מקומות לאירועים קטנים

by admin

זה מתחיל עם להזמין את הקולגות מהעבודה, ממשיך עם החבר'ה מהמילואים של אבא והחברות של אימא מהגן ומסתיים עם שפרה השכנה (בכל זאת לא נעים). לא מעט זוגות מעדיפים חתונה קטנה ואינטימית על פני כזאת המונית, ולנו יש בדיוק את המקום עבורם

קודם כל – קחו החלטה ותעמדו מאחוריה

נניח שהסכמתם על חתונה קטנה עד בינונית כי ממש חשוב לכם להכיר את מי שבא לשמוח אתכם, כי יש לכם תקציב מסוים, כי אתם מתחברים יותר לאירועים קטנים, כי אין לכם הרבה אורחים, כי ככה זה…אם לקחתם החלטה – חשוב מאוד שתעמדו בה, גם אם יש לחצים חיצוניים דעו לעבור אותם בגבורה. אחרי שנקלחה ההחלטה תתחילו לחפש אחר מקומות לאירוע שמתאים עבור החתונה שלכם

אירוע חתונה קטן ומושלם

אירוע קטן (הכל יחסי) יכול לנוע בטווח של בין 150- 350 אורחים. אירוע קטן מטבעו הוא אינטימי יותר ובתקווה גם מרגש ונוגע יותר. כשמחפשים מקומות לאירועים קטנים יש לבדוק מה המינימום והמקסימום מבחינת הקיבולת להכיל אורחים במקום (לפעמים נוספים עוד אורחים במהלך הדרך וחשוב להבין מה הגבולות שלכם).

עיצוב החלל וסידורו

מקומות לאירועים קטנים ידועים ביכולת שלהם לייצר אוירה אינטימית ונעימה, הם שונים ברמת החלל, סידורו ועיצובו. מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע (מנהל אירוע, מעצב) לגבי סידור מקומות הישיבה ואופי הישיבה, בהתאם למספר האורחים ואופי החתונה שלכם. הם מכירים את החלל שלהם הכי טוב וכבר ראו והתנסו במגוון סוגי האירועים במקום. חשוב לוודא כי למקום יש מה להציע מבחינת עיצוב ייעודי לאירועים קטנים: פינות ישיבה, ספות, שולחנות בר, ואזורים מעוצבים על מנת להתאים את החלל למספר האורחים שלכם.

צוות מקצועי

אירוע קטן הוא לא בהכרח פשוט יותר להפקה ולכן חשוב לברור מרשימת המקומות לאירועים קטנים שלכם, את המקומות בעלי הניסיון הרב ביותר עם הצוות המנוסה והמקצועי ביותר. בדקו שאתם מתחברים למקום גם "מהבטן": אם אתם תרגישו בבית, גם האורחים שלכם ירגישו בנוח, ישתחררו, ייהנו ויחגגו ביחד איתכם.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES