מקום למסיבות פרטיות

by admin

החלטת ללכת על מסיבה פרטית שמיועדת רק לחברייך הקרובים ולבני המשפחה? אם כן, כדאי לך לתכנן אותה בקפידה רבה. אין זה משנה באיזה סוג מסיבה מדובר, מה שבטוח הוא שיש מקומות רבים שיכולים להתאים לעריכת מסיבות כגון אלו ועלייך לבחור מבין כולם את המתאים ביותר. בחירה של מקום למסיבות ואירועים הינה בחירה שמסתמכת על הרגשת הלב. במיוחד באירועים קטנים ופרטיים אשר נחשבים לאירועי בוטיק יוקרתיים יותר ואשר אליהם מוזמן קהל מצומצם של אנשים. מקום למסיבות פרטיות ערוך בדרך כלל לסגנון האירועים שמתקיימים בו ואף נענים בו לדרישות יצירתיות שונות. הם נוטים להיות גמישים בעיצוב והכנת המתחם על מנת שהכול יהיה לשביעות רצונו של בעל האירוע.

תגידי מה את חוגגת – ונספק לך את המקום המתאים

אז מה את מארגנת? מסיבת יום הולדת לסבתא, אשר מיועדת לבני המשפחה ולחברים קרובים? או שמדובר במפגש חברתי או מסיבת בת מצווה שאת מעוניינת שיכלול גם הפעלה כלשהיא וארוחה מפנקת? או שאולי מדובר בכלל באירוע ברית אשר עבורו יש לדאוג גם למקום מכובד לעריכת הטקס?

לפני שאת סוגרת על מקום למסיבה הפרטית שלך, כדאי שתיקחי בחשבון את הדברים הבאים:

האם מדובר על מקום מומלץ?

כאשר את עדיין בשלבי התכנון של האירוע, לפני שאת סוגרת על מקום, חשוב שתבררי מה אנשים אחרים חושבים על המקום. אלו יכולים להיות אנשים שהפיקו אירוע במקום ואף כאלה שהשתתפו כאורחים באירוע שנערך במקום. חשוב לוודא האם מדובר במקום שכל מי ששכר אותו אי פעם ירצה לחזור לשם ואף ימליץ עליו בחום? האם ציוני הגולשים באתר של אולם האירועים הינם באמת גבוהים? חוות הדעת של האנשים השונים שתשאלי יתייחסו למכלול שמקיף את האירוע – היחס של בעלי המקום, התמורה אותה קיבלו למחיר שהם שילמו ואף יכלול את חוות דעתם על המיקום הספציפי של האולם. מומלץ מאוד ללמוד מתוך ניסיונם של אחרים וכך להימנע מטעויות עגומות.

אין כמו מראה עיניים

גם לאחר ששמעת המלצות רבות על המקום בו את מתעניינת, אין זה מספיק כלל. חשוב מאוד שתפני לעצמך זמן ותגיעי לראות את המקום. ייתכן מאוד שגם אם יש אנשים רבים שממליצים עליו, הוא אינו מתאים כלל לסגנון האירוע אותו את מעוניינת להפיק או שאת מעוניינת לשים דגש על נקודות שהמקום הספציפי הזה אינו מספק. על כן, אין זה מומלץ כלל לסגור על מקום לאירוע מבלי לראות אותו קודם לכן ולראות האם הדרישות שלך לגבי האירוע הינן ברות ביצוע באותו מקום.

מקום למסיבה פרטית? – לא בכל מחיר

אחד הדברים העיקריים בתכנון מסיבה הוא הקצאת התקציב למקום בו היא תתקיים. כמובן שאת רוצה שהמסיבה שלך תהיה הכי שאפשר ושכל המשתתפים בה יזכרו אותה למשך זמן רב, לא בטוח כי יש לך את האפשרות הכלכלית לשלם יותר מידי כסף על מקום למסיבה. אל דאגה, אינך חייבת לעשות זאת, לא תמיד המחיר הגבוה הוא זה שקובע האם המסיבה תהיה מוצלחת יותר או מוצלחת פחות. ישנם כיום הרבה מקומות לאירועים קטנים ופרטיים אשר עלויות שכירתם אינן גבוהות מידי והם מספקים שירות מעולה כך שניתן בהחלט ליהנות ממקום מיוחד למסיבה מבלי לשלם הון תועפות.

דרכי גישה והגעה למקום

לפני שאת סוגרת על מקום לאירוע, חשוב שתוודאי מהם דרכי הגישה למקום, האם ניתן להגיע אליו בתחבורה ציבורית או שהגישה אליו היא רק באמצעות רכבים פרטיים. ואם מרבית האורחים שלך אינם בעלי רכבים ומשתמשים בתחבורה ציבורית, עלייך לקחת זאת בחשבון בעת בחירת המקום. כמו כן, חשוב לבדוק האם קיים באזור חניון רכבים המיועד לאורחים אשר מגיעים להשתתף באירוע על מנת שיוכלו להחנות את רכבם במקום נוח וקרוב לאולם ולא יצטרכו לשוטט ולחפש חניה לרכב. כך תוכלי לוודא כי האורחים שלך מגיעים לאירוע רגועים ונינוחים מכיוון שנמנע מהם הצורך לשוטט ברחובות ולתור אחרי חנייה.

אוכל מצוין = אירוע מצוין

כאשר מבקשים מאנשים לסכם אירוע כלשהוא שהם השתתפו בו, הם ישימו דגש בעיקר על האוכל שהוגש באותו אירוע או באותה מסיבה. ישנה אמרה ידועה כי "הצבא צועד על קיבתו", אמרה זו נכונה גם לגבי כל אירוע גדול וקטן. אנשים שופטים אירוע לטוב או למוטב בעיקר על פי המזון שהוגש בו ובשל עובדה זו, אסור לוותר על טעימות מהמזון שמתוכנן להיות מוגש באירוע. כחודש לפני האירוע, יש לקבוע עם בעלי המקום יום ושעה בה תגיעי למקום ויגישו לך טעימות ממבחר המנות שמציע הקייטרינג. לאחר שתטעמי מהתוצרת שלהם, תוכלי לבנות עבור המסיבה תפריט מושלם שכולל רק את המנות הטובות והטעימות ביותר.

מה עוד תרצי במסיבה שלך?

החלטת לסגור על מקום למסיבה שלך ואתם תיכף יושבים לחתימת חוזה? במהלך הישיבה הזו, עליך לעבור על החוזה בעיון ולהשתדל שלא לפספס את האותיות הקטנות שבדרך כלל נמצאות שם… האותיות הקטנות האלה עלולות מאוד לסבך אותך, אז כדאי שתשימי לב אליהם. בנוסף לכך, זמן חתימת החוזה זהו הזמן המתאים ביותר לשאול את בעל המקום כל שאלה שעולה בדעתך לגבי האירוע. זה הזמן לבדוק עד מתי תוכלי להפעיל את המוזיקה, היכן עורכים את הטקס, מה כולל שירות המלצרים, כיצד מפעילים את מסך הפלזמה או היכן הכי מומלץ למקם את במת התזמורת.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES