כיצד חתונה אורבנית יכולה להיות גם הכי רומנטית שיש?

by admin

אם אתם לא באמת טיפוסים של כפר, אבל חוששים שלערוך חתונה במיקום עירוני לא תהיה אינטימית וחמה מספיק – יש לנו חדשות טובות בשבילכם. ישנם יתרונות רבים לקיום אירוע במיקום מרכזי ועירוני, ובחירה במקום הנכון יכולה להיות שילוב מושלם של נוף אורבני, סגנון וטעם משובח, ורומנטיקה אמיתית.

יש אנשים שצריכים להתעורר בבוקר כדי לשמוע את הציפורים מצייצות ואת שתיקת הכפר, ויש מי שרק שומע את משאיות הזבל ואת הרעש הקודח מצליחים להירגע, בעוד השקט הכפרי גורם להם להשתגע. כל גבר והעדפותיו האישיות. מה הדבר הראשון שעולה בראש כששומעים את המונח "עירוני"? תמונות של ערים גדולות ותוססות כמו ניו יורק, לונדון, טוקיו וכמובן תל אביב, כנראה עולות בראש מייד. מגדלים ענקיים, לופטים עדכניים, משרדי היי-טק, ברים נוצצים, מסעדות שף, חנויות אופנה ידועות והמון סטייל.
בשנים האחרונות העירוניות הפכה לשם נרדף לטעם משובח ולחיות במעלה. רוב מה שקשור לעירוניות – קצב מהיר, רעש, ערים שוקקות ועוד, לא בהכרח מקשר אתכם לרומנטיקה, אך השילוב בין השניים הופך לפופולרי ובהחלט אפשרי.

 

מדוע זוגות היום רוצים לערוך את חתונתם במיקום עירוני מרכזי?

 

אם עד לעשורים האחרונים, היה נהוג לערוך אירועים כמו חתונות בכל מיני אתרים כפריים מרוחקים, הטובעים בטבע ירוק, הרי שבשנים האחרונות המצב מתחיל להשתנות. בעבר, אפילו זוגות שהתגוררו בעיר מרכזית, וכך גם רוב בני המשפחה והחברים שלכם, בחרו לא פעם לקיים את החתונה באיזו נקודה קטנה ולא מוכרת על המפה, העיקר שיהיה פסטורלי ומיוחד. אבל לגישה הזו יש לא מעט חסרונות. לגרור את האורחים שלכם לנסיעה ארוכה, ולאירוע שנערך בתנאים של טבע, לרבות כביש חצץ, משטחי אדמה שלא ממש תומכים נעלי עקב ואיפור מושקע, וים של יתושים, זה לא כזה להיט. כל ההשקעה שלכם בקייטרינג משובח ובעיצוב המקום יכולה לרדת לטמיון אם לא תספקו למוזמנים שלכם את התנאים הנוחים שיאפשרו להם באמת להנות מהחתונה שלכם. הם הרי מוזמנים לאירוע נוצץ, רומנטי ומרגש, לא למסע קמפינג בשטח.

נראה שהתובנה הזו שקעה בקרב זוגות מאורסים רבים בשנים האחרונות, ואלו בוחרים לקיים את האירוע המיוחד שלהם במיקומים אורבניים ומרכזיים, שקודם כל משחררים את האורחים שלהם מהטרחה הכרוכה בהגעה למקום האירוע, ולא פחות חשוב – החזרה ממנו.

 

חתונה אורבנית – אירוע של שיק מתפרץ

 

ישנם עוד יתרונות רבים לקיום חתונה אורבנית על פני אירוע באווירה כפרית בתוך טבע פראי. קודם כל, עריכת אירוע בלב מטרופולין שוקק, שואבת הרבה השראה והשפעות מהסביבה בו הוא נערך. מקום כמו למשל תל אביב, שמלאה במסעדות טובות, בבתי אופנה ובמוסדות תרבות, מציע את האווירה המיוחדת והשיקית הזו, שהיא "בילט אין" ברגע שבוחרים לקיים אירוע במתחם בתוך העיר. שנית, עם העיצוב הנכון, החמים והביתי, אפשר להפוך כל מתחם אירועים לרומנטי ואפילו כפרי. האדריכלים ומעצבי הפנים המיומנים יודעים בדיוק כיצד להחיל את האווירה המבוקשת ואת המראה הרצוי בכל חלל אותו הם מתבקשים לתכנן או לעצב.

בבחירה לקיים חתונה במיקום מרכזי, תוכלו ליהנות מהנגישות של השפים הכי טובים, הדי.גיי הכי מבוקש ומעצבי החתונות הכי מעודכנים שיש. כולם חיים בסביבה הזאת, ויודעים בדיוק מהו צו השעה ואיך להפוך את האירוע שלכם להכי "פיין" שיש.

 

מקום המשלב את הנוף האורבני עם אווירה אותנטית חמימה

 

אז עם עדיין המחשבה על אורבניות לא מתחברת אצלכם בראש עם רומנטיקה, אתם חייבים להכיר את המקום במצליח באופן מושלם לשלב בין השניים. מדובר במתחם האירועים הלורנס, שמציע לכם לערוך חתונה ביפו, במקום שמשקיף על כל תל אביב אך מבפנים מצפה לכם הפתעה באווירה אחרת לחלוטין.

מדובר במתחם הממוקם בין הסמטאות הציוריות של יפו העתיקה לשוק הפשפשים. מיקום שהוא על גבול המיתולוגי. המבנה העות’מאני העתיק והמיקום שלו, כבר מכניסים לאווירה המיוחדת הלבונטינית של יפו העתיקה, ומקנים את התחושה של קפיצה אחורה במנהרת הזמן, להיסטוריה המזרח תיכונית.

ומהצד השני – החללים הפנימיים של המקום מעוצבים בסגנון מודרני אורבני, לצד שמירה על האותנטיות והמזרחיות של המקום המיוחד, שבאה לידי ביטוי בקירות האבן והקשתות היפואיות המוכרות. מהגג הרחב נפרש נוף עירוני משגע של כל יפו-תל אביב. כל אלו יחד יוצרים מאין מארג יוצא דופן של אורבניות מודרנית וחזרה לימי קדם.

כבר הדרך לחופה, שכאשר תנאי מזג האוויר מאפשרים זאת, נערכת כתהלוכה עליזה בין סמטאות יפו העתיקה, כאשר בני המשפחה והחברים מלווים אתכם עד לטקס המרגש, היא רומנטית מאין כמותה.

גם בפן הקולינרי, דאגו לשמר את הקו העדין שבין מזרח ומערב, בין קידמה לעבר, ואלו באים לידי ביטוי בפינות חמארה המעוצבות כבית קפה יפואי, בהן יוגש לאורחים שלכם קפה מהפינג'אן, לצד תפריט קולינרי מעודכן ועכשווי, המכיל את המנות הכי טרנדיות ופופולריות של היום. כיום, גם לעניין האלכוהול מוענק יחס מיוחד, כאשר הקוקטיילים המוגשים בחתונה נחשבים לפריט גורמה לכשעצמו. בבר המקום יוגשו לאורחים הקוקטיילים המשובחים והמתוחכמים ביותר, שיישלחו אותם ישירות לרחבת הריקודים, להרים לכם – החתן והכלה.

 

חתונה קטנה מאפשרת לכם להשקיע בפרטים הקטנים

 

ישנם יתרונות רבים בבחירה לערוך חתונה קטנה ואינטימית, החל מהאווירה המשפחתית, החמה והאותנטית, וכלה באפשרות להשקיע בכל פרט קטן, כולל בחירה מדויקת של כל מנה בתפריט וכלה באפשרות להחזיק אותה מקום ייחודי ואווירה בלתי נשכחת. המקומות הקטנים מציעים לרוב עיצוב וסגנון ייחודי החורג מהבנאליות והאופי הגנרי של המתחמים הגדולים, ותוכלו ליהנות מאירוע שאיש לא ישכח, וכל אורח ואורח ייהנה מכל רגע.

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES