גן אירועים לחתונה מושלמת – כיצד נבחר גן אירועים שיכיל את כל היתרונות לאורחים שלנו?

by admin

אז זהו, בשעה טובה הוא הציע לך נישואין והרגע המאושר בחייך הולך ומתקרב. תמיד חלמת על איך שהחתונה שלך תיראה, על מה תלבשי, איזה אוכל יהיה וכמובן איך ייראה המקום אבל כשמגיע רגע האמת, זה נראה מורכב יותר.

חתונה היא אירוע מרגש, המפגש בין שני בני אדם שקושר אותם לעד האחד עם השני, הרצון להיות בטוב וברע תמיד ביחד הם אלו שהופכים את האירוע הזה למשהו מיוחד, הרבה מעבר לאירוע בו יש אוכל טעים, אוירה טובה והנאות.

בבחירת מקום האירוע יש 2 אופציות מרכזיות, גן אירועים או אולם. גן אירועים הוא בחירה באותנטיות, בייחודיות, בטבעי ובמיוחד לאירוע מסוג זה. הוא מאפשר אירוע תחת כיפת השמים, מאפשר אירועים בקונספט ספציפי.

יתרונות גן אירועים

היתרון הראשון הוא האוירה הצעירה והנינוחה. לא סתם יש לא מעט זוגות צעירים שבוחרים בגן אירועים לאירוע שלהם. בגן אירועים יש אוירה צעירה ותוססת, יש תחושה של רעננות ונמרצות יחד עם רוגע ונינוחות כשהם דרושים.

עוד יתרון משמעותי הוא החיבור של הטבע אל הנוף האורבני. גם כשמדובר על מיקום באמצע העיר, אם זה גן אירועים זה יהיה טבעי יותר וייחודי יותר. תפאורה של גן אירועים מרשימה ויפה יותר מאשר התפאורה המוכרת כל כך של אולמות אירועים. היא תופסת יותר את העין והיא לא שגרתית.

בנוסף, בגן אירועים יש זוויות צילום ולוקיישנים שלא ניתן למצוא באולם אירועים. גן אירועים הוא בבסיסו פתוח ולכן הוא מאפשר לצלם בקלות רבה יותר במגוון גדול יותר של מקומות בו.

בגן אירועים יש גם מתחם נפרד שמיועד לקבלת קהל. יש את אזור הישיבה ויש את אזור החופה, ולא מעט זוגות מעדיפים שהקבלה תהיה נפרדת לגמרי. למה הפרדה חשובה? כי היא משדרת משהו יוקרתי יותר, מחושב יותר ומדויק יותר לאירוע.

איך למצוא את גן האירועים הנכון?

  • זה שהכי קרוב לחלום שלך – תתחילי בזה שיש לך חלום, וחלומות צריך להשים. אז נכון, סביר להניח שהחתונה שלך לא תהיה בדיוק כמו שחלמת אבל אין סיבה שהיא לא תהיה קרובה לו. אם יש לך ויז'ן של איך המקום צריך להיראות, זה צריך להתחיל בזה. גן אירועים שתבדקי יחד עם בן זוגך צריך להצית בך את האש הזו, זו שאומרת לך שזה מה שחיפשת ועליו חלמת. זה יכול להיות העיצוב שלו כשתגיעו לבחון אותו וזה יכול להיות הצורה שלו או כל דבר אחר שיתפוס אותך.
  • סטייל IN, קלישאות OUT – סטייל היא לא מילה גסה וכן, גן אירועים פוטנציאלי מבחינתך ומבחינת בן זוגך צריך להיות עם סטייל, צריך להיות שיקי וכזה שיהיה בעל מראה מיוחד. אבל הוא צריך להיות גם לא קלישאתי, הוא צריך להיות לא בנאלי, בעל ייחודיות ובעל מראה לא שגרתי.
  • מיקום עם אוירה מיוחדת – אומנם גן האירועים צריך להיראות בדיוק כמו שאת רוצה אבל לא רק הוא, גם הסביבה שלו. הוא יכול להיות לצד מבנה אותנטי ומיוחד, הוא יכול להיות באזור עם נוף עוצר נשימה או עם אורבניות במיטבה, כך לדוגמא ביפו העתיקה. הוא צריך להיות מצד אחד עם נוף מרהיב ומצד שני בעיצוב בסגנון אקלקטי.
  • מתאים בגודלו לכמות המוזמנים – חתונה יכולה להיות עם 100 מוזמנים ויכולה להיות גם עם 700 מוזמנים וצפונה מכך. חשוב כמובן לוודא שיש קורלציה בין כמות המוזמנים וגודל המקום מה שאומר שהוא לא יהיה קטן מידי ככה שאי אפשר יהיה לרקוד בכיף ויהיה צפוף במקום ומצד שני, שהוא גם לא יהיה גדול מידי ביחס למוזמנים. את ובן זוגך לא רוצים שהמקום ייראה כאילו אין בו מספיק מוזמנים.
  • אוכל – גן אירועים צריך להיות גם עם קולינריה במיטבה וצריך לתת מענה לצרכים שונים. זה לא סוד שהיום מה שנבחן יותר מהכול הוא האוכל, והוא צריך להיות ברמה גבוהה כזו שתספק גם את אניני הטעם. באירוע כמו חתונה יש גם בדרך כלל סוגים שונים של אנשים, אנשים ששומרים על כשרות גבוהה או אנשים שלא אוכלים בעלי חיים או כאלו שלא אוכלים גם את תוצריהם (צמחוניים וטבעוניים) וגם הם צריכים לקבל את המענה לא הם ראויים.
  • צוות שאוהב את מה שהוא עושה – איך יודעים את זה? פשוט רואים את זה. אם את מחפשת את גן האירועים המושלם, עם כל הכבוד לעיצוב, לאוכל, לאפשרויות השונות ללוקיישנים לצילום או לדברים אחרים, חלק חשוב מהוויב במקום יהיה תלוי במארחים. זה אומר צוות שאוהב את מה שהוא עושה, זה אומר סטנדרט שירות גבוה במיוחד וזה אומר שירות אישי.

גישה למקום

בעיקר אם מדובר על תל אביב או סביבותיה וזה רלוונטי לכל מקום בו יש תנועה משמעותית. אל תתנו למוזמנים שלכם להגיע עייפים ומותשים לאחר חיפוש חנייה. את ובן זוגך רוצים אותם רעננים, שמחים ומלאי מצב רוח.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES