ארגון חתונה – זה הזמן להתחיל לתכנן

by admin

אחרי ששיגעו אותנו – כן פותחים, לא פותחים, אולי סגר ואולי לא, מסתמן שכעת מתחילה לחזור לה השגרה וזה בדיוק הזמן להתחיל לחשוב על ארגון החתונה שלכם, זו שנדחתה שוב ושוב. מהם השלבים הראשונים שחייבים לעבור במסגרת ארגון החתונה ומהו הטרנד הכי חם בעולם האירועים? איגדנו עבורכם כמה טיפים חשובים עבור זוגות מאורסים

 

אז אחרי ששיגעו אותנו  – כן פותחים, לא פותחים, סוגרים, פותחים, פותחים חלקית… נאמר בזהירות שנראה שאט אט מתחילה לה חזרה הדרגתית לשגרה. הברים והמסעדות כבר פתוחים לחלוטין, ולא רק למשלוחים, אלא ממש לישיבה במקום, הקיץ ממש מעבר לפינה והווייבים של מסיבה ושל מצב רוח גבוה כבר מדגדגים ברגליים…

 

אם גם אתם מהזוגות שקבעו, ביטלו, שוב ניסו להתחיל לתכנן ולשריין אולם אירועים ואז שוב קיבלו ביטול – מסתמן שעכשיו זה הזמן האמיתי שלכם לחזור ולחשוב על היום המיוחד והמרגש שלכם, לנסות להבין באיזה סוג של אירוע אתם מעוניינים ומה הפורמט שהכי יתאים לכם.

התחלנו – שלבים ראשונים בארגון חתונה

אז זהו, נפלה ההחלטה ואתם בשלים להתחיל בשלבים הראשונים הכרוכים בארגון חתונה. בניגוד לתקופות אחרות, תקופות שלא היתה בהן קורונה, ששינתה הכל והביאה אילוצים מסוג אחר, כיום, עבור הזוגות המעוניינים להתחתן, אין ממש את הפריבילגיה לתכנן שנה קדימה ולהתקדם לאט לאט עם התוכנית. אנחנו נמצאים בעידן שבו זה עכשיו או לעולם לא, ויש להזדרז מאחר ואנחנו לא יכולים לדעת מה יביא עמו המחר. במילים אחרות, אם התארסתם, כדאי לתת גז על תכנון פרטי החתונה שלכם, ויפה שעה אחת קודם. 

 

ההמלצה שלנו, במידה וטרם עשיתם זאת, לארגן בהקדם פגישה שלכם עם ההורים משני הצדדים, ולהחליט ביחד מהו היקף החתונה בו אתם וההורים מעוניינים, לנסות להבין כמה מוזמנים צפויים מכל צד ומהם הרצונות האמיתיים שלכם בנושא. באותה הזדמנות כדאי להחליט באיזה אזור בארץ תרצו לקיים את האירוע, ולהסיק מכל אלו יחד – מהו התקציב שאתם מייעדים עבור האירוע. כמעט מובן מאליו, שבמפגש הזה תצטרכו להחליט על מועד טנטטיבי בו אתם רוצים להינשא, ובשלב הבא כבר תתאימו אותו לזמינות המקום שתבחרו.

הטרנד הכי חם – חתונות קטנות

לאחר שנה במהלכה נאסר עלינו להתקהל ולקיים אירועים המוניים, היו רבים שנפל להם האסימון בהקשר זה, והבינו שאולי אירועים קטנים הם נחמדים יותר. ישראלים רבים מצאו את עצמם דווקא נהנים מהשקט, מהדיוק שבמפגש עם האנשים הכי קרובים בלבד, מהאותנטיות ומהאפשרות לבחור לבלות עם בני המשפחה והחברים שבחרתם מתוך ההמונים. בארה"ב ובאירופה נהוג משכבר הימים לערוך חתונות קטנות ואינטימיות בחיק המשפחה והחברים הקרובים בלבד, לעתים הם מקיימים אותן בחצר הבית של ההורים או בווילה שכורה שמספיקה להכיל את המוזמנים המועטים. לנו לקח קצת זמן, ואולי היינו צריכים את הקורונה בשביל להבין את זה, אבל כיום הרבה זוגות מעוניינים לערוך אירוע מצומצם ואינטימי, תוך שהם מבינים שזה כנראה הדבר האמיתי.

 

חתונה מצומצמת (בואו, זה ישראל, כשאומרים "מצומצמת" מתכוונים ל-300 אורחים בדרך כלל) טומנת בחובה הרבה יתרונות – קודם כל, כל אורח בחתונה כזו נבחר והוזמן על ידכם, מתוך היכרות אמיתית ורצון כן שישתתף בשמחתכם. ברגע שמצמצמים את הרשימה, יורדים הרבה אנשים כמו חברים של אבא מהצבא, בת דודה שניה של אמא וחברים מהברידג' של הסבים. העניין הזה חל משני הכיוונים – גם אנשים שהם רחוקים מכם לא ממש ששים לקבל הזמנה לחתונה, ולרוב יתייחסו אליה כאל "קנס" שיש לשלם. כמו כן, בחתונה קטנה אפשר להשקיע יותר ולדייק יותר בבחירות שלכם הנוגעות לאוכל, למוסיקה, לעיצוב המקום וכו', או במילים אחרות – יש לכם שליטה הרבה חזקה על מה שהולך לקרות באירוע שלכם. בנוסף, פחות מוזמנים שווה פחות ביטולים, כך שתוכלו לצפות באופן טוב יותר את היקף האורחים שלכם.

 

יתרון נוסף בחתונה קטנה, הוא שמקומות לאירועים קטנים הם לרוב מעוצבים יותר בסטייל, ויש בהם אווירה חמימה, אותנטית וייחודית יותר ממתחמי הענק הגנריים, שאפילו אתם, החתן והכלה, עלולים ללכת בהם לאיבוד. גני אירועים מפלצתיים יש בהם ניכור וקרירות מסוימים, המקשים על החיבור והליכוד של המשתתפים באירוע, כשכולם מפוזרים בכל מיני נקודות במתחם העצום. זה אולי נשמע זניח, אבל יש לעניין הזה הרבה השפעה על האווירה במסיבה שלכם. מקומות קטנים יותר יגרמו לאורחים שלכם להתאסף יחד באותה הטריטוריה ויש לזה ערך גדול בתחושת המסיבה והחגיגיות שבחתונה.

 

כדאי לקחת בחשבון שמאחר וכיום זוגות רבים מעוניינים בחתונה קטנה במיקום מרכזי, מתחמי האירועים השווים הולכים ונתפסים, ולכן אם גם אתם החלטתם ללכת על הקונספט הזה – כדאי למהר ולשריין מקום.

ועכשיו לחלק הכייפי שבתכנון החתונה

אז לאחר ששריינתם אולם או גן אירועים וקבעתם תאריך, שזהו בהחלט השלב הכי קריטי וחשוב בתכנון החתונה, אפשר להתפנות לטיפול בפרטים המהנים יותר:

–  לבחור מספר חברות קייטרינג שקיבלתם עליהן המלצות, ולהגיע לטעימות.

  • כמעט ואין בחורה שלא התעוררה אי פעם מסיוט של הגעה לחתונה של עצמה – ואין לה שמלה. לכן, כדאי לסגור את הסיפור הזה כמה שיותר מהר ולדעת שיש שמלה בארון שממתינה לרגע הנכון.
  • לבחור די.ג'יי שירים אתכם ולכם – גם כאן, לא לצאת לדרך ולא לסגור עסקה לפני שקיבלתם המלצות.

    – לאתר צלם מוכשר במיוחד שיתעד את היום הזה, אחרי שחרשתם על תיקי עבודות של כמה צלמים ומצאתם את האחד שאתם הכי מתחברים אליו.

    – לבחור טבעות נישואין ששניכם מרגישים נוח לענוד למשך החיים המשותפים שלכם.
  • לעבור על כל ההזמנות ולוודא שלא שכחתם אף אחד.

    ולבסוף – להתחיל לחשוב על ירח דבש מפנק…

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES