גני אירועים מיוחדים במרכז – מקום שייתן לי אוירה שונה בכל עונות השנה

by admin

 "הלורנס" גן אירועים מיוחד שיהפוך את האירוע שלכם לייחודי ושונה. אירוע עם אווירה מיוחדת שמתאימה לכל עונות השנה.

מגיע לו ובא היום הגדול. אתם עומדים להקים את ביתכם ולצאת לדרך חדשה כזוג וכמשפחה בישראל. ברור שאת היום הגדול אתם רוצים לציין בצורה הראויה. אתם רוצים לחגוג את האירוע של החיים בצורה מרשימה ומיוחדת שתותיר את הזיכרונות הטובים ביותר בלב המשתתפים.

איך תצליחו ליצור אירוע שכזה? מה אתם צריכים לעשות לצורך כך? להגיש אוכל מיוחד? לדאוג לתוכנית מיוחדת? ללבוש בגדים מאוד מיוחדים? כל תשובות נכונות. אך הרשו לנו לציין את הדבר החשוב ביותר שזה מה שיעשה לכם את האירוע יותר מכל דבר אחר.

אירוע מרשים מתחיל באולם מפואר

כולנו מושפעים מאוד ממראה עיניים. זה הדבר הראשון שאנחנו נחשפים אליו וזה הדבר שכובש אותנו. זו הסיבה כאשר מדובר על אולמות אירועים, שחשוב כל כך להקפיד על מראה מוקפד ומרשים. כי כפי שכולנו יודעים, אין תחליף לרושם ראשוני. אחרי שהמראה של האולם מושלם, כל השאר כבר יתוייג במוח מיד כמשהו שאמור להיות מושלם וכך הם גם יהיו. גם אם משהו לא יהיה כל כך מושלם בהמשך, הרי שבראש של המתבונן, האירוע בכל זאת יהיה מקסים בעיניו. כל דבר ידורג בכמה רמות גבוה יותר גם אם במציאות זה לא באמת יהיה כך.

אוכל טוב

אולם אירועים שמשקיע באורחים שלו, דואג לא רק לעיצוב של האולם. הוא יודע שהוא חייב לדאוג גם לאוכל טוב. אם האוכל לא יהיה טעים, מרשים וגם עם ריחות נעימים, הרי שהאירוע לא ייחשב כאירוע מוצלח. כי מה לעשות, האוכל הוא זה שתופס את המקום הכי בולט והכי מרכזי בכל אירוע.

אך כאמור כבר ציינו כי אולם שרוצה להשקיע ולהציע את המיטב, משקיע בכל הפרטים. אין תחום שנזנח. על כן, אם רק תשכילו לבחור את האולם הנכון, הרי שעל פי רוב המענה שתקבלו יהיה מושלם. זה יכלול גם את האוכל הטוב יחד עם הנראות של האולם לצד העיצוב המושקע שלו.

ניחוחות שמשפיעים על האווירה

כולנו מושפעים מאוד מהניחוחות שעולים באפנו. אנחנו נהנים מריחות נעימים מסוגים שונים. יש ריחות של טבע ויש ריחות של בשמים. יש כמובן גם ניחוחות של אוכל שמתבשל, נאפה או נצלה.

הניחוחות של האולם אמורים להיות מורגשים כאשר לכל חלל אמור להיות הניחוח המיוחד לו. יש לזה משמעות מיוחדת.

ברור שהריחות שאמורים לעלות בבר אמורים להיות ריחות של אוכל מגרה וטעים ולהבדיל הריח של חדרי השירות אמורים להיות ריחות של ניקיון.

אם מדובר בגן אירועים, הרי ברור שהריח יהיה ריח של פריחה ושל טבע. אם מדובר בחלל כניסה סגור, שם אמורים לחושבניחוח נעים ויוקרתי אך לא עוצמתי ומעושה מידי. יש לתכנן בכל חלל את הניחוח הייחודי לו שזה מה שיקבל את פני הבאים.אין ספק כי הניחוחות הללו עושים חלק גדול מהעבודה והם משפיעם הרבה מאוד על המשתתפים באירועים הנערכים במקום. עוד לפני שהם טועמים את האוכל והרבה לפני שהם מתחילים לחוות את האירוע באמת.

אולם אירועים בהתאם לעונה

חשוב לציין כי יש הבדל מהותי בין אירוע אשר נערך בקיץ לבין אירוע אשר נערך בחורף. אירוע חורפי הוא אירוע שצריך להשרות אווירה חמימה ונעימה, אווירה מכרבלת ומפנקת. לעומת זאת אירוע קיצי צריך להיות עם אווירה מאווררת וקרירה. על מנת ליצור את האווירה הרצויה יש לעשות שימוש חכם הן בעיצוב של האולם, הן בבחירה הנכונה של הצבעים אשר בהם מעצבים את כל האלמנטים במקום והן בבחירה נכונה של המנות אותם בוחרים להגיש לאורחים.

חשוב לזכור כי אוכל שהוא לא מתאים מבחינה עונתית, גם אם מדובר באוכל הכי טעים והכי משובח, האירוע לא יהיה בטעם טוב. הוא לאייצור את הרושם הרצוי ואנשים בסופו של דבר לא ייהנו ממנו. כי אוכל חם ומחמם אינומתאים לאירוע קייצי הנערך ביום חם, יום כזה שאנשים רוצים להתרענן ולאכול אוכל קליל וכיפי. מנגד, ביום חורפי לא יהיה מתאים להגיש מרקים קרים או גלידות סורבה קפואות. לא רק שהם לא מתאימים למזג האוויר אלא שהם גם לא 'מתנהגים' כפי שמתאים שמנות כאלה אמורות להתנהג. הגלידה תישאר קרה וקפואה ולא תהיה אכילה גם לאחר זמן. היא גם יכולה לגרום לתחושה של צמרמורת ושל קור והיא תותיר טעם לא טוב.

בוחרים את גן האירועים במרכז

מחפשים גן אירועים לערוך בו את החתונה שלכם במרכז הארץ? רוצים ליהנות מאירוע מושלם שיותיר בכם טעמים של 'עוד'?

רוצים ליהנות מאירוע שישפיע על כל האורחים ויעניק להם תחושה טובה כי דאגתם לאירוע שיפנק אותם ויגרום להם ליהנות מערב עשירברמה גבוהה?

אתם חייבים לבחור את האולם שאכן יספק לכם אירוע כזה. יש הרבה אולמות באזור המרכז. אך אולם אשר יספק לכם באמת את כל זה רק אולמי לורנס. האולם שמציע הרבה יותר מכל אולם אחר ומאפשר לכם ליהנות מחוויה מדהימה ומיוחדת במינה. כל מה שחשוב לכם שיהיה באירוע. החל מעיצוב מפואר וייחודי, המשך במנות מצוינות ומושקעות וכלה בשירות מסור של צוות מלצרים המעניקים לכל האורחים את התחושה הטובה ביותר.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES