מתנות לאורחים בחתונה: אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

by admin

בשעה טובה, התחלתם לתכנן את האירוע המרגש של חייכם. לאחר שתקפתם את המשימות הכבדות של הכנת רשימת מוזמנים, שריון מתחם אירועים, בחירת חברת קייטרינג ודי.ג'יי מומלץ – זה הזמן להתפנות לפן הקוסמטי ולפרטים הקטנים שיוצרים יחד חתונה גדולה. טיפים לזוג המאורס

בשעה טובה, נשלפה הטבעת והחלטתם להתחתן. ייתכן שכל התרחיש הזה כבר קרה מזמן, אולי עוד לפני פרוץ הקורונה שטרפה את הקלפים ואילצה אתכם להשהות את התוכניות, אבל כעת הגיע הזמן.

 

ארגון חתונה כרוך בלא מעט משימות הפקה, שאם לא עובדים נכון ומסודר – הן עלולות להתרבות ולהסתבך, ולהביא אתכם לאירוע המיוחד והמרגש עם הלשון בחוץ, מותשים ומרוקני כוחות. אז אנחנו כאן כדי קודם כל לעשות לכם קצת סדר, להפריד בין עיקר לטפל, וגם להראות לכם איפה ניתן לעשות קיצורי דרך, אאוטסורסינג ועוד טיפים שיורידו מכם עבודה, יקצרו את רשימת המטלות ויחסכו מכם לא מעט כאבי ראש. אחרי הכל – באתם להנות.

 

השלבים החשובים שצריך להעניק להם את מלוא תשומת הלב

 

אז קודם כל ניגע בכמה מהלכים בהם דווקא לא ניתן לעשות קיצורי דרך, וחשוב להשקיע בהם את מלוא הריכוז והמחשבה. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להחליט על התקופה בה אתם מעוניינים להינשא. העניין הזה צריך להיות מושפע בעיקר מהיכולת הטכנית והלוגיסטית שלכם ושל האנשים הקרובים אליכם – בני משפחה וחברים, שחשוב לכם שיהיו נוכחים באירוע. בשלב הזה יש לקחת בחשבון הגעה של מוזמנים המתגוררים בחו"ל ועוד. בשלב הבא, תצטרכו לבדוק בהערכה גסה כמה מוזמנים צפויים להיות באירוע. את השלב הזה מומלץ לערוך בשיתוף עם ההורים משני הצדדים, ולהבין מהו סדר העדיפויות של כל אחד מהצדדים.

 

כמובן שלאחר שהבנתם את סדרי הגודל של רשימת המוזמנים ויש לכם הערכה מתי תרצו לקיים את האירוע – זה הזמן לחפש אולם אירועים, ויפה שעה אחת קודם. חשוב לקחת בחשבון שבקיץ הקרוב ישנם המוני זוגות שמתכננים להינשא, והביקוש למתחמי האירועים גבוה מתמיד. לכן, כדאי למהר ולשריין תאריך מול מנהלי האולם שבחרתם. ייתכן שתצטרכו לגלות גמישות ולדחות או להקדים במידת מה את מועד האירוע, בהתאם לזמינות האולם.

 

השלב הבא שהוא לא פחות קריטי, הוא כמובן בחירת חברת קייטרינג שתהיה אמונה על האוכל בחתונה. המנות המוגשות בחתונה הפכו זה מכבר להיות הדיבור המרכזי לגבי הצלחת האירוע. הבופה הגנרי שהכרנו כבר מזמן פס מהעולם, והזוגות הנישאים מחפשים כל הזמן כיצד להפתיע ולהרשים את האורחים שלהם עם חוויה קולינרית בלתי נשכחת. בדומה לאולמות האירועים, גם לחברות הקייטרינג יש כיום ביקוש גבוה במיוחד, ולכן כדאי למהר ולסגור את הנושא הזה, כדי להבטיח שהאוכל בחתונה שלכם יהיה בדיוק כפי שחלמתם עליו. קחו בחשבון שגם שלב הטעימות ובחירת חברת הקייטרינג עלול לגזול מכם לא מעט זמן וטרחה, ולכן יש להתייעל מהבחינה הזו ולא להקל ראש בעניין.

 

גם בחירת הדי.ג'יי ובמיוחד שריון התאריך מולו, הם עניין שכדאי למהר איתו, מאחר והתקליטנים הטובים והמומלצים נחטפים מהר, ואתם רוצים להבטיח שבמסיבה שלכם הרחבה לא תישאר ריקה אפילו לא לרגע אחד. לדי.ג'יי יש תפקיד חשוב ביותר בהצלחת האירוע שלכם, וביכולתו להניע את האורחים שלכם לרחבת הריקודים, ולהכניס אותם לאווירה השמחה – ולהיפך. במיוחד אם יש הרבה צעירים ברשימת המוזמנים שלכם, כדאי למהר ולסגור תאריך עם די.ג'יי שקיבלתם עליו המלצות ואתם יכולים להיות בטוחים שהוא מקצועי.

 

בשלב הבא – בגדים לאירוע, עיצוב האולם ומתנות לאורחים

 

אז השלבים ה"כבדים" והמלחיצים כבר מאחוריכם, וסגרתם את הדברים שבלעדיהם פשוט לא יתקיים אירוע. אולם אירועים, חברת קייטרינג ודי.ג'יי כבר יש, ועכשיו זה הזמן להתפנות להיבטים של קוסמטיקה ואווירה, שתתפלאו לגלות בסופו של דבר, שהם לא פחות חשובים. היופי בחלק הזה של הפקת האירוע, הוא שהוא פחות לחוץ בזמנים, והחשיבות של כמה מהר תצליחו לסגור אותו היא משנית. 

 

אז כמובן, יש לבחור שמלת כלה וחליפה לחתן. כדאי לפניכן להתעדכן בטרנדים השולטים היום הן באופנה הכללית והן בסגנונות הספציפיים של שמלות כלה ובגדי חתנים. לדוגמא, שמלות הכלה כיום הן כבר הרבה פחות נפוחות ומפוארות, ומרבית הכלות המודרניות מעדיפות שמלה סולידית יותר, עם סילואטה צרה וקרובה לגוף. גם בגדי החתנים הם כבר לא בהכרח חליפות טוקסידו שקשה לנשום בתוכן. האופנה כמובן מושפעת מגורמים שונים, ומהבחינה הזו, העובדה שחתונות הפכו לאירועים סולידיים ומצומצמים יותר, משליכה גם על סגנון הלבוש של הזוג. על אף שזהו אינו אחד השלבים הקריטיים, ההמלצה שלנו היא לנסות ולסגור את עניין השמלה כמה שיותר מהר, שלא תתעוררו באמצע הלילה עם זיעה קרה, אחרי סיוט שהגעתן לחתונה שלכן ואין לכן שמלה…

 

בשלב הבא תוכלו להתפנות לפן הקוסמטי של החתונה, ולבחור סגנון עיצוב לאירוע. חברות רבות מספקות שירות של עיצוב האולם בהתאם לקונספט שייבחר יחד איתכם, ואנחנו בהחלט ממליצים לעשות אאוטסורסינג לנושא הזה ולהורידו מרשימת המטלות.

 

אז אחרי שדאגתם לאווירה הנכונה באירוע, אפשר לחשוב על מתנות לאורחים בחתונה, שיחזירו אותם הביתה עם מזכרת נחמדה מהיום המרגש שלכם. ניתן להתאים את המתנות לעונה, לדוגמא, אם החתונה נערכת בקיץ, אפשר לתת לאורחים כבר באירוע עצמו כובע מגניב, מניפה, כפכפים וכו'. אלו יכולים לשמש אותם גם באירוע, וגם בהמשך. במידה ומדובר בחתונת חורף, אפשר להעניק להם כרבוליות מפנקות עם כיתוב שיזכיר להם בדיוק באיזה הקשר ובאיזה תאריך הם קיבלו אותן ועוד. כדאי לעצור ולהשקיע קצת מחשבה ויצירתיות בחלק הזה, שכן כשהמסיבה תסתיים, זה מה שישאר לאורחים שלכם כמזכרת.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES