קיץ ביפו: למה הלורנס הוא מקום נהדר למסיבות חברה?

by admin

דניה פלמון, מנהלת שיווק של קבוצת דינמו, שכוללת מקומות כמו הלורנס, הייאנד, ריברסייד וגלריה דובנוב, מספרת בראיון למה יפו נוחה לא פחות מתל אביב ומה הטרנדים החמים בעולם האירועים העסקיים. שווה קריאה

אז מהם הטרנדים החדשים בעולמות האירועים העסקיים?

מניסיוני בעבודה עם לקוחות עסקיים, יש צורך במקומות ואולמות אירועים מיוחדים שמביאים עמם אווירה אחרת. לאחרונה יש מגמה של חברות הייטק שעוברות למשרדים גדולים, שכבר יש בהם אולם, גג או חדר ישיבות ייעודי לאירועי חברה, אבל זה לא תמיד מספיק. למרות שיש לחברות אולם או מקום לאירוע, הם עדיין רוצות "להוציא" את העובדים מחוץ למשרד ליום עיון או יום כיף מחוץ למשרד. חברות הייטק או עסקים שפועלים במרכז הארץ או במרכז תל אביב מחפשים אחרי לוקשיין שיהיה יחסית קרוב למשרד, והלורנס הוא אופציה נהדרת להרמת כוסית, מסיבת חברה, כנסים עסקיים או אפילו ארוחת צהריים / ערב קצרה, בחלל מיוחד עם אווירה אחר.

פינת קפה ייחודית

אבל יפו היא לא בדיוק תל אביב, לא?

יש לא מעט יתרונות בלקיים אירוע במקום ביפו לעומת מקום בתל אביב, ולמרות שנראה שיפו היא מרוחקת, היא לא באמת. הלורנס ביפו הוא  עוד חמש דקות של נסיעה עם waze ממקומות אחרים מתל אביב, ולפעמים העובדה שהוא ממוקם ביפו, דווקא הופכת ליתרון כיוון שהמקום נגיש ונוח ומאפשר לעקוף פקקים.  אגב לא פחות חשוב ללקוחות עסקיים שמחפשים אחר מקום לאירוע  היא חניה צמודה, ויש לנו את זה בכל המקומות שלנו, ובפרט בלורנס. ובינינו, גם לתל אביבים המקומיים יפו עדיין מרגישה כמו חו"ל עם אווירה כיפית.

אירוע השקה

מה חשוב לדעת על הלורנס?

אולם האירועים הלורנס קיים כבר 15 שנה, כאשר לפני שנתיים הפכנו אותו לחלל חדש לחלוטין. לטובת העיצוב החדש, גייסו את "ידו ואילונה" שני מעצבים פנים מהטובים בענף האירועים שהפכו את המבנה, שדרגו, שיפצו ועיצוב מחדש, והפכו אותו לכזה שיודע לתת מענה לאירועים עסקיים לצד אירועים פרטים כמו חתונות ובת מצוות.

מה ההבדל בין אירוע עסקי בקיץ ובחורף?

בכל המקומות שלנו יש שילוב בין החוץ לפנים. בלורנס יש לנו את הגג הכי יפה ביפו עם נוף עוצר נשימה ומרגש. בלורנס אפשר לערוך אירועי חברה ואירועי קונספט מיוחדים, שמאפשרים לקבל את ה"וויב" והאווירה של הטבע על גג אורבני יפואי וקסום, וכמובן למי שחם או קר תמיד אפשר למצוא מפלט באולם עצמו.

הגג של הלורנס

הזכרת קונספטים. ספרי לנו על אירועי קונספט מיוחדים שנתקלת בהם בלורנס?

הלורנס שוכן ביפו העתיקה, בין חנויות מעצבים טרנדיות, למתחם שוק הפשפשים, מה שמאפשר לייצר כל מיני קונספטים ייחודים שאי אפשר לקיים במקומות אחרים.  אפשר למשל, להתחיל בבראנץ' צהריים או ארוחת בוקר בלורנס ומשם לצאת לסיור של "הום סטיילינג" או חנויות עיצוב ביחד עם סטייליסטית מקצועית או מעצבת פנים. אפשר לצאת לסיור בעיר העתיקה של יפו שעובר בשוק הפשפשים, נמל יפו, כיכר קדומים, רובע האומנים ועוד. בקיץ הגג של לורנס יכול להפוך למקום אידיאלי לאירועי קוקטייל, אירועי פתיחת או סגירת קיץ שכוללים הקרנת סרט חגיגיות או אפילו חגיגות משחקי המונדיאל עם תפריט אלכוהול וקולינריה מתאים. לאחרונה התקיימה אצלנו תערוכת הקוניאקים המיוחדת של "איש הענבים", מדובר בפסטיבל שלם של יומיים שכלל עם אורחים מכל העולם.

תערוכת הקוניאקים הראשונה בישראל

אגב קולינריה, עד כמה חשוב האוכל באירוע עסקי?

חשוב מאוד. ללקוחות יש צרכים משתנים והתפריט הוא אחד הפרמטרים החשובים. הוא חייב להיות תפריט שנתפר במיוחד לאופי האירוע, לשנות ולהתאים את עצמו לצרכי הלקוחות. בלורנס למשל, בגלל המיקום הייחודי והמבנה העות'מני העתיק וההיסטורי, התפריט של קייטרינג "מעשייה" מספר סיפור יפואי, אנחנו משתמשים בחומרי גלם יפואים בלבד, אם זה זיתים סורים מיפו, בייגלה שאנחנו אופים במקום ומסבחה הום מייד.

תפריט יפואי ייחודי

הלורנס מארחים לא מעט אירועים עסקיים מחו"ל. יש צורך בהתאמת התפריט?

בלורנס בהחלט יש לא מעט אורחים מחו"ל, שחלקם שמרן וחלקם מתלהב יותר מהאוכל המקומי ומהתפריט. העמדות שלנו מספרות סיפור של יפו, שוק תבלינים, אבל גם יכולות לשלב את המאכלים המקומיים של אותם לקוחות ולספר גם את הסיפור שלהם.

מה עוד חשוב ללקוחות שסגורים אירוע עסקי בקיץ או בחורף?

מניסיוני, בעיקר השירות. חשוב שאנשי השירות ייבחרו בקפידה, שיהיו אנשי מקצוע עם ניסיון וידע שעברו הדרכות והכשרות. בלורנס עובדים מנהלי אירועים עם ניסיון של שנים, שמכירים כל פינה במקום על בוריו.

 

קרדיט צילום: ויקטור לוי ורגב כלף

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES