חתונה ביפו: שילוב בין מזרח ומערב, אותנטיות וסטייל

by admin

העיר העתיקה, האותנטית והמיוחדת, המתאפיינת במבני אבן עתירי קשתות, ובנוף עוצר נשימה של הים התיכון, מתאימה במיוחד לזוגות המעוניינים לערוך חתונה שתחרוג מגבולות הקיטש והבנאליות. איפה תוכלו ליהנות מחתונה עם קולינריה ים תיכונית ואלכוהול משובח, במבנה הכי קסום ביפו? המקום בו יפיקו לכם את האירוע הכי יפה ומיוחד, ועם הסטייל ברמה הגבוהה ביותר – בקיץ הקרוב

הגעתם ליעד. התארסתם, התחלתם לחלום על חתונה ייחודית ובלתי נשכחת, שחורגת מגבולות הקיטש הגנרי, מלאה בסטייל ובטעם טוב, ואם אפשר בלי לוותר על אווירה חמימה ומשפחתית. אבל אז הגיעה הקורונה והקפיאה את התוכניות ואת החלומות… החדשות המשמחות – האביב כבר כאן, הקיץ מתקרב, רבים מתחסנים ומסתמן שבקרוב מאוד תוכלו לחזור ולתכנן את האירוע עליו חלמתם.

אם אתם לא זוג רגיל, ובא לכם לערוך אירוע שמתאפיין באינטימיות חמימה ומשפחתית, ובמקום יוצא דופן, אותנטי, מקורי ומלא בשיק, השמור למביני העניין בלבד – כדאי לכם להכיר את האופציה של קיום החתונה ביפו.

אין כמו יפו בלילות, ובמיוחד בליל הכלולות

 

נתחיל בזה שיפו , לכשעצמה, היא עיר ייחודית מאוד. העיר העתיקה הזו משלבת באופן יוצא דופן בין מזרח למערב, בין קדמה להיסטוריה, בין מבנים שמורים ובבתי אבן לבין בנייה מודרנית. הים הכחול עמוק הנשקף כמעט מכל פינה בעיר, או לכל הפחות מורגש בבריזה נפלאה, רק מוסיף לתחושת הניתוק והאסקפיזם, ולפעמים ממש מעניק תחושה של חו"ל. כשמבלים ביפו, קל מאוד לשכוח שאנחנו מטרים ספורים מהמטרופולין הכי שוקק של ישראל – הלוא היא תל אביב. קיום אירוע של פעם בחיים בתוך תפאורה שכזו הוא מראש משהו שבוודאות יותיר חותם בלב האורחים וכמובן בלב המשפחות.

לחגוג בגדול בלי לוותר על תחושת האינטימיות

 

זוגות רבים מעוניינים באירוע גדול ומפואר, אך רוצים גם ליהנות מאווירה אינטימית ותחושה ביתית וחמימה. בחירה באולם אירועים ביפו כמו הלורנס, מהווה את התגשמות כל אלו במקום אחד. מדובר במבנה היסטורי אותנטי מהתקופה העות'מנית, ממש כמו שאתם מדמיינים – הרבה קירות אבן וקשתות, שכמובן עבר את הטיפול ואת התחזוקה שהפכו אותו לחלל מפואר ומודרני, לנוחות האורחים באירוע. אחת מגולות הכותרת של המקום הוא הגג העצום המשקיף מעל כל העיר, כאשר ביום ניתן ליהנות מנוף עוצר נשימה של הים ומבני העיר המיוחדים, ובלילה נוצרת אווירה רומנטית במיוחד כאשר כל אורות העיר הדלוקים מנצנצים. בתוך המבנה יש גם פינות חמארה אותנטיות, בהן יכולים האורחים לשבת בנינוחות ולהנות ממשקה או מנשנוש ושיחה. בנוסף, כחלק ממתחם האירועים, יש גם בית קפה ערבי אותנטי במיוחד, ש ירענן את האורחים שלכם עם קפה ערבי מהפינג'אן.

חופה בסמטאות הציוריות של יפו היא משהו שאף אחד לא ישכח

  

חופה היא ללא ספק החלק המרגש והמעניין ביותר בחתונה. זוגות רבים מנסים לחשוב כיצד לחדש ולערוך חופה מקורית ובלתי נשכחת. עכשיו עצמו את העיניים, ודמיינו את עצמכם צועדים כחתן וכלה בסמטאות הציוריות המהממות של יפו, כאשר בני המשפחה והחברים מלווים אתכם בתופים ובמחולות עד לטקס החופה. יש יותר צבעוני, רומנטי, שמח ומרגש מזה? את טקס החופה תוכלו לעשות בתוך המבנה או על הגג, בהתאם לתנאי מזג האוויר.

מקום שיכול להתאים את עצמו לאקלים המשתנה ולהציע פתרון לכל מצב

 

כשאתם מתכננים חתונה, כדאי להיערך היטב לכל תרחיש אפשרי, במיוחד כשזה נוגע למזג האוויר. במדינת ישראל, האקלים אמנם נוח מרבית ימי השנה, אבל יש לו יציאות לא צפויות מדי פעם, ואם אתם מכירים את מרפי – כדאי להיערך מראש למקרים של גשם או שרב כבד דווקא ביום החשוב שלכם. בחירה באולם אירועים שיכול להציע גם חוץ וגם פנים, ובמקרה של הלורנס בעיקר פנים, היא הבחירה הבטוחה. במידה ואכן ישרור מזג אוויר טוב ביום החתונה, תוכלו לקיים את החופה ו/או מסיבת קוקטיילים על גג המתחם, ובמקרה של אקלים פחות נוח – המבנה המהמם יעמוד לרשותכם בכל מקרה, עם כל פינות החמד היפיפיות שבתוכו.

קולינריה ים תיכונית בהתאם לתפאורה, לאווירה ולטרנדים הבינלאומיים

  

בשנים האחרונות, הקולינריה הים תיכונית, לרבות מנות המבוססות על דגים, שמן זית וירקות, הפכה לשם דבר בכל רחבי העולם. במדינות שונות באירופה ובארה"ב, שפים ישראלים וערבים פתחו מסעדות מצליחות במיוחד. מנות של מאכלי ים, חצילים, עגבניות, כרובית, שמן זית ותיבול עוקצני אופייני, הן הדיבור כעת בעולם הגסטרונומיה. הישראלים כבר מכירים ואוהבים את הסגנון הקולינרי הזה משכבר הימים, שכן, רובנו גדלנו על האוכל המקומי, העונתי, המזין והנפלא הזה, ועכשיו בכל העולם יישרו קו ונותנים לנו גושפנקא לכך שזה האוכל הטוב ביותר שיש.

הקולינריה היפואית היא כמובן חלק בלתי נפרד מהלורנס, כאשר השף חיים סבג מנצח על צוות בשלנים מיומנים שיכינו לאורחים שלכם את המנות האותנטיות, המקומיות, שהן גם הטעימות ביותר שיש, וגם הכי מתאימות לנוף בו הן מוגשות. השף סבג בנה תפריט לבנטיני עם נגיעות של עידון אירופאי, והוא משתמש בתנורי אבן, גריל ומעשנות, לצורך הכנת המנות הבנויות מחומרי הגלם הכי עונתיים, טריים ואיכותיים שיש. את המנות יקבלו האורחים שלכם בתוך כלים יפיפיים שהובאו לארץ ממדינות ים תיכוניות כמו ספרד, פורטוגל וטורקיה.

אי אפשר לדבר על קולינריה ערבית בלי לדבר על קפה, אז רק נספר שעגלת קפה ערבי תסתובב בין האורחים ותיתן להם "בוסט" שישלח אותם מיד חזרה לרחבת הריקודים.

גם בגזרת האלכוהול לא הקלו ראש, וכיאה לטרנד הקוקטיילים המושקעים, שהפכו לחוויה קולינרית בפני עצמם, גם בלורנס מציעים בר קוקטיילים משובחים, שעושים טוב על הלב, לא פחות משהם ערבים לחיך.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES