ארגון אירועים עסקיים – 4 טרנדים בעולם האירועים העסקיים

by admin

כל מפיק אירועים עסקי יודע שהערך המוסף שלו יהיה במידת היצירתיות שלו, היכולת לתת מענה מדויק לבריף של הלקוח ובעיקר להתאים את עצמו לרוח התקופה. מארגנים אירועי עסקי בקרוב? הנה 4  טרנדים מובילים לשנת 2018 שאולי תרצו לאמץ לאירוע.

אירוע עסקי בלורנס

1.יצירת חוויה אישית ומותאמת ללקוח – מקום לאירוע עסקי הוא יותר מסתם חלל מבטון

מקומות לאירועים עסקיים הבינו שהם לא יכולים להיות רק מקום, ואנחנו מבינים יותר ויותר שיש צורך בתפירה של חוויה כוללת והוליסטית. לא מדובר רק בעיצוב של המקום, הפקה, ניהול, תפריט קולינרי משובח או ציוד הגברה מהטובים בשוק. אלא ממש צורך בחוויה פרסונאלית ללקוח. לא מעט ארגונים קיצצו בשנים האחרונות את התקציבי אירועים עסקיים וכתוצאה מכך הפכו להיות תלויים יותר ויותר בפתרונות שיש למקום עצמו להציע, במידת היצירתיות שלו, היכולת לייצר תוכן רלוונטי לבריף ועוד. לכן, חשוב לבחור במקום לאירועים עסקיים שיודע לארגן את האירוע ולא תופס את עצמו כפתרון טכני בלבד של ארבע קירות ובופה עשיר.

החלל הפנימי של הלורנס

2. לאירוע עסקי יש מטרות – מדידה וסיכום האירוע העסקי באמצעות סקרי דעת קהל

לפעמים אירוע עסקי הוא סיבה טובה לבזבוז כספי החברה שנותרו בקופה בסוף שנה, ולפעמים, ואולי בעיקר אירוע עסקי הוא אירוע שצריך להשיג מטרות ולכן יש לבחון את ההצלחה שלו במונחי כלכלה של החזר השקעה. אם המטרה הייתה לחברה את העובד לערכים של החברה או להציג את החזון של החברה לשנה הבא, את כל אלו יש לבחון זאת באמצעות סקרים שישלחו בימים שלאחר האירוע לדואר האלקטרוני של העובד. הסקרים יכללו שאלות כמו מה אתה זוכר לחיוב מהאירוע, מה לשלילה, האם הרגשת שהאירוע העסקי תרם לחיבור שלך עם הארגון ומה מידת הערכה שיש לך כלפי הארגון.

הגג בלורנס

3.הרשמה לאירוע העסקי עובר דיגיטציה – בקלי קלות וללא תורים מיותרים

אחד מהדברים הכי מעצבנים באירוע הוא הכניסה לאירוע ובפרט ההרשמה אליו. כל עולם האירועים, והאירועים העסקיים בפרט הופך לדיגיטלי יותר ויותר. הימים של התורים הארוכים התקצרו בזמן לא מעט טכנולוגיות חדשות שנכנסו לתחום האירועים העסקיים, וחשוב בארגון עצמו של האירוע העסקי לקחת אחת מהן בחשבון.

החלל הפנימי לאירועים בלורנס

4. אירוע מתחשב בסביבה – כלי הגשה אקולוגים יחליפו את הפלסטיק

עולם הצרכנות האקולוגי הולך ותופס יותר ויותר מקום בשנים האחרונות וניתן לראות לא מעט חנויות שמטרתן להנחיל צרכנות אחרת כמו החנות "אקו סטור" או חנויות טבע שונות. כל זה מחלחל גם לעולם האירועים והאירועים העסקיים בפרט. אחד הטרנדים הכי פופולרים, שכבר התחלנו לראות בשנה וחצי האחרונות הוא מעבר לשימוש בכלי הגשה מתכלים שעשויים מחומרים טבעיים ולא מזהמים את הסביבה. אירוע עסקי הוא אירוע רב משתתפים ואימוץ של ערכי קיימות, גם אם נדמה שזה רק צלחת או כוס, יש בו העברת מסר חשוב והכרחי. מה גם שכלי הגשה מתכלים נראים הרבה יותר טוב ולא מרגישים כמו מסיבת גן בפארק הירקון.
מתכננים אירוע עסקי בקרוב?  הלורנס מציע פתרון מעולה לאירועים עסקיים. לארח החל מ- 50 ועד 400 אורחים בישיבה ועד 700 אורחים בקוקטייל או מסיבה.
קרדיט צילום: MD STUDIO , עיצוב: מיקי גילינסקי עיצוב אירועים

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES