חתונות במתחם אירועים אותנטי – "הלורנס" – שיק תל אביבי עם ניחוח יפואי

by admin

חתונה היא לא עוד אירוע. עם כל הכבוד לימי הולדת, לבר או בת מצוות ואפילו לאירוסין או אירועים עסקיים שנחגגים במקומות מכובדים, לחתונה יש וויב אחר. חתונה היא האירוע המרגש ביותר בחיים, האירוע המשמעותי ביותר בחיים (טוב נו, אולי לידות משמעותיות יותר) ומה שבטוח הוא שזה אירוע שמושקעות בו אנרגיות רבות, אירוע שחושבי עליו לא מעט וכן, גם מוציאים עליו בדרך כלל סכומי כסף נכבדים.

חתונה היא אירוע שדורש שיתוף פעולה של לא מעט אנשי מקצוע. אלו האנשים שמנהלים את המקום בו מתקיים האירוע, זה צוות הצילום, הקייטרינג, המעצבת, התקליטן ואחרים ובסופו של דבר היא צריכה להיות ניגון אחד שמתואם בין כל הצדדים בהרמוניה מושלמת.

אבל הכנות לחתונה מתחילות עם בחירת הלוקיישן בו היא תהיה, עם בחירת האולם או גן האירועים בו יתקבצו המוזמנים לאירוע. נכון, האירוע יכול להיות באולם בנאלי כמו רבים אחרים, אירוע שיכול להיות עוד אירוע "נחמד" עם אוכל טעים ועם אוירה נעימה, אבל הוא יכול להיות גם הרבה יותר מזה.

חתונה יכולה להיות אירוע בלתי נשכח, אירוע אינטימי ומיוחד כזה שיישאר בלב של המוזמנים עוד שנים ארוכות. איך זה יקרה? עם בחירה נכונה של המקום לקים בו את החתונה, ו"לורנס" הוא המקום המדובר. השילוב של הניחוח היפואי האותנטי שלא מוצאים במקומות רבים, יחד עם השיק התל אביבי, הקידמה והסטייל, הם אלו שהופכים את המקום הזה מעוד מקום שיש בו אירועים כמו חתונות, למתחם מבוקש במיוחד, כזה שלא מאכזב ומביא למזמיני האירוע את התוצאה הרצויה מבחינתם, את האירוע המושלם.

מיקום לא פחות ממושלם

מתי הייתם בפעם האחרונה ביפו? אם אתם מכירים את האזור, אתם בטח גם מכירים את האווירה, את הוויב ואת האנרגיות החיוביות שמרחפות באוויר. אזור יפו הוא אזור מיוחד, מרחק קצר מהים ועם סמטאות מדהימות בהן הזוג יכול להצטלם ואפשר לעשות תהלוכה לאולם לפני החתונה. המבנה העות'מני והאותנטי בו ממוקם ה"לורנס" יחד עם העיצוב המודרני המוקפד, והגג שמספק נוף לא פחות ממדהים, הם מה שהופכים את המיקום של ה"לורנס" ללא פחות ממושלם, פשוט כך.

תפריט קולינרי איכותי

ה"לורנס" מתאים לזוגות שיודעים להעריך איכות, בכל דבר וספציפית באוכל. ב"לורנס" ישנו תפריט קולינרי עשיר ומיוחד, תפריט מגוון כזה שהזוג יבחר ממנו את מה שהוא הכי מתחבר אליו. חומרי הגלם מהם מכינים את המנות בתפריט אלו חומרי הגלם האיכותיים ביותר, חומרי גלם שנבחרו בקפידה ומהיצרנים והמשווקים האמינים היותר. אם אתם רוצים שבחתונה שלכם יוגש מזון שעוד ידובר עליו רבות בהמשך, אם אתם רוצים שהמוזמנים ייהנו מכל ביס, בלורנס זה יקרה בהחלט.

התפריט הינו תפריט  לבנטיני ים תיכוני עם השפעות אירופאיות. הבישול מתבצע בגרילים, בתנורי אבן ובמעשנות והאוכל מוגש בכלים שהוכנו בעבודת יד.

בר קוקטיילים עשיר

אז מה הופך את המוזמנים לשמחים? אוכל טוב, מוזיקה טובה ואוירה נהדרת. ואיך יוצרים אוירה כזו? בין השאר עם בר קוקטיילים עשיר, עם אלכוהול משובח שירים את מצב הרוח. בר הקוקטיילים של ה"לורנס" הוא עשיר ומתאים הן לצעירים והן למבוגרים. הוא מהר מאוד יכניס את האורחים לאווירה הנכונה ומהרגע הזה האירוע שלכם רק ימריא. קחו את הבר המקצועי שלנו יחד עם קוקטייל בר של הג'אספר התל אביבי ותוסיפו לו עגלת קפה ערבי שמסתובבת הין השולחנות, ותבינו למה אין תחליף למקוריות של הלורנס.

הצוות

עם כל הכבוד לקולינריה ברמה גבוהה ביותר, ללוקיישן לא פחות ממדהים, לעיצוב יפיפה ולבר מושקע במיוחד, בשביל שיהיה וויב כזה כמו שיש בלורנס, בשביל שהחתונות והאירועים האחרים שמתקיימים בו יהיו מושלמים, צריך צוות שמגויס לגמרי למטרה הזו. הצוות של הלורנס הוא צוות מקצועי קודם כל. הוא יודע את העבודה, מכיר כל פרט ופרט בה ויעשה הכול על מנת שהחתונה שלכם תהיה החתונה המושלמת, זו שתמיד חלמתם עליה. המחויבות שהכול יתקתק כמו שצריך, ההשקעה האדירה והחשיבה על כל פרט ופרט באירוע, ובעיקר, הרצון הטוב, הרצון שתגשימו את החלומות שלכם, הם מה שהופך את צוות הלורנס לצוות שאין לו אח ורע בשום מקום אחר.

הגישה

כששומעים את המילים "תל אביב יפו" אחד הדברים הראשונים שעולה בראש הוא בעיות חנייה ופקקים. אבל אל דאגה, ה"לורנס" הוא אולם אירועים שלא סובל מהבעיה הזו, מהסיבה הפשוטה, יש הסדרים מסביב וכל מי שמגיע עם רכב יכול בקלות למצוא חנייה במרחק דקות מעטות מהכניסה לאולם. אתם רוצים מן הסתם שהמוזמנים שלכם יגיעו רגועים לאירוע שלכם ואתם רוצים שהכל יזרום להם מההתחלה ועד הסוף. בחירה בלורנס היא בחירה גם בפתרון הבעיה הזו שיש באזור, ואתם יכולים להיות רגועים שכולם יגיעו שמחים ועם מצב הרוח המתאים.

לא רק חתונות

מתחם הלורנס הוא מתחם שמתאים לאירועים שונים ולא רק לחתונות, ולמעשה, הוא מתאים לאירועים בהם יש עד 400 איש יושבים או עד 700 אנשים בפריסטייל. אילו אירועים חוץ מחתונות? בר או בת מצוות, בריתות, חינות, אירועים עסקיים שונים וכל מה שביניהם. למעשה, כל מי שעומד לקיים אירוע ומחפש את האוירה המיוחדת, את האנרגיות הטובות ואת החשיבה על כל פרט ופרט ימצא אותם בלורנס.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES