מקום מומלץ לחתונה קטנה

by admin

פעמים רבות כאשר אתם שומעים את צמד המילים "אירוע קטן", אתם מדמיינים איזה אירוע חסכני ופשוט שנערך באולם קטן של מתנ"ס או בסלון הבית. אבל אירוע "אירוע קטן" יכול להעניק למגיעים גם חוויה מצומצמת ומיוחדת הרבה יותר מאירוע המוני – איך? זאת נבין במאמר הבא:

אירוע קטן = זיכרונות גדולים

בעקבות הטרנד הסוחף של עריכת אירועים קטנים, ניתן לראות גם הרבה מאוד בני זוג שמעוניינים לערוך את טקס הנישואין שלהם ואת אירוע החתונה בפורום מצומצם של משתתפים. הטרנד הזה הגיע למעשה מארצות הברית ומאירופה, שם מאסו האנשים בחתונות הענק הראוותניות ומרובות המשתתפים. הגורם לכך הוא בעצם העובדה כי האירועים האלה לא באמת השיגו את מטרתם ולא העניקו לבעלי האירוע את התחושה אותה הם רצו לחוש באירוע.

האמת היא, שזה מובן מאוד. הרי איך אפשר להרגיש וליצור תחושה משפחתית כאשר מוזמנים לאירוע כל כך הרבה אנשים וחלק גדול מהם, כלל לא שייך למשפחה? דבר זה גרם בעצם למהפך והוביל לכך שרבים הם אלה שמבקשים לחגוג את יומם הגדול בקטן, רק עם המשפחה המצומצמת והידידים הקרובים, כדי ליצור לעצמם ולמשתתפים תחושה של אירוע אינטימי ומשפחתי.

אירוע קטן – מה זה?

כמו שכבר אמרנו, אירועים קטנים מהווים כיום שם נרדף לאירועים יוקרתיים ומי שמוזמן אליהם אמור להרגיש ממש בר מזל. בעלי האירוע יושבים עם רשימת בני המשפחה ורשימת הידידים ובוחרים ממש כמו בפינצטה, את מי הם רוצים להזמין. ולכן כל מי שמוזמן לאירוע כזה, צריך לדעת שהוא אחד מאלה שבעלי האירוע הרגישו שהוא מספיק קרוב אליהם בכדי שיזמינו אותו.

בנוסף לכך, מכיוון שמדובר באירוע בעל מספר משתתפים מצומצם, הוא יהיה כמובן מושקע יותר ומפנק יותר. בעלי האירוע בחרו להזמין רק את בני המשפחה הקרובה ואת מעגל החברים הצמוד ולכן הם גם משקיעים באירוע מפנק, הגשה אישית ויחס אישי לכל אחד ואחת.

למה באמת לערוך אירוע קטן ומצומצם?

רבים ישאלו – מדוע באמת לחגוג בקטן? אז יש לנו כאן רשימה של יתרונות שיענו על השאלה הזו ויסבירו לכם בדיוק מדוע זה טוב כל כך לחגוג את האירועים שלכם – בקטן.

– אירוע שמח יותר – כאשר אתם עורכים אירוע ואליו אתם מזמינים רק את מי שקרוב אליכם באמת, הוא יהיה אירוע הרבה יותר שמח. מכיוון שכל מי שמוזמן לאירוע הזה הוא מהאנשים הקרובים אליכם ביותר ולכן זה אך טבעי שהוא באמת שמח בשמחתכם ומגיע באמת כדי לשמוח איתכם. אי אפשר להתכחש לעובדה שבאירועים גדולים ניתן לראות פעמים רבות אורחים שאין להם ממש קשר עם בעלי השמחה והם מגיעים רק כי שלחו להם הזמנה ו – "לא נעים שלא להשתתף" והם עושים מאמץ עליון להגיע אפילו שהדבר ממש לא נוח להם.

לעומת זאת, באירוע קטן, כל מי שמוזמן, מגיע באמת מתוך רצון לשמח את בעלי האירוע והוא מרגיש שאינו יכול להישאר בבית ולא להשתתף בשמחתו של ידידו הקרוב. מסיבה זו ממש ניתן לראות באירועים הקטנים את כולם משתתפים בשמחה, כולם רוקדים וכמובן שהאווירה באירוע תהיה יותר חגיגית ושמחה

– אירוע מפנק יותר – אירוע קטן יהיה באופן אוטומטי אירוע מפנק יותר. מכיוון שכאשר מדובר באירוע קטן, שמים דגש על הגשה ברמה גבוהה ומנות אישיות לכל אחד תוך הקפדה על מענה מהיר לכל אורח. כל אחד יוכל להרגיש ממש כמו מלך ליום אחד והוא יקבל ליווי כמעט אישי לאורך כל האירוע.

– אירוע זול יותר – המשוואה הפשוטה שלא ניתן להתעלם ממנה היא, כי פחות מנות הוי אומר פחות כסף. כל אחד יודע כי הפקת אירוע הוא סיפור יקר, הוא דורש להקצות משאבים רבים כדי לשלם על כל מרכיבי האירוע שהם הרבה יותר מאולם ואוכל. חשבון הבנק שלכם ירגיש הרבה יותר טוב אם תורידו מעט ממפלס ההוצאות ותשקיעו רק במה שחשוב באמת.

כמו שכבר ציינו, חבל להשקיע אלפי שקלים מיותרים ולהזמין מאות מנות של אוכל בשביל כל האורחים ש"עושים לכם טובה" וקופצים לאירוע. כדאי וצריך לשלם עבור אורחים שבאים לשמוח איתכם באמת, כך שגם במידה וההוצאות יהיו יותר ממה שחשבתם, עדיין תהיה לכם התחושה ששילמתם על משהו שהיה שווה לשלם עליו.

בחירת אולם לאירוע קטן – כיצד עושים זאת?

האתגר הגדול עומד לפניכם והוא – בחירת אולם אירועים שיתאים לחגיגה המצומצמת שאתם מתכננים. רוב אולמות האירועים שקיימים כיום, נבנו למטרה של עריכת אירועים גדולים. הם בנויים בצורה כזו שיוכלו לקלוט קהל גדול של אנשים. כאשר אתם מעוניינים לחגוג בקטן ולהזמין מספר אנשים מצומצם, אי אפשר לשכור אולם אירועים ענק שמתאים לכמה מאות איש ולהעמיד בו מספר שולחנות ספורים. זה דבר שיכול להרוס לכם את האירוע מכיוון שזה ייצור תחושה לא נעימה ואף עלובה מאוד. מלבד זאת, אף אחד לא ירצה להשכיר לכם אולם כל כך גדול כשאתם מזמינים מספר מנות כה מצומצם.

לשם כך, עליכם לחפש את האולמות שמאפשרים עריכת אירועים קטנים והם אלה שעל פי רוב גם יהיה להם מתחמי אירוע קטנים יותר שיוכלו להתאים במדויק לממדי האירוע אותו אתם מעוניינים לערוך.

חתונה קטנה ובלתי נשכחת

בעקבות הביקוש ההולך וגובר לאולמות לאירועים קטנים, התחילו גם לבנות הרבה מאוד כאלה. כך שאם אתם מעוניינים לערוך את טקס הנישואין שלכם בפורום מצומצם של אנשים שבאמת ישמחו איתכם, תוכלו לחפש ובהחלט למצוא מקום מומלץ לחתונה קטנה ואינטימית. העיקר – שיהיה לכם במזל טוב!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES