חתונת חורף או חתונת קיץ? גלו מה מתאים לכם

by admin

שמלת כלה בחורף גורמת לכן להתעטש? אתה חייב להיכנס לחופה עם משקפי שמש? רגע לפני שאתם קובעים תאריך, בואו לגלות: האם אתם טיפוסים של חתונת קיץ או חתונת חורף?

 

מתכננים חתונה בקרוב? אחרי שתבינו מה התקציב שלכם תרצו לסגור תאריך לחתונה וכמה שיותר מהר. מפה לשם תמצאו את עצמכם עם לא מעט שאלות סביב מתי, איך, מי ומה. האם להתחתן בשישי בצהריים? האם לבחור בחתונת קיץ? האם לבחור בחתונת חורף? האם להתחתן באמצע השבוע? ואיזה חודש עדיף? תכנסו לאפליקציות מזג אוויר, תבררו עם חברים ובעיקר תנסו לדמיין איך זה מרגיש לכם…

 

חתונת קיץ היא קלילה, מרעננת, אפשר להיכנס לחופה עם שמלה מבלי לחשוש לקפוא מקור, אפשר לקבל את האורחים עם משקפי שמש, רצוי לחלק לאורחים מתנות מגניבות כמו מניפות, כובעים או כפכפים, המוזיקה של הקיץ הרבה יותר שמחה וכיפית, בחתונת קיץ תוכלו לבחור תפריט אוכל קליל ומרענן, לבחור קוקטיילים אלכוהוליים מגניבים ולשלב בין טבע (קבלת פנים על הגג) וריקודים באולם אירועים עצמו.

 

חתונת חורף לעומת זאת, מחייבת ללבוש כמה שכבות על השמלה (אבל מצד שני לא תהיו דביקים), מאפשר לייצר תפריט קולינרי שמשלב תבשילים חמים וקוקטיילים חמים בהתאם. מה עוד? אולי יהיה לכם קל יותר בצילומי חתונה המקדימים, אולי רוב האורחים לא יטוסו לחו"ל ולא תצרכו לשבת על לוח שנה ולנסות למצוא תאריך שנוח לכולם ושכולם בארץ. מצד שני בחתונות חורף לעומת קיץ, תצטרכו לבדוק את המזג אוויר כל הזמן, לקוות שלא יירד גשם או סופת רעמים ולהתפלל שלאורחים לא יהיה ממש קר.

 

בקיצור, לא מעט הבדלים בין חתונות קיץ לחתונות חורף. אז רגע לפני שאתם בוחרים. בואו לגלות: האם אתם טיפוסים של חתונת קיץ או חתונת חורף?

 

[playbuzz-item url="//www.playbuzz.com/lawrence13/4-11-2018-2-47-51-pm"]
שמלת כלה בחורף גורמת לכן להתעטש? אתה חייב להיכנס לחופה עם משקפי שמש? רגע לפני שאתם קובעים תאריך, בואו לגלות: האם אתם טיפוסים של חתונת קיץ או חתונת חורף?

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES