דברים שצריך לסגור לחתונה

by admin

 

קולולולו…. מתחתנים!!!

לאחר תקופה ארוכה של חברות קרובה, החלטתם למסד את הקשר בינכם ולהפוך לזוג רשמי מן המניין. כמובן שהשלב הראשון הוא הצעת נישואין. לאחר שענית בחיוב והוא ענד לך את הטבעת, הגיע הזמן לתכנן את הדבר האמיתי – את אירוע החתונה. חתונה הינה אירוע של פעם בחיים ולכן מובן מאליו שתרצו להפיק אירוע מיוחד שכל מי שישתתף בו, יזכור אותו לאורך זמן. כמובן שבני המשפחה והחברים מתרגשים איתכם מאוד, אך מי שצריך למעשה לדאוג להפקת האירוע, אלו אתם. ולכן כדאי שתדעו כי בדרך להפקת החתונה המושלמת, עומדים לא מעט מכשולים, על כן, נשמח לתת לכם כמה טיפים לארגון החתונה ולכל מה שצריך לדאוג בדרך להפקת החיים שלכם.

  1. תכנון תקציב לחתונה – אין זה מיותר כלל

הפרמטר המרכזי והחשוב ביותר הוא הכסף. מכיוון שלמעשה, הוא הדבר העיקרי שמשפיע באיזה אולם אירועים תבחרו, איזה צלם תיקחו ואפילו מהו מספר האורחים שתזמינו לחתונה. אם יש לכם מעט כסף שחסכתם בצד, מה טוב. ואם לא, עליכם לבדוק מהם מקורות המימון שלכם ובהתאם לכך, לתכנן את התקציב בצורה כזו שיספיק לכל מה שאתם רוצים. הדבר הכי חשוב הוא – לא לסמוך כלל על מתנות החתונה. מתנות החתונה אינן אלה שאמורות לכסות את הוצאות החתונה אלא לאפשר לכם להתחיל את החיים החדשים עם מעט מזומנים בצד לצרכים השוטפים וכמובן לפינוקים.

  1. בחירת אולם לחתונה וסגירת תאריך

לאחר תכנון התקציב המדוקדק, הגיע הזמן להתחיל לזוז. ערכו רשימה של אולמות אירועים שאהבתם ואם יש לכם מספיק זמן עד החתונה, מומלץ מאוד שתלכו לבקר באולמות שונים וכך תוכלו למצוא את המקום המושלם עבור האירוע שלכם. כדאי שתדעו, כי למרות העובדה שמומלץ להיות מאורגנים ולסגור תאריכים מוקדם, תוכלו לקבל הצעות מחיר משתלמות דווקא אם תסגרו על אירוע ברגע האחרון. במיוחד בעונת החורף, שבה עורכים פחות אירועים. כך או כך, בכל מקרה לפני שאתם הולכים לראות מקומות לאירועים, נסו לשמוע המלצות על המקום, לקרוא חוות דעת של גולשים שהשתתפו באירועים באותו מקום וכך לקבל תמונה כלשהיא על המקום אותו אתם הולכים לראות.

  1. רשימת משימות מפורטת בדרך לחתונה המושלמת

קבעתם תאריך לחתונה? סגרתם על אולם אירועים מפואר? עכשיו הגיע הזמן להמשיך למשימות הרבות שעדיין עומדות בפניכם עד ליום הגדול שלכם. על מנת שלא תשכחו שום דבר ולא תפספסו פרטים חשובים, כדאי מאוד לערוך רשימת משימות ולפרט בה את כל המשימות שעדיין לא ביצעתם. להלן רשימה חלקית של דברים שהרשימה שלכם אמורה לכלול – להרכיב רשימת מוזמנים לחתונה, לעצב הזמנות וכמובן לשלוח אותן, לסגור עם רב או עם מנחה עבור טקס החופה, לסגור תאריך לטעימות ולהרכבת התפריט, להחליט על מתנות לאורחים, לבחור בגדים לחתן ולכלה, להיפגש עם הספקים השונים לחתונה (מעצב אירוע, צלם, צלם וידאו, מאפרת, מוזיקה ועוד), לסגור עם מפיק לאירוע ועוד. כמובן שאם אתם מתכננים לחגוג את ירח הדבש שלכם מחוץ לשגרה, הכניסו גם סעיף של תכנון ירח הדבש.

  1. אל תשכחו את עצמכם!

במהלך הפקת האירוע וביצוען של אינספור המטלות והמשימות, חשוב מאוד שלא תשכחו את עצמכם ותקבעו זמן מיוחד אותו תקדישו רק לעצמכם. מה שזה אומר בעיקר, התמקדות במה שתלבשו בליל החתונה. מה שפחות מסובך הוא למצוא חליפת חתן, לרוב ישנם דגמים קבועים לחליפות חתן ומתוכן תבחרו את המתאים ביותר. הדבר המורכב יותר הוא מציאת שמלת כלה חלומית שעונה לציפיותיה של הכלה הנרגשת. ניתן למצוא שמלות כלה במגוון ענק של דוגמאות, בגזרות צרות או בעלות חצאיות נפוחות ומלאות טול, בעלות אפליקציות כסופות או עם מחוך מלא בפנינים. ניתן לשכור שמלת כלה מוכנה בסלון כלות וניתן גם להזמין שמלה בעיצוב אישי אצל תופרת שמתמחה בתפירת שמלות כלה.

  1. היעזרו בשירותי מומחים

ישנם אולמות רבים שמציעים חבילות אירוע אשר כוללות בתוכן גם שירותי ספקים מומחים שישמחו לתת לכם את השירות הטוב ביותר ביום הגדול שלכם. כמובן שלא בכל המקומות זה כך, לכן כאשר אתם יושבים לחתום חוזה עם בעלי האולם, טוב תעשו אם תשאלו אותם האם הם מחזיקים ברשותם רשימת ספקים טובה אשר תוכלו להיעזר בשירותם. כמובן שחבילות כאלו, יכולים להוזיל בצורה משמעותית את עלות האירוע, אך גם אם אין להם את השירות הזה, הם בוודאי ידעו להמליץ לכם על ספקים מצוינים מתוך הניסיון שלהם כמנהלי אולם אירועים.

  1. להפוך את תהליך ארגון החתונה לחוויה ולשמור על אווירה חיובית ושיתופית

ההכנות לקראת החתונה מהווים למעשה הישורת האחרונה לקראת האירוע הגדול שלכם אשר מסמל למעשה יום הפיכתכם לזוג מן המניין. לאור העובדה כי לקראת החתונה יש לארגן אינספור דברים ועומדות בפניכם הרבה מאוד מטלות כגון החלטות רבות לגבי הוצאות כספיות, מיקום האירוע ובחירת הספקים, עלול להתפתח מהר מאוד מצב מתוח ולא נעים. בנוסף לכך, ברור מאוד כי כל צד מעוניין לרצות את משפחתו ואת חבריו אך לעיתים זה עלול להתנגש ברצונותיו של הצד השני. במהלך התקופה הזו אסור לכם לשכוח את עצמכם, על כן נסו להימנע ככל האפשר ממריבות מיותרות ולנסות לגשר על הפערים שבוודאי יהיו תוך שמירה על אווירה נעימה וכיפית כך שתגיעו לחתונה בשמחה ובאהבה ותתחילו את החיים החדשים בלי מתחים.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES