למה אירועי בוטיק הם הקונספט המתאים ביותר לתקופה הזו?

by admin

בעקבות האיסור על קיום אירועים המוניים, לא מעט אנשים התאהבו בקונספט של אירועים מצומצמים. יש קסם יוצא דופן באירועי בוטיק – אינטימיים, איכותיים ומדויקים, וגם לא מעט יתרונות מבחינת ההפקה שלהם. אילו מקומות מתאימים במיוחד לקיום אירועים מסוג זה, ועל מה כדאי לשים את הדגש בתכנון?

 

אירועים עסקיים בלורנס

 

התקופה של השנתיים האחרונות טרפה את הקלפים מבחינות רבות, והשפיעה בצורה יוצאת דופן ומשמעותית במיוחד לא רק על תחום האירועים, אלא על ההתנהלות החברתית שלנו ככלל.

 

עם ישראל הוא ללא ספק מגלם תרבות של שמחה, שעד לאחרונה בדרך כלל באה לידי ביטוי בהפקות ענק ובמפגשים המוניים, כאשר המוטיב החוזר היה "כל המרבה הרי זה משובח". שפע של אנשים, שפע של אוכל, מוזיקה רועמת, והשמחה רבה. 

 

אבל הקורונה עצרה את העולם הזה, הכתיבה לנו חוקים אחרים, וגם אולי לימדה אותנו דבר או שניים על הבחירות שלנו בהקשר של אירועים ומפגשים חברתיים.

 

לאחר חודשים רבים בהם מקומות הבילוי היו סגורים, ובחדשות ציוו עלינו להימנע ממפגשים עם אנשים רבים, לאט לאט, לא רק שהתרגלנו לקונספט החדש, אלא גם שיש לא מעט שהתחילו להתאהב בו וגילו את החן והקסם שבמפגש מצומצם ומדויק.

 

אירועי בוטיק – קטנים, איכותיים ומדויקים

 

כשמדברים על אירועי בוטיק, הכוונה היא בדיוק למפגשים חגיגיים מהסוג הזה – אירועים מצומצמים, אינטימיים, מדויקים, איכותיים וייחודיים. "לא כמו כולם". יש בדרך כלל שני דברים שמייחדים אירועים מסוג זה – האחד הוא שמדובר כאמור באירוע מצומצם, אקסקלוסיבי ולא המוני, והשני הוא שבדרך כלל הם מתאפיינים בקונספט מאוד מסוים ומוקפד.

 

היתרונות שבאירועי בוטיק על פני אירועים המוניים וגנריים

 

אווירה אינטימית

 

בתקופת הקורונה, כאשר מקומות הבילוי היו סגורים, לא מעט אנשים החלו לקיים מפגשים חברתיים מצומצמים בבתים, וגילו להפתעתם שכאשר אנחנו נפגשים רק אם יחידי הסגולה שבחרנו בפינצטה – המפגש הוא הרבה יותר נעים, חמים, אינטימי ואותנטי. לא פלא שרבים בחרו להמשיך ולבלות בקונספט זה, גם לאחר שהסתיימו הסגרים והמסעדות והברים נפתחו מחדש. באותו אופן ובאותה אווירה מתנהלים אירועי בוטיק. באירועים מסוג זה, בדרך כלל כל המשתתפים מכירים היטב זה את זה, יש להם עולם תוכן משותף, ואפילו בדיחות פנימיות, וכל אלו יחד יוצרים מפגש הרבה יותר משמעותי ונעים.

 

מקום ייחודי – ולא "אולמי X"

 

כאשר בוחרים לקיים אירוע מצומצם, נפתחות יותר אופציות של מקומות פוטנציאליים לקיים בהם את האירוע. בואו נודה בזה, רוב גני האירועים הגדולים הם גנריים למדי, ודי קשה להבחין ביניהם. לעומת זאת, מקומות לאירועים קטנים בדרך כלל מתאפיינים בתכונות ייחודיות, בין שמדובר בעיצוב, במראה, באווירה או באוכל. המכלול בדרך כלל מציע משהו מיוחד ומעניין, שגם יפתיע, ירגש ויחדש עבור האורחים באירוע. 

 

תוכן שהופך את האירוע למרגש וזכיר

 

באירוע המכיל מספר מועט של משתתפים, לרוב כאמור יהיה איזה קו משותף בין האורחים, שקרוב לוודאי מכירים היטב זה את זה. אם מדובר למשל באירוע חברה, סביר שיש בין המשתתפים הוויי ייחודי ובדיחות שרק הם מבינים. על מנת להפיק אירוע מרגש במיוחד, כדאי להשקיע בתוכנית אומנותית בהתאמה אישית למשתתפי האירוע וכמובן לאופי האירוע. חשוב להעניק תשומת לב לחלק זה של האירוע, מאחר והוא יוצק תוכן חשוב והופך את המפגש למרגש, מעניין ובלתי נשכח. 

 

מנות ודרינקים ברמה גבוהה יותר

 

באירועי בוטיק, נפתחת האפשרות להשקיע יותר בבחירת המנות שיוגשו וגם במשקאות האלכוהוליים שיוצעו לאורחים. כאשר הדגש הוא על איכות ולא על כמות, אפשר להתפרע יותר עם חברת קייטרינג ייחודית ומומלצת וגם להשקיע בבר אלכוהול איכותי. ניתן ורצוי להתאים את סוג המנות לקונספט הכללי של האירוע. למשל, אם מדובר באירוע צהריים, אפשר להחליט על קונספט של מסיבת קוקטייל, ולהגיש קוקטיילים טרנדים ומושקעים, לצד מנות ביס קלילות, מעניינות וטעימות. 

 

אילו מתחמי אירועים עשויים להתאים לאירועי בוטיק?

 

כאמור, אם החלטתם ללכת על אירוע בוטיק, מצומצם ואיכותי, תוכלו לבחור מבין שלל מקומות ייחודיים וקסומים, שיהוו את נקודת הפתיחה הטובה ביותר לאירוע מוצלח. בין האפשרויות המעניינות תמצאו למשל יקבי יין שעברו הסבה נקודתית לגם אירועים באווירה טוסקנית, רומנטית ופסטורלית להפליא. מקומות מסוג זה מתאימים במיוחד לחתונה קטנה, אבל גם לא מעט אירועים עסקיים, שמארגניהם מבקשים לאוורר את העובדים מהקונספט של עבודה, ולהעביר אותם לאווירת בילוי קלילה ונעימה, בוחרים במקומות כאלו. אופציות נוספות, המתאימות יותר לאירועי חורף למשל, הם לקיים אירוע קטן בתוך מבנה אבן עתיק, וילה או אפילו בית כפרי באווירה נוסטלגית. עצם הבחירה  במקום כזה כבר עושה עבורכם את רוב העבודה, שכן האווירה במקומות האלו היא כה ייחודית, עד שהיא "משתלטת" על האורחים עם כניסתם למקום, ומכניסה אותם לוייב מאוד מסוים, חגיגי ולעתים אפילו אסקפיסטי.

 

מקום מושלם לאירועי בוטיק

 

בין שאתם בשלבי ההפקה הראשונים של אירוע עסקי או חתונה מצומצמת, יש מקום יוצא דופן שכדאי לכם להכיר. מדובר בלורנס, מתחם אירועים ייחודי השוכן בלב יפו העתיקה. המקום הוקם בבניין אבן עתיק ואותנטי שנשמר ושופץ מהתקופה העות'מאנית ביפו, והוא מציע אווירה מזרח תיכונית חמימה, מקורית, וגם מאוד טרנדית ועדכנית. ברחבי העולם, כל הסגנון המזרח תיכוני, בין שמדובר בעיצוב, במוזיקה או בקולינריה, הסטייל הלבנטיני תופס תאוצה במקומות הכי "מביני עניין" ברחבי הגלובוס. בלורנס שביפו כל אלו הם "בילט אין" – האדריכלות האותנטית, הקייטרינג שבמקום שמציע שלל מעדנים מזרח תיכוניים ואפילו פינות זולה עם קפה שחור וכנאפה, המוזיקה המתנגנת ברקע, עיצוב הפנים עתיר הסלסלולים והצבעים החמים וכמובן – העיר העתיקה הנשקפת בחוץ, ומלווה את האורחים שלכם כל הדרך אל המקום.  

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES