כך תבחרו נושא מרכזי לחתונת קונספט

by admin

אחת הדרכים הטובות ביותר להתאים לכם באופן אישי את האירוע הגדול של חייכם, היא להגדיר מראש את הסגנון והנושא של החתונה

עיצוב חופה הוא חשוב אבל הכי חשוב שהוא ישקף את הזוג. חופה בלורנס. צילום חגי גלילי

בחירת נושא או סגנון לחתונה, היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתאים לכם באופן אישי את האירוע הגדול של חייכם. אסתטיקה וסטייל מוגדרים מראש, יסייעו לכם לקבל החלטות חשובות הנוגעות לתכנון החתונה, כמו למשל על איזו פלטת צבעים ללכת, איך לעצב את המקום, באיזה סגנון לבנות את טקס החופה ואת קבלת הפנים, ולאן כדאי לכוון את האווירה הכללית באירוע. אבל, עם כל כך הרבה רעיונות לחתונת קונספט, אתם עשויים להרגיש שהמשימה להתמקד בנושא אחד שהכי מדבר אליכם, היא על גבול הבלתי אפשרית.

 

אם גם אתם לא בטוחים מאיפה להתחיל, הרכבנו עבורכם רשימה המכילה את כל מה שצריך לדעת על בחירת נושא או סגנון לחתונה, יחד עם דרכים בנות השגה לגרום לקונספט הנבחר להפוך לייחודי עבורכם, הכלה והחתן. 

 

תמצאו פה רשימה של סגנונות החתונה הפופולריים ביותר, מכפרי ועד אורבני וכל מה שביניהם. כמו כן, הוספנו גם את הביטויים ומילות המפתח, שיסייעו לכם להתבטא מול הספקים השונים, במטרה להעביר להם את החזון שלכם לגבי האירוע, לצד טיפים לעיצוב ורעיונות למקומות לקיים בהם את החתונה.

 

האם אתם בכלל זקוקים לנושא לחתונה?

 

זוהי שאלת מיליון הדולר: האם אתם באמת זקוקים לנושא מוגדר או סגנון ספציפי לחתונה? אם אתם לא נמשכים באופן מובהק ללוק מסוים של חתונה, אתם עשויים לתהות – האם בכלל יש צורך לסווג את היום הגדול שלכם עם קונספט מסוים. בסופו של דבר, הבחירה תלויה בכם – אך חשוב לדעת שבחירת נושא או סגנון, עשויה להקל על תהליך תכנון החתונה שלכם. הנושא ו/או הסגנון מועילים בכמה היבטים: הם מקדמים את ההחלטות לגבי עיצוב המקום, הם נותנים את הטון לסוג החוויה שתעניקו לאורחים שלכם, והם גם עוזרים להגדיר את התקציב שלכם.

 

אם אתם מעוניינים בחתונה נפלאה שמעניקה חוויה יוצאת דופן לאורחים, הכל מתחיל בלספר סיפור מסוים שמתחיל מהרגע שהם מקבלים את ההזמנה ועד לדבר האחרון שהם פוגשים באירוע. בחירת סגנון או נושא, סתייע לכם לבחור את הסיפור שאתם עומדים לספר.

 

בנוסף, רעיון או סגנון ברור לנושא החתונה, ינחו את החלטות התכנון הבאות לגבי צבעים, קישוטים, תוכן ואוכל. אבל מעבר לזה, האסתטיקה של החתונה תכתיב איך היום הגדול שלכם ירגיש עבור היקרים לכם, שיקחו בו חלק. בחירת הסגנון הנכון יכולה להיות קשורה גם לסוג החוויה שאתם רוצים להעביר לאורחים. לדוגמה, חתונה קלאסית נוטה להיות פורמלית יותר, בעוד שחתונת בוהו היא בדרך כלל פחות מסורתית. חשוב לצמצם את הסגנון הכללי שלכם ולמקד את החוויה שאתם רוצים ליצור.

 

טיפים לבחירת הנושא המתאים ביותר

 

אם אינכם בטוחים איזה סגנון חתונה מתאים לכם, פרטים כמו התאריך או המיקום יכולים לשמש כגורם מנחה. מציאת מקום ריאלי, שיממש את החזון שלכם עלולה להיראות מאתגרת, אבל זהו החלק החשוב ביותר בתכנון חתונה. כל החלטה שתגיע לאחר שריון המקום תתרום לנושא או לסגנון של האירוע.

 

על מנת ליצור עקביות אחר הסגנון או הנושא של החתונה, יש צורך בתכנון וארגון קפדניים, ולשם כך יש צורך להיעזר בצוות הספקים שלכם – במיוחד מתכנן או מפיק החתונה – כדי לשמור על הסגנון שלכם מגובש, ושיהיה ניכר בכל המרכיבים. כמו כן, כדי שהחתונה שלכם תתנהל בצורה יעילה, חשוב מאוד שהספקים יעבדו יחד, בתיאום ובשיתוף פעולה. תפקיד המתכנן או המפיק שלכם  הוא לשתף איתכם פעולה, על מנת לאתר צוות של ספקים המסוגלים לממש את החזון ולעבוד יחד כדי להבטיח את הצלחת האירוע. מפיקים רבים עושים שימוש בלוח השראה המכיל את כל  ההיבטים של החתונה, שאותו הם משתפים עם כל הספקים, על מנת שהם יוכלו להבין מה אתם שואפים להשיג.

 

נושאי חתונה לעומת סגנונות חתונה

 

דבר אחד שצריך לקבל לגביו החלטה כבר בשלב הראשון,  הוא אם אתם מעוניינים באירוע שיופק על פי נושא ברור (קונספט) או שיעוצב בסגנון מסוים. למרות ששתי המילים הללו לעתים משמשות כמילים נרדפות, חשוב לעשות את ההבחנה כדי למנוע בלבול בקרב הספקים שלכם. המילים "נושא" ו"סגנון" מייצגות שני היבטים נפרדים של החתונה שלכם – סגנון קשור יותר למראה הכללי ולאווירה שאתם מנסים להשיג בחתונה; כלומר זה קשור ישירות לאסתטיקה ולעיצוב. מצד שני, נושא קשור לקונספט ספציפי שכל פרטי עיצוב החתונה שואבים ממנו.

 

נושאים וסגנונות פופולריים לחתונה 

 

בין הנושאים והסגנונות הפופולרים בחתונות של השנים האחרונות תמצאו חתונות בוהו, שמצליחות להיראות שיקיות להפליא באפס מאמץ. עיצוב חתונה בוהמייני הוא צנוע יחסית, אך מושך את העין ופלטת הצבעים היא בדרך הרמונית וטבעית. מדובר על סגנון נינוח, מעט מתוחכם אבל מהנה ושובבי. מבחינת העיצוב תמצאו הרבה צמחי בר כמו פמפסים שעירים, עששיות, פופים וסטייל שהוא על גבול ההיפי. 

 

סגנון נוסף, שכשמו כן הוא – לא יוצא מהאופנה, הוא הסגנון הקלאסי. הסגנון הזה מתאים לחתונה קטנה וגדולה כאחד. בדרך כלל הדבר יבוא לידי ביטוי באירוע רשמי יותר עם קווים נקיים, פרחים לבנים ומראה כללי ותחושה מסורתיים. בנוסף להתמקדות באווירה, חשוב לא פחות לחשוב על הרגש שאתם רוצים שהחתונה הקלאסית שלכם תעורר. לחתונות רומנטיות קלאסיות יש את היכולת ליצור תפאורה מרגשת, לא רק עבור בני הזוג אלא גם עבור האורחים. בקבלת פנים בסגנון הזה, יוגשו שמפניה וקוקטיילים, עם מוזיקת ​​ג'אז שתתנגן ברקע להנאת האורחים. העיצוב יהיה מאופק, ויכיל למשל  נרות בהירים ואלגנטיים, לצד סידורי פרחים המורכבים מזן אחיד.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES