מהו אירוע בוטיק וכיצד נמצא מקום מושלם לאירוע המיוחד שלנו?

by admin

יש לכם אירוע כלשהוא בקרוב? מזל טוב! זה יכול להיות כל אירוע כמו חתונה, ועכשיו אתם מתחילים להפיק אותו. יש לכם המון מה לעשות, אם זה למצוא את הביגוד שיבטא את מי שאתם, אתם צריכים למצוא אנשי מקצוע שונים כמו צלמים, תקליטן, מעצבת אירועים ואחרים, אבל רגע לפני כל אלו אתם צריכים לסגור על מקום מיוחד.

אבל אתם לא רוצים מקום בנאלי לאירוע שלכם. אתם לא רוצים שהוא יהיה עוד אחד מיני רבים אלא מקום מיוחד, לא שגרתי, לא המוני ובעיקר, מדויק לאירוע שלכם. במילים אחרות, אתם רוצים אירוע בוטיק, אירוע עם אופי ייחודי, כזה שיהיה על פי טעמכם.

מהו אירוע בוטיק?

אז נתחיל בשאלה: מהו בכלל אירוע בוטיק ולאחר מכן נמשיך לאיך מוצאים מקום שמתאים לאירוע כזה. אירועים חגיגיים נפוצים. רובינו מגיעים אליהם כמה פעמים בשנה ויש גם לא מעט מאיתנו שמבלים באירוע כזה כמה פעמים בחודש. אבל אירוע בוטיק הוא לא עוד אירוע רועש והמוני. זהו אירוע אינטימי, אירוע עם הפקה מקורית, אירוע קטן יחסית וכזה שלא עומד בתכתיבים ובטרנדים העכשוויים. אירוע בוטיק הוא אירוע שנותן ביטוי לשאיפות של הזוג או מי שהאירוע לכבודו, הוא עומד בקריטריונים גבוהים אבל שונים מאירועים סטנדרטיים.

במה זה מתבטא? למשל באוכל האיכותי, שיכול להיות גורמה, יוקרתי וכזה שהמוזמנים לא טועמים כל יום, זהו אירוע בו יש הקפדה על כל פרט ופרט, קטן כגדול בכל מה שנוגע לעיצוב מדויק, לסידור מוקפד וליצירתיות. זהו אירוע ב"טוב טעם, אירוע בו יש חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר כדי להפוך את האירוע לאירוע מיוחד ואקסלוסיבי.

זהו אירוע קטן ומושלם. יצירתי, פרקטי, ייחודי ולא מתחנחן. לפעמים המיקום של אירוע כזה יהיה פסטורלי, לפעמים הוא יהיה במבנה עתיק שעבר שינויים והתאמות בשביל להתאים אותו לאירועים מעין אלו, ובשורה התחתונה – הוא יהיה מרשים במיוחד.

אירוע בוטיק הוא סוג של אירוע שלא מעט זוגות מחפשים היום. הם כבר שבעו מהעיצובים המעייפים, מהאוכל שחוזר על עצמו אירוע אחר אירוע, ומקונספט שלא באמת משתנה אלא רודף אחר עצמו. נכון, הוא דורש השקעה של זמן ולפעמים גם כסף, אבל התוצאה שלו היא אחת – אירוע שלא שוכחים עוד שנים ארוכות, אירוע בו המוזמנים מרגישים שמרעיפים עליהם את כל הטוב וכשהתפאורה מסביב מותאמת, אין יותר מדהים מזה.

אז אחרי שהבנו מהו אירוע בוטיק ולמה הוא כבר לא טרנדי אלא רצון הולך וגובר אצל זוגות רבים ואצל מי שמעוניין להפיק אירוע פרטי או עסקי כזה שיהיה שונה מהאחרים, כדאי שנבין גם איך מאתרים מקום כזה ומה חשוב שיהיה בו.

לא רק לחתונות

מקובל לחשוב שאירועי בוטיק אלו אירועי חתונה. זה נכון במידה חלקית מכיוון שאכן רוב האירועים הללו הם חתונות אבל לא רק. אירוע בוטיק יכול להיות גם אירוע בר מצווה לילד, אירוע בת מצווה לילדה, ברית מילה, חינה, אירוע עסקי כמו אירוע גיוס משקיעים וכדומה. זה יהיה בדרך כלל אירוע שמתאפיין בכמות מוזמנים קטנה, בקונספט ייחודי ובקצב אחר. אז הנה כמה טיפים למציאת מקום כזה

טיפים

  • מקום שמיועד לאירועים קטנים – כפי שציינו, אירוע בוטיק מתאפיין בכמות מוזמנים מצומצמת יחסית. בבואכם לבחור מקום לאירוע שלכם, וודאו שזה מקום שמיועד מראש לכמות קטנה יחסית של אנשים. זה לא צריך להיות אולם גדול פיזית מכיוון שאם הוא כן יהיה, כמות המוזמנים הקטנה יחסית אליו תהיה בולטת.
  • אוירה – כשתגיעו בפעם הראשונה למקום ולמרות שהוא יהיה ריק ולא במהלך אירוע, נסו להבין מה אתם מרגישים. האם אתם מרגישים אינטימיות במקום? רומנטיות? האם המקום נעים לכם והאם הוא גורם לכם להרגיש טוב? חלק ממה שהופך אולם לאולם שמתאים לאירוע בוטיק הוא במה שהוא גורם להרגיש.
  • תגיעו בזמן אירוע – אז נכון, להגיע לאירוע בוטיקי זה אומר להיות קצת זרים בנוף כי רוב המוזמנים יכירו האחד את השני, אבל אתם חייבים את זה בשביל לראות האם המקום מתאים לסגנון שלכם. אתם חייבים גם להרגיש האם אתם מתחברים לאווירה ולאנרגיות במקום, האם מה שיש באירוע הספציפי הוא הכיוון גם שלכם…
  • האוכל – אירוע בוטיק מתאפיין כפי שציינו גם באוכל ברמה גבוהה. האוכל באירוע כזה צריך להיות לא פחות מחוויה קולינרית, והאפשרויות שיש לכם במקום יעידו בין השאר על טיבו. יש לכם גם מן הסתם כיוון באוכל ואתם יודעים פחות או יותר מה אתם רוצים, וזה עוד מבחן למקום שמיועד להיות המקום לאירוע שלכם. עוד בעניין האוכל, חשוב לוודא שהאולם נותן מענה גם לצרכים נוספים. זה אומר שאם יש לכם בין המוזמנים צמחוניים או טבעוניים (וסביר להניח שכן כי היום לפחות 10% מהאוכלוסייה היא כזו) או כאלו שצריכים כשרות ברמה מסוימת, צריך שיהיה להם מענה.
  • עיצוב לטעמכם – עיצוב לטעמכם זה לאו דווקא איך שאתם רואים את המקום כשאתם מגיעים לראות אירוע אלא מהן האפשרויות או עד כמה הוא גמיש לשינויים שלכם. חשוב שתהיה לכם את האפשרות להגשים את הוויז'ן העיצובי שלכם דרך האירוע.
  • שירות – שירות מוקפד, מהיר ומדויק ובכלל, שירות ברמה גבוהה הם הא' ב' של כל מקום שמוכר את עצמו כמקום בוטיקי. כדאי רק שתוודאו את זה, שתוודאו שיש שירות לא פחות ממצוין ומענה לכל צורך.

אין ספק שאירוע בוטיק הוא אחר ובשביל שהוא יהיה כזה צריך גם לבחור את המקום הנכון.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES