גני אירועים ביפו

by admin

בארגון חתונה יש המון דברים שבני הזוג מתפשרים האחד עם השנייה, אך על נושא אחד ברור מאוד שלא תתפשרו. זהו כמובן המקום בו תבחרו לחגוג את האירוע שלכם. כל אחד שכבר ערך אירוע כלשהוא במהלך החיים יודע כי מדובר בסיפור לא זול בכלל. הוא יכול להסתכם באלפי שקלים אם לא מאות אלפי שקלים כאשר כל ההשקעה היא לערב אחד בלבד.

בוודאי גם אתם רוצים שהאירוע שלכם יותיר חותם בלב המשתתפים ולא יישכח מליבם מיד עם סיומו. לשם כך, אתם חייבים להשקיע מעט מחשבה כיצד תוכלו להפוך את האירוע שלכם מסתם עוד אירוע, לאירוע מיוחד ובלתי נשכח.

בחירת מקום שיענה על הדרישות

כאשר אתם הולכים לבחור את האולם שבו תחגגו את האירוע הגדול של החיים שלכם, עליכם לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים. קודם כל, חשוב מאוד שהאולם או הגן יתאים להרכב האורחים שצפוי להשתתף באירוע, המקום צריך להיות מתאים ונגיש עבורכם ועבור האורחים שלכם, תוך התחשבות במקומות המגורים של כולם. כך שאם רוב המוזמנים שלכם מתגוררים באזור תל אביב – יפו, מומלץ מאוד שתבחרו לערוך את האירוע באחד מגני האירועים ביפו.

כמו כן, גם אם אתם מעוניינים שהאירוע שלכם יהיה מושלם מכל הבחינות ולשם כך אתם מוכנים להוזיל מכספכם ככל שתידרשו, חשוב שתזכרו כי לאירוע יש גם מחר. המחר הזה אומר שתצטרכו לדאוג לתשלום עבור כל מה שהזמנתם ואם פרסתם את התשלומים לרבים ככל האפשר, אתם עלולים למצוא את עצמכם מתמודדים עם החזרי תשלומים על אירוע שכבר כמעט נשכח מלב כולם.

חשוב לקבוע זמן להתרשמות מהאולם

אם ביקרתם לאחרונה באולם מסוים או שמעתם על גן אירועים כלשהוא והם מצאו חן בעיניכם, תמיד יהיה עדיף שתבואו שוב להתרשם ממנו לפני שאתם סוגרים עם בעלי המקום על תאריך. זוהי נקודה מאוד חשובה שלא כדאי לדלג עליה מכיוון שהיא עשויה למנוע הפתעות לא נעימות או אכזבות בהמשך.

להלן מספר המלצות ונקודות שכדאי לשים לב כאשר הולכים להתרשם מגן אירועים או מאולם:

  • ביקור בזמן אירוע – הזמן הטוב ביותר ללכת להתרשם מגן אירועים או מאולם הוא בזמן שמתקיים בו אירוע, עדיף שיהיה זה אירוע דומה לאירוע שלכם. כאשר אתם מגיעים למקום בזמן שנערך בו אירוע תוכלו להתרשם כיצד הוא נראה בשעת מעשה, באיזו צורה הוא מעוצב, איך מסודרים שולחנות האורחים, תוכלו לראות היכן ממוקמת במת התזמורת ולראות את עבודת המלצרים בזמן אמת.
  • התעניינות אצל משתתפי האירוע – אינכם צריכים להתבייש לגשת לשאול את האורחים כיצד הם חווים את האירוע מהצד שלהם, מהו היחס אותו הם מקבלים מצד צוות המלצרים והאם הם מרגישים שיש מי שמקשיב ונענה לבקשות שלהם ובכלליות, האם טוב להם באירוע.

כדאי מאוד לשמוע גם את דעתם של בעלי האירוע וכיצד הם מסכמים אותו מהצד שלהם.

  • מתכננים אירוע צהרים? בואו להתרשם בצהריים – כל מטרת הביקור באולם היא כדי לתת לכם את התחושה ולאפשר לכם לראות מקרוב ממש כיצד ייראה האירוע העתידי שלכם. על כן, אם אתם מתכננים אירוע בשעות הצהריים, חשוב שתלכו להתרשם מהאולם בשעות הצהריים. מכיוון שאירוע כזה מתאפיין באור טבעי שמאיר את אזור החופה ואף את רחבת הסעודה והריקודים.
  • האירוע שלכם מתוכנן לערב? בואו לראות את אור הכוכבים – אם האירוע שלכם מתוכנן לשעות הערב, בואו בשעות האלה להתרשם מהאולם. בשעות החשיכה יש צורך בתאורה עוצמתית – במיוחד כאשר מדובר בגן אירועים שהוא תחת כיפת השמים. נסו להיות שם בשעה בה עומדים האורחים שלכם להופיע כדי לחגוג אתכם ונסו לחוות את התחושות אותן הם יחוו באירוע.

אוכל מיוחד באירוע מיוחד

האמרה הידועה כי "הצבא צועד על קיבתו" נכונה מאוד גם לגבי אנשים שמוזמנים לאירוע. אורחים שמגיעים לאירוע יוקרתי מעוניינים למצוא בו גם אוכל משובח ומזין שיזניק את רמת האירוע לגבהים ולכן, חשוב מאוד לבחור בקפידה את המנות שיוגשו לאורחים כמו גם את המזון שיועמד על הברים ועל המזנונים. כאשר אתם עומדים לפני אירוע, חשוב שתדעו כי אנשים היום שופטים אירוע על פי האוכל שהוגש בו ואף זוכרים אותו לטוב או לרע על פי מה שהם אכלו שם.

על מנת לוודא כי האוכל שיוגש באירוע שלכם הוא איכותי וטרי, חשוב להגיע לסבב טעימות ולא רק זאת, אלא רצוי גם להיכנס ולראות את המטבח בו מתבשל האוכל. כמו שאתם רוצים שהאוכל יהיה טעים כך חשוב לא פחות שהוא יצא ממטבח נקי והגייני וכמובן שאין כמו מראה עיניים כדי לוודא את זה. בנוסף לכך, מומלץ לוודא כי באולם שאתם בוחרים מוגש אוכל כשר. גם אם אתם אינכם שומרים על כשרות, ייתכן מאוד כי לפחות חלק מהמוזמנים שלכם כן שומרים על כשרות בסיסית וכמובן שאתם רוצים שגם הם יוכלו ליהנות מהאוכל הטעים שמוגש באירוע שלכם.

עריכת אירוע במקום מיוחד

אחד מהדברים שצריכים להוביל אתכם כאשר אתם בוחרים במקום עבור האירוע שלכם הוא, שהאורחים באירוע יהיו איתכם, שהם ישמחו איתכם מכל הלב, שירקדו איתכם מתוך שמחה וישתתפו איתכם באירוע המרגש גם מהלב ולא רק באופן פיזי בשביל הפרוטוקול. על מנת שדבר כזה יקרה, עליכם לעשות משהו שיגרום לאירוע שלכם לפתוח את ליבם של האורחים ושהקהל פשוט יהיה אתכם.

כיצד עושים זאת? על ידי בחירת מקום מיוחד עבור האירוע שלכם. ישנם הרבה מאוד מקומות יפים ומיוחדים בארץ שמיועדים עבור אירועים בלתי נשכחים. קחו לדוגמא את האופציה של עריכת חתונה על שפת הים. ישנם גני אירועים אשר ממוקמים ממש על שפת הים ומאפשרים לכם לערוך את טקס החופה במקום כל כך פסטורלי ובראשיתי.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES