מקומות לחתונה במרכז

by admin

 

אולם אירועים לחתונה במרכז – כיצד תדעו במה לבחור?

מרכז הארץ הוא כשמו כן הוא, המרכז. ולכן קיים בו גם מבחר גדול מאוד של אולמות אירועים בעלי סגנונות בנייה שונים, בעיצובים רבים ומעניינים וכמובן, כל אחד מהם מתאים לסגנון שונה של אירועים – אירועי יוקרה, אירועים המוניים, כנסים או מסיבות פרטיות. מבחר זה עלול מאוד לבלבל אתכם כאשר אתם עומדים לפני הפקת אירוע ובמיוחד כאשר מדובר באירוע כל כך מרגש כמו אירוע החתונה שלכם. בדיוק לכן, ערכנו עבורכם מעין מדריך קטן שיסייע לכם לבחור את האולם המתאים ביותר לסוג החתונה שאתם מעוניינים להפיק.

תכנון גודל ואופי החתונה

לפני הכול – החליטו מה יהיה היקף האירוע שלכם וכמה אורחים אתם מעוניינים להזמין. מספר המוזמנים הוא הפרמטר החשוב ביותר בעת בחירת אולם אירועים, זאת מכיוון שהאולם אמור להיות מצד אחד גדול מספיק על מנת שיכיל את כל המוזמנים אך לעומת זאת, לא גדול מידי כדי שהאורחים לא "יאבדו" באולם ותיווצר הרגשה של מבוכה וריקנות.

לפני שאתם יוצאים לסבב בדיקת אולמות, כדאי לכם לערוך רשימה של כל המי ומי שאמורים להיות מוזמנים לחתונה. וגם אם הרשימה אינה מדויקת וכוללת יותר או פחות אנשים, היא יכולה לתת לכם תמונת מצב ברורה יותר לגבי גודל האולם שעליכם להזמין. כמובן שלא מומלץ להסתמך באופן מוחלט על הרשימה המוקדמת וכדאי מאוד להוסיף מספר מקומות יותר ממספר המוזמנים שברשימה מכיוון שתמיד אתם יכולים להיזכר בעוד חברים שצריך להזמין.

דרכי גישה למקום וחניונים באזור

כפי שאתם בוודאי יודעים, אזור תל אביב יפו הוא אחד האזורים הבעייתיים ביותר בארץ מבחינת עומסי תנועה ופקקים. ולכן, כאשר אתם בוחרים לערוך את החתונה שלכם באולם אירועים במרכז, חשוב שתשימו לב האם מדובר באולם נגיש אשר כבישי הגישה אליו הינם נוחים ולא קיימים עומסי תנועה בדרך אליו.

כמו כן, במידה ואין תחבורה ציבורית שמגיעה למקום, או שאינכם מארגנים הסעה למוזמנים וכל אחד צריך להגיע בכוחות עצמו, כדאי שתבדקו האם יש לאולם חניון מספיק גדול שיכול להכיל את כל רכבי המוזמנים. ואם אין לו כזה, מוטב שתשקלו אפילו לשכור מתחם חנייה במיוחד עבור האורחים שלכם על מנת שכולם יגיעו בנחת וברוגע כאשר הם יודעים כי לא יצטרכו לתור אחר מקומות חנייה בעת הגעתם לאירוע.

בחירת אולם אירועים לחתונה במסגרת התקציב המוגדר

סביר להניח שאם מדובר בחתונה שלכם, כנראה שזהו האירוע המשמעותי הראשון שאתם עורכים ומסתבר כי כבר שמעתם מבעלי ניסיון שעריכת אירוע הינו סיפור יקר מאוד, במיוחד כאשר מדובר באירוע יוקרתי יותר מרגיל. על כן, נמליץ לכם להגדיר מסגרת תקציבית ברורה אשר ממנה לא תחרגו – יהיה מה שיהיה.

כמובן שחלק נכבד מהתקציב, צריך להיות מוקצה עבור האולם בו תתקיים החתונה אך עם זאת, מומלץ לערוך סקר מחירים בין כל האולמות במרכז וכאשר יהיה לכם מידע ברור על מספר אולמות, תוכלו לבצע הצלבת מידע ולבחור את האולם שהכי מתאים לכם מבחינה תקציבית ומבחינת סוג האירוע אותו אתם מעוניינים להפיק.

קבלת המלצות וחוות דעת – לא סוגרים על אולם אירועים בלי זה

יכול להיות שהחלטתם לסגור על אולם מהיום למחר מכיוון שאתם מעוניינים לערוך את האירוע כמה שיותר מהר, אך ישנם דברים שאסור בשום אופן להתפשר עליהם. אחד מהדברים הללו הוא שמיעת חוות דעת על המקום וקבלת המלצות עליו. עוגמת נפש מרובה יכולה להימנע מכם אם וכאשר תבררו על אולם האירועים לפני שתסגרו עליו לאירוע שלכם. יכול מאוד להיות שתגלו דברים שלא ידעתם על המקום, לטוב ולמוטב. אך אסור לוותר על כך.

אינכם צריכים לחשוש מלגשת לבעל האולם ולבקש ממנו מספרי טלפון של אנשים שערכו אצלו אירועים בעבר על מנת לשמוע מהם חוות דעת והתרשמות על המקום. להיפך, מנהלי אולם אירועים ישמחו לתת לכם מספרים של אנשים שהיו מרוצים מהאולם שלהם כדי שימליצו על האולם שלהם ויסייעו לו לשגשג ולפרוח.

בואו לראות את המקום בו יתקיים האירוע החשוב של החיים שלכם!

אינה דומה שמיעה לראייה ואין כמו מראה עיניים בשביל להתרשם באמת מאולם אירועים אשר מיועד לחתונה שלכם. אם לא מתאים לכם להתחיל לעשות טלפונים ולברר אצל אנשים לגבי אולמות אירועים, או בנוסף לבירורים טלפוניים, תוכלו פשוט לקחת את עצמכם ולרדת לביקור באולם בזמן שמתקיים שם אירוע דומה לאירוע אותו אתם מעוניינים לערוך. להשתתף בו מהצד כאורחים ואף לחוות אותו ממש כמו שהאורחים שלכם אמורים לחוות את האירוע שלכם. בצורה כזו, תוכלו לראות האם האופן בו מתנהל אירוע באולם הזה, מתאים לאופי האירוע אותו אתם מתכננים או שכדאי לכם לבחור באולם אחר.

בנוסף לכך, כדאי שתצטיידו בפנקס ועט לזמן הביקור באולם כדי שתוכלו לרשום את כל הנקודות שמפריעות לכם וכמובן את הדברים שאהבתם בתור אורחים מהצד. כמו כן, תוכלו אף לגשת לאורחים באירוע ולשאול אותם על התחושות שלהם באירוע, האם הם מרוצים משירות המלצרים, מגודל האולם ומהתפריט המוגש. בנוסף תוכלו לגשת בסיום האירוע לבעלי האירוע ולשאול אותם האם הם היו מרוצים מכל מה שהיה לאולם להציע להם כבעלי אירוע.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES