חתונת שישי צהריים – שמחה גדולה כפליים

by admin

מעוניינים בחתונת צהריים ביום שישי? אנו במתחם האירועים "הלורנס" נשמח לארח אתכם ביום השמח בחייכם – צרו קשר למידע נוסף

חתונות שישי בצהריים זה לא משהו חדש. מדובר במשהו שכבר היה בעבר כאשר נהגו לערוך את החופה בשעות הצהריים ולאחר מכן פנו כולם לביתם לצורך התארגנות לקראת השבת. לאחר סעודת השבת הגיעו כולם אל ביתם של הזוג שם חגגו עד שעות הלילה המאוחרות. היה זה בתקופות אשר בהם לא היו משופעים בכסף ולאנשים לא היה איךלשלם על אירועי חתונה המוניים כפי שהם נערכים היום. כיבוד קל בלבד הוכן עבור ציבור החוגגים כאשר סעודת החתונה נערכה אך ורק עם המשפחה הקרובה של הכלה והחתן. החתונות הללו אם שאלתם, היו למרבה הפלא חתונות מאוד שמחות.

אז היום, אנחנו לא ממש נמצאים במצב כזה ואפילו אם כן, נדמה שאין מי שרוצה לחגוג אירוע באופן שכזה. כולנו רוצים לחגוג חתונות גדולות ושמחות עם קהל מוזמנים גדול ו – כן, אנחנו רוצים להציע לכולם גם כיבוד עשיר, אוכל טוב, ארוחה כיד המלך ולשמוח עם כולם. אך מי אמר שאת סדרו של האירוע ואת העיתוי המיוחד של שישי בצהריים אנחנו לא יכולים להעתיק? אז זהו ש – כן. את זה בדיוק אנחנו מציעים. חתונה מיוחדת שנערכת ביום שישי בצהריים. מדובר באירוע שמח ומוצלח במיוחד.

חתונה קסומה בזמן קסום                               

מי לא רוצה שהחתונה שלו תהיה מיוחדת וקסומה באופן מיוחד? נדמה שאין מי שאינו רוצה לחגוג אירוע שיהיה בלתי נשכח. חתונה זה בהחלט האירוע הכי גדול שאנחנו חוגגים בחיים ואנחנו כולנו רוצים שהוא יהיה עוצמתי, ייחודי ובלתי נשכח.

הרבה זוגות מוגיעים את מוחם איך וכיצד לעשות מהאירוע שלהם משהו ייחודי ויוצא דופן. זה לא תמיד פשוט למצוא את הנקודה הייחודית שתהפוך את האירוע לשונה. אם זה בחירת מקום לא סטנדרטי ואםזה מבחינת התוכנית לאירוע, לא כל כך קל למצוא תוכנית שעדיין לא הייתה כמותה.

אז אנחנו כאן על מנת להציע לכם לערוך את האירוע שלכם בעיתוי מיוחד. העיתוי הוא זה שיעשה את האירוע למיוחד במינו.

מתי אפשר לערוך את האירוע?

מדובר מצד אחד באירוע אשר נערך באווירה משוחררת יותר, אווירה קלילה ורעננה, זאת בגלל שאנחנו יכולים להגיע אל החתונה הזו כאשר אנחנו עדיין רעננים, ערניים ולא מותשים לאחר יום עבודה מעייף. מצד שני מדובר באירוע שהוא נושא אופי חגיגי ואלגנטי במיוחד. השמיים התכולים הפרושים מעל, קרני השמש המאירות והפרחים עם עלי הכותרת הפתוחים, יוצרים כולם יחד אווירה מיוחדת ונינוחה. כך מתקיימת חתונה קסומה ובלתי נשכחת.

ממצים את שעות האור

אירוע בגן אירועים הנערך בשעות האור הוא אירוע שבו אפשר לנצל את האור הטבעי וליהנות ממנו. אם מדובר בחתונה אשר נערכת בגן אירועים, הרי שאפשר ליהנות מהירוק, מהצמחייה הרעננה כאשר ניתן להתאים כמובן גם את העיצוב של החופה ושל כל האירוע בצבעים תואמים.

אירוע כזה מתאים במיוחד לחתונות אינטימיות כאשר רוצים ליהנות מחתונה מצומצמת.

באירועים כאלה אפשר כמובן גם לשלב את השהייה בחוץ לצד השהייה בתוך האולם. זה תלוי בעונה בשנה בה נערך האירוע, זה תלוי גם בכמות המשתתפים כאשר באולם ניתן יהיה גם כן ליהנות מאור היום הטבעי הקורן פנימה דרך החלונות. כמובן שאפשר יהיה גם להגיף את הווילונות על מנת לעצב את האווירה הרצויה באירוע.

יש אולמות או גני אירועים אשר בהם מציעים את האפשרות לערוך אירועים בגן גם בעונת החורף כאשר ישנה אפשרות לפתוח אוהל מקורה אשר תחתיו ניתן לחגוג וליהנות בלי להיפגע מהגשם או מהשמש באירועי יום.

אולם ייחודי בעיתוי ייחודי

אז אם הרחבנו על אודות היתרונות של חתונה בשישי בצהריים, ברור שאם החתונה המיוחדת הזו תיערך גם במקום מיוחד, השמחה תהיה יותר ממושלמת.

אירוע יום באולמי לורנס הוא אירוע מיוחד במינו. כי האולם ממוקם בתוך מקום ציורי וייחודי שמקבל מראה שונה בשעות היום. סמטאות יפו העתיקות לא נראות אותו הדבר בשעות היום והאורחים המגיעים לאירוע שישי למקום בהחלט מצליחים ליהנות מאווירה מיוחדת במינה כאשר נוצר אירוע חוויתי ובלתי נשכח.

בואו והתרשמו

אנחנו מציעים לכל מי שמתלבט האם אכן כדאי ללכת על אירוע ביום שישי או היכן לערוך את האירוע המכונן של החיים, פשוט לבוא ולראות את המקום באור יום. מדובר במקום מדהים ביופיו שנראה ממש כאילו נלקח מתוך ציור אומנותי וקסום במיוחד. מעבר לזה, מדובר במקום עם צוות של תותחים שעובדים קשה על מנת ליצור אירוע מושלם.

אנחנו דואגים כי הלקוחות שלנו יוכלו ליהנות משירות אדיב, משירות מקצועי ומדאגה בלתי מתפשרת לכל פרט ופרט עד האחרון שבהם. כך שהאירוע בסופו של דבר יהיה מיוחד.

האירועים שלנו גורפים מחמאות מקיר לקיר והלקוחות שלנו מספרים כי גם לאחר זמן רב מהאירוע, הם עדיין גורפים את המחמאות.

אם אתם חושבים על אירוע בצהרי שישי, אנחנו ממליצים לכם בחום פשוט לבוא בזמן בו מתקיים אירוע כזה. אתם תופתעו לגלות אירוע קסום באווירה מיוחדת שאי אפשר להעתיק אותו לשום זמן אחר, שעה אחרת או יום אחר במהלך השבוע.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES