל מקורי

עד לשנים האחרונות, נהגו להתייחס לקייטרינג לחתונה בשמרנות מסוימת. היו חייבים להיות בתפריט מתאבני פתיחה המוגשים לאורחים עם תחילת האירוע, ובארוחה העיקרית תמיד הופיעו סלטים, תוספות וכמה מנות עיקריות (רובן בשריות) לבחירה. כיום לא מעט זוגות מעזים לחרוג מהקונספט הזה ולהציע לאורחים שלהם מנות בסגנון אחר. כמו כן, בעבר האוכל בחתונה היה חייב להיות בשרי וכשר, כאשר לא מעט אנשים נהגו להתייחס לבחירה של הזוג הנישא להגיש אוכל צמחוני כחסכנית ואפילו קמצנית. כיום המצב כבר השתנה, ובמיוחד לאור מגמות בקולינריה העולמית, שנותנות כבוד גדול למנות המבוססות על הצומח. גם הקינוחים בחתונות, שעד לשנים האחרונות נזנחו אל פינת ה"לצאת בידי חובה", והיו משמימים וצמחיים (פרווה) בדרך כלל, עברו טרנספורמציה רצינית. כאמור, אפשר אפילו להעיז ולהגיש לאורחים שלכם ארוחה מפנקת ושופעת בסגנון בראנצ'. כך או כך, אם תהיו אמיצים ותחרגו מהמנות המקובלות בחתונות, אתם עשויים לגרוף הרבה מחמאות שיגיעו מההנאה של האורחים שלכם.

קונספט מפתיע

הסעיף הזה מיועד לזוגות יצירתיים, שאוהבים קצת להשתגע וחשוב להם שתהיה אווירה מיוחדת בחתונה שלהם. לא מעט זוגות בוחרים קונספט – נושא מסוים עבור האירוע שלהם, ומקפידים להחיל אלמנטים הקשורים אליו בכל אחד מהאספקטים שבחתונה. החל מעיצוב האולם, המשירים שהדי.ג'יי מנגן, התלבושות (כן, גם של האורחים כמובן) ואפילו האוכל והקוקטיילים. זו יכולה להיות חתונת תחפושות, קונספט שמתאים במיוחד לזוגות הנישאים קרוב לפורים, ומבטיח אווירה משוגעת, משוחררת ובלתי ניתנת לחיקוי באירוע, וזה יכול להיות משהו מתון יותר, כמו חתונה בלבן, חתונה טרופית מלאה בפרחים ובדרינקים צבעוניים, ואפילו חתונה בשחור לבן, שהדרס קוד לאורחים הוא מובן מאליו. כל קו כזה בנושא החתונה, יכול להביא לאירוע ייחודי ומעניין.

תוכן שישאיר את כולם בעננים

התוכנית האומנותית בחתונה היא עניין שלעתים נזנח ונבלע בין שלל העניינים של ההפקה, וחבל. אם תשקיעו בסרטון מעניין ומרגש, בהופעה יוצאת דופן, או אפילו במישהו מצחיק, משעשע ומרגש שיחתן אתכם לצד הרב, אתם יכולים לצקת לאירוע עניין ותוכן שאף אחד לא ישאר אדיש אליהם. האלמנט הזה לכשעצמו, יכול לייחד ולבדל את החתונה שלכם מכל שאר החתונות, אפילו אם שאר הבחירות שלכם היו שגרתיות למדי. אם אין לכם עודף תקציב לצורך העניין הזה, כדאי לאתר בני משפחה וחברים מוכשרים, ולרתום אותם לטובת התוכנית האומנותית של האירוע, ובכך להבטיח שהוא יהיה מקורי ומרגש.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES