מקום לאירוע חברה במרכז – להוציא את החברה מהשגרה ולהכניס אותם לאוירה יפואית אותנטית

by admin

אתם מחפשים אולם מיוחד לחגוג בו את האירוע שלכם? חשוב לכם למצוא אולם שאינו שגרתי? הלורנס. אולם אירועים מיוחד, באווירה יפואית מקורית ואוטנטית. צפוי לכם אירוע שלא יישכח.

אולמות אירועים עד 300 איש גם עסקי וגם פרטי

 

עם כל ההתפתחות והמודרניזציה, נדמה כי כולנו אוהבים ושומרים בלב פינה של חיבה גם לעולם העתיק. הניחוחות הקסומים שטומנות בחובן האבנים העתיקות, הקימורים והתבליטים המיוחדים נושאים איתם ניחוח מתוק ומלא ארומה. כולם מתחברים אליהם איכשהו ונהנים לשאוף אל קרבם את הריחות הקסומים הללו. זה בדיוק מה שיש ביפו העתיקה ואת זה אנחנו באים להציע גם לכם.

אולם אירועים בתוך כל העולם הציורי הזה של יפו העתיקה.

לורנס זהו מתחם האירועים שנמצא ביפו העתיקה בין הסמטאות שנראים ממש כמו לקוחים מציור מסתורי, קסום ומלא הוד. העיצוב של האולם האותנטי על כל החללים שלו הם מודרניים ומרהיבים כאשר השילוב הזה של עתיק לצד חדש ומודרני יוצר שילוב מדהים ומרגש.

אין יותר חוויתי מאירוע אשר נערך במקום. הוא מציע חוויה ייחודית שאין דומה לה באולמות אירועים אחרים.

שגרה, טוב או לא טוב?

השגרה היא דבר מבורך. כולנו רוצים ליהנות משגרה בריאה וברורה. רק כאשר אנחנו נמצאים בשגרה שמופרת אנחנו לומדים להעריך אותה באמת.

הדברים נכתבים בעת שכולנו יושבים בבתים בהוראת הממשלה מאימת הקורונה. בימים אלו אנחנו חשים יותר מכל את הרצון ואת הכמיהה לשוב לחיי השגרה, עד כמה שהיא עשויה להיות אפורה, משעממת ו'שגרתית'. הלחץ, המתח והחשש הנמצאים באוויר לצד ההוראות החמורות והחד משמעיות מצד הממשלה, הוראות שמשנות לחלוטין את סדר היום שלנו, גורמות לנו יותר מאי פעם להתגעגע נואשות לשגרה המשעממת.

כאשר אנחנו באמת חיים את חיי השגרה אנחנו לא תמיד זוכרים לשמוח על כך שעולם כמנהגו נוהג, אין איומים באוויר ואין מניעה לצאת לענייני היום, עבודה, לימודים וכדומה. בזמני שגרה כאלה אנחנו תמיד מחפשים דרכים לשבור מעט את השגרה ולצאת ממנה. אין כמו אירועים משפחתיים ומשמחים שעושים את זה בצורה הטובה ביותר.

יש אירוע שגרתי ויש אירוע שובר שגרתי

אז יש אירועים רגילים שאנחנו מכירים ואנחנו יודעים למה לצפות כאשר אנחנו הולכים אליהם ויש אירועים שהם שונים ומפתיעים. עד לפני זמן לא רב כמעט ולא ראינו אירועים שנערכים בצורה יוצאת דופן. כל האירועים נערכו באולמות אירועים או לחילופין בגני אירועים וכולם פחות או יותר נערכו על אותו בסיס ואותו קונספט. עם השנים אנשים התחילו לגוון. יש הטוענים שזה התחיל בגלל המחסור באולמות אירועים אשר אלו אילצו אותנו לחשוב על רעיונות מחוץ לקופסא ויש כאלה שאומרים כי האירועים הללו נועדו מלכתחילה על מנת ליצור משהו שונה וייחודי. כך או כך אנחנו עדים לאירועים הנערכים במקומות יוצאי דופן ולא שגרתיים כלל.

אם הזכרנו כבר את מחלת הקורונה, הרי שהיא השפיעה בין היתר על הצורה אשר בה מתקיימים כרגע אירועים. נאסרה ההתקהלות ובשלב זה אין אפשרות להתאסף מעל לעשרה אנשים. ברור כי חתונות גם כן לא יכולות להיערך לעת עתה ולפחות לא במתכונת שאליה היינו רגילים עד כה. למרבה הפלא נוצרו אפשרויות מפתיעות של אירועים אשר נערכים בצורות מקוריות ומעניינות במיוחד. היו שערכו את החופה שלהם על המרפסת שנמצאת מול הכותל המערבי, היה זוג שערך את חופתו במשרד ראש הממשלה (עובדת משרד ראש הממשלה) והיו גם חתונות שנערכו בבתים פרטיים.

וכשנשוב לשגרה…

אז אולי עכשיו זה נראה מעט הזוי לחשוב על אירועים ועל חתונות עם המוני משתתפים. אך ברור שאנחנו עוד נשוב לשגרה בעזרת ה' וכשזה יקרה צפוי עומס וביקוש לכל אולמות האירועים. אולמות האירועים שבאזור המרכז כמובן יהיו מבוקשים עוד יותר. על כן, אנחנו מציעים לכם כבר עכשיו להתחיל להתעניין ולבדוק אפשרויות של אולמות אירועים גם אם אתם חושבים להתחתן עוד חודשיים, שלוש, ארבעה ואפילו חצי שנה ויותר. (בהנחה שהקורונה אכן תיעלם לה עד אז)

הטוב ביותר הוא להתחיל להתעניין כי זה מה שאפשר לעשות כרגע כאשר האולמות אינם פעילים.

מה חשוב לשים לב כשבוחרים אולם לחתונה?

בימים שבשגרה, אפשר פשוט ללכת אל האולמות אותם אנחנו רוצים לבדוק ולראות אך הם נראים בזמן אמת. לבדוק איך וכיצד נערכים האירועים במקום והאם נראה לנו שכך אנחנו רוצים לחגוג את האירוע שלנו.

אפשר גם לנצל את הביקור בתיאום עם בעלי האולם לצורך עריכת 'טעימות'. כאשר אנחנו טועמים את האוכל אנחנו יכולים לבחור בצורה יותר מוחלטת את המנות הרצויות לנו לאירוע. מלבד זאת, יש לנו את האפשרות לשמוע מהאורחים איך הם מתרשמים מהאולם, לשמוע מהם האם הם מרוצים מהשירות והאם הם אכן נהנים מהאירוע אשר מתקיים במקום.

הדרך הזו של ביקור באולם היא על פי רוב הטובה ביותר. למרות שאנחנו יכולים לראות את האתר של האולם ולהתרשם מכל התמונות, אנחנו יכולים לקרוא את הרשמים ואת חוות הדעת של לקוחות קודמים, עדיין לא תמיד זה באמת מה שייתן לנו את התמונה הנכונה והאמיתית. אחרי הכול האתר הוא של בעל האולם ועם כל הכבוד – אין הנחתום מעיד על עיסתו.

כאשר אנחנו רואים את אולם האירועים, שומעים את חוות הדעת של האורחים אנחנו יכולים להגיע להחלטה האם זה המקום שאנחנו רוצים לאירוע שלנו.

ה-לורנס. אולם אירועים ייחודי באווירה קסומה ומיוחדת עם אווירה שלא תמצאו בשום מקום אחר.

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES