מתנות מקוריות לאורחים בחתונה

by admin

הסתיימו להם כל ההכנות לקראת היום הגדול שלכם,  יום החתונה. יש כבר אולם, יש גם חליפה לחתן ושמלה לכלה. סגרתם עם הצלם, סיכמתם עם הקייטרינג וגם עם הדי ג'יי. עכשיו נשאר לכם רק לפנק את האורחים שלכם במשהו שיישאר איתם לאחר האירוע.

האורחים שלכם פינו עבורכם שעות ארוכות מיומם, הם יצאו אולי מוקדם מהעבודה, התלבשו יפה לכבוד האירוע, קנו מתנה, אתם בטח רוצים לפנק אותם במשהו מיוחד. אתם תרצו לתת להם מתנה מפנקת שתישאר אצלם כמזכרת מהאירוע. כך האירוע בו השקעתם כל כך הרבה לא יהפוך להיסטוריה מיד למחרת.

אז בדיוק לשם כך אנחנו כאן. כי זה לא באמת קל להגיע לבחירה במתנה שאכן תצליח לקלוע ולשמח את כל המשתתפים באירוע. אחרי הכול מדובר בקהל בוגר שכבר יש לו את כל מה שהוא צריך. אתם צריכים לבחור גימיק כלשהו או מוצר מפתיע אשר יהיה שימושי ונחמד עבור כל האורחים.

מתנה ממותגת –

ישנם מוצרים רבים אשר הם למעשה לא ממש נושאים עמם כל בשורה מיוחדת. אם הם לדוגמא פריטי לבוש כמו חולצות, כובעים וכדומה ואם אלו כלי מיטה, מגבות, כלים שונים ועוד. אך כאשר ממתגים את אותם מוצרים, כאשר מדפיסים עליהם כיתוב אישי כלשהו הרי שהמוצר הפשוט והאנמי יהפוך להיות משהו אחר ומיוחד. הוא יקבל שדרוג של ממש ויהפוך להיות מוצר נחשק אם הכיתוב יהיה מקורי ומדליק, אנחנו נראה כי כל מי שקבל את המתנה, ייהנה לעשות בו שימוש והוא אף יעדיף את המוצר על פני כל מה שיש לו כבר במלאי האישי.

למעשה אין גבול לדמיון וכמעט על כל מוצר אפשר היום להוסיף כיתוב אישי. אם זה על כוס ואם זה על מצעים, אם זה על חולצה ואם זה על מגבת. ברור כי לשם כך יש לפנות אל אנשי מקצוע המציעים את השירות ויש להם את הידע ואת הניסיון לבצע את המלאכה בצורה הכי מקצועית וגם הכי איכותית.

כי מיתוג שייעשה בצורה לא טובה, יימחק מהר, ייטשטש או יתקלף ולמעשה מה שיישאר אלו הם רק כתמים עכורים על גבי המוצר.

אז אם החלטתם ללכת על מוצר ממותג, שימו לב שאתם באמת הולכים על משהו טוב ואיכותי. רק כך אפשר יהיה להיות בטוחים כי הקהל שיקבל את המתנה אכן יעשה בו שימוש לאורך זמן.

מזכרת לאורחים עם אמירה אישית

תמיד כדאי לבחור מתנה שתישא איתה אמירה אישית שלכם. המתנה אמורה לשקף את מי שאתם. כך היא אכן תהיה מתנה מהלב ותתקבל גם כמתנה לבבית ומרגשת.

תמיד תוכלו למצוא מתנה שיהיה בה קריצה של הומור או לחילופין מתנה שתסמל רומנטיקה. תוכלו ללכת על מתנה שמסמלת יוקרה או לחילופין, מתנה המסמלת חמימות ביתית משפחתית. יש עולם גדול של אפשרויות כאשר הבחירה בהחלט לא תהיה קשה. זאת, אם תהיו ממוקדים ותדעו מה אתם רוצים באמת להביע באמצעות המתנה.

מתנה כזו שתתאים לסגנון שלכם היא מתנה שהאורחים שלכם ייהנו ממנה ועל כן הם גם יזכרו את היום הגדול שלכם.

מתנות לחתונה לא קונים בכל חנות

על מנת שהמתנה שלכם תצליח לקלוע למטרה והיא אכן תשמח את המקבלים, כדאי מאוד לברר על חנות מוצלחת, על בית עסק המציע את השירות הייחודי של הכנת מזכרות לאירועים.

חנות כזו מציעה בדרך כלל מגוון גדול של אפשרויות וכל לקוח יוכל למצוא מתנה שתענה על הדרישות שלו. כך הוא גם יוכל לבחור מוצר בהתאם לאפשרויות הכלכליות שלו ועל פי הסכום שהוא יגדיר לצורך המטרה.

על פי רוב אפשר יהיה גם לבחור מתנה ממותגת בחנויות מהסוג הזה כך שבהחלט מדובר בפתרון מעולה לכל אחד ולכל כיס.

רוצים רעיונות?

רוצים לקבל השראה לרעיונות מתאימים למתנה? להלן מספר אפשרויות שונות שאולי ימצאו חן בעיניכם. אלו יוכלו גם להוות עבורכם חלון לרעיונות נוספים שיעלו בדעתכם בהשראת הרשימה שנמנה עבורכם.

פותחן בקבוקים בעיצוב מיוחד – ישנם הרבה מאוד אפשרויות ועיצובים מגניבים של המוצר הפשוט – פותחן בקבוקים. אמרנו מוצר פשוט, אך הוא מוצר מאוד נחוץ והכרחי ואם יהיה לנו אחד כזה המעוצב בצורה גימיקית חמודה, הרי ברור שנעשה בו שימוש. מתנה כזו בהחלט תהיה במקום.

תחתיות לכוסות – תחתית לכוס זה לא מוצר ממש הכרחי. אבל כשיש לנו כזו אנחנו בהחלט נהנים לעשות בה שימוש. תחתית ייחודית עם כיתוב מדליק בהחלט תעשה את העבודה והרעיון יכול להוות מתנה ייחודית כמזכרת מהאירוע.

מארז ממתקים בכלי מיוחד – יש כאלה שירצו להעניק מזכרת מתוקה בדמות ממתקים מיוחדים. אם אלו יהיו ארוזים בתוך כלי מעוצב הרי שגם לאחר שהממתק יאכל, עדיין יישאר הכלי כמזכרת מהאירוע.

תיון מעוצב – כלי להכנת תמצית תה זהו כלי שעשוי לשמח מאוד את האורחים שלכם באירוע. לא לכל אחד יש בבית כלי כזה. במיוחד בימינו כאשר השוק של הכלים החד פעמיים חוגג, הרי שכלים רבים ירדו מהרשימה הביתית. תיון מעוצב בהחלט יוכל לשמח את האורחים שייהנו ממזכרת מדהימה.

נרות מיוחדים – זוג נרות יכול תמיד להתאים. אנשים נהנים להציב את זה כקישוט לבית ואפשר כמובן גם לעשות בו שימוש בהזדמנות חגיגית מיוחדת.

כריות נוי – כריות נוי אלו גם כן שייכות לרשימה של מוצרי המותרות שעשויות לשמח מאוד את כל מי שיקבל אותם.

מחפשים אולם לחתונה? הגעתם למקום הנכון.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES