אולמות אירועים לחתונה

by admin

איך בוחרים אולם לחתונה?

רגע לפני שאתם מתחילים לחפש ברחבי הארץ את אולם החתונות המושלם, מומלץ מאוד שתשבו יחד ותבינו איזה סוג חתונה אתם מעוניינים להפיק ואיזה אופי יישא האירוע שלכם. גם אם אתם מעט לחוצים בזמן, אין דבר חשוב יותר מתכנון האירוע על מנת למנוע אי נעימויות. נסו להעריך כמה אנשים אתם מעוניינים להזמין לחתונה, האם אתם מעוניינים בחתונה גדולה בעלת משתתפים רבים או שאתם מעדיפים אירוע בהיקף קטן יותר אשר אליו תזמינו רק את מעגל החברים הקרוב ואת בני המשפחה המצומצמת. האם זו תהיה חתונה בעלת משתתפים צעירים יותר או חתונה מעורבת, מאילו אזורים מגיעים רוב המוזמנים שלכם, מה התקציב העומד לרשותכם ועוד פרטים שונים.

ציירו לעצמכם בראש כיצד ייראה היום הגדול

אחת הדרכים הטובות ביותר להבין בצורה ברורה מה אתם רוצים וכיצד אתם מעוניינים שתהיה החתונה שלכם, היא לצייר בראש כיצד היא תיראה. הרי ברור לכם, כי אין טעם לבזבז שעות ארוכות בשיטוטים בין אולמות אירועים כאשר אינכם יודעים מה אתם מעוניינים למצוא… על כן, כדאי מאוד שתקבעו זמן בו שניכם פנויים, תשבו ביחד ותנסו להבין ביחד כיצד אתם מעוניינים שייראה היום הגדול, האם אתם רוצים איזשהו קונספט מיוחד שילווה את האירוע או שאתם מעדיפים ללכת על פשוט וקלאסי. במידה ואין לכם כיוון כלשהוא ואתם פתוחים לכל רעיון, תוכלו תמיד להתייעץ עם מבינים בתחום והם כבר יכוונו אתכם ויעזרו לכם להבין באיזה אירוע אתם מעוניינים.

התאימו את גודל האולם למספר המוזמנים

לאחר שהבנתם איזה סוג אירוע אתם מעוניינים להפיק, הגיע הזמן לבחור את אולם האירועים המושלם שיכיל את האירוע שלכם. אחד הפרמטרים העיקריים שיש לשים לב אליהם כאשר בוחרים אולם אירועים, הוא ללא כל ספק הגודל של האולם. אבל לפני שאתם בוחרים את האולם, אתם צריכים כמובן לדעת את מספר המוזמנים לאירוע. עליכם לערוך רשימה מספרית משוערכת של האנשים אותם אתם מעוניינים להזמין לחתונה שלכם וכך תוכלו לדעת בדיוק כמה מקומות צריך להכיל האולם אותו אתם מעוניינים לבחור עבור החתונה שלכם.

לא קטן מידי – אך גם לא גדול מידי

רשימת מוזמנים הינה הכרחית בשביל לבחור אולם אירועים מספיק גדול על מנת שכל אחד ימצא לעצמו מקום באירוע ולא ירגיש כמו בקופסת סרדינים. אך מנגד, נצרכת הרשימה גם בשביל למנוע מצב שבו תזמינו אולם אירועים ענק כאשר כמות המשתתפים שלכם היא מעטה ביחס אליו. מה שעלול לקרות במצב כזה, הוא שתיווצר אווירה ריקנית ותחושה של חוסר נעימות.

מלבד הגודל הכולל של האולם, חשוב מאוד לדאוג כי לכל אורח יהיה מקום ישיבה מסומן, זאת כדי שלא יוצר מצב לא נעים בו האורחים שלכם צריכים להסתובב ברחבי האולם ולחפש לעצמם מקום ישיבה פנוי. למען האמת, לא יהיה נורא כל כך אם תזמינו מספר גדול יותר של מקומות ישיבה, כדי שמה שלא יהיה, כל אחד יצליח למצוא לעצמו מקום.

החתונה של… – איך מגיעים?

הרבה אולמות אירועים ממוקמים באזורים בהם אין תחבורה מסודרת, מתוך מחשבה שהרבה מהאורחים מגיעים עם רכבים פרטיים. אולי זה נכון, אך בכל מקרה, עדיף לבחור באולם אשר דרכי הגישה אליו נוחים, יש תחבורה ציבורית שמגיעה למקום ואין עומסי תנועה באזור. מומלץ להכין שילוט שיכוון את האורחים שמגיעים ברכבים פרטיים על מנת שלא יסתבכו בעת הגעתם לאירוע, דבר שיבטיח לכם כי האירוע המושקע שלכם יוכל להתחיל בזמן שנקבע מבלי עיכובים מיותרים.

מעניין לעניין באותו עניין, נזכיר גם את נושא החנייה. במידה ואתם יודעים כי מרבית המוזמנים שלכם מגיעים ברכבים פרטיים, עליכם לדאוג להם גם למקום חנייה נוח וקרוב לאולם. על כן, כדאי שתבחרו במתחם אירועים שמספק גם חניון מרווח ונוח לאורחים על מנת שהם לא יצטרכו לתור אחרי חנייה או לשלם עליה.

עולה לי, עולה לי – כמה עולה להפיק אירוע חתונה?

אם כבר ערכתם אי פעם אירוע – גדול או קטן – אתם בוודאי יודעים כי מדובר בסיפור יקר מאוד אשר עלול להשאיר אתכם עם חור לא קטן בכיס ועם מינוס גדול בבנק. כמובן שכאשר מדובר על אירוע ברמה גבוהה יותר מהרגיל, ההוצאות עלולות לזנק עוד יותר ולהגיע למאות אלפי שקלים. העצה הטובה ביותר שאנו יכולים לתת לכם כאשר אתם עומדים לפני הפקת האירוע הגדול של החיים שלכם היא, להגדיר מסגרת תקציב לאירוע. לפני שאתם מתחילים להוציא כספים על ימין ועל שמאל, בדקו את מקורות הכסף שלכם ומהו הסכום שעומד לרשותכם עבור הפקת האירוע. בנוסף לכך, ערכו רשימה של כל השירותים אותם אתם צריכים לשכור לרגל האירוע ונסו לערוך סקר מחירים בשוק לפני שאתם סוגרים על שירות מסוים.

אל תתביישו לבקש המלצות

לפני שאתם סוגרים על אולם אירועים, כמו גם על עוד שירותים שונים, כדאי מאוד לבקש המלצות. גשו למנהל האולם ובקשו ממנו מספרי טלפון של אנשים שערכו אצלו אירועים דומים לאירוע שלכם, על מנת שתוכלו לקבל מהם המלצות לגבי המקום. כל מנהל אולם ישמח להפנות אתכם אל לקוחות מרוצים כדי שימליצו על המקום שלו ויעזרו לו לפרוח.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES