ברוח התקופה: מקומות לאירועים קטנים הם הדיבור

by admin

אם אתם מתכננים להינשא בקרוב, סביר שתערכו חתונה קטנה, עם מספר מצומצם של מוזמנים. יש הרבה יתרונות לאירוע קטן – החל מאווירה אינטימית ומשפחתית ועד השקעה בקולינריה. חתונה או אירוע עסקי – נמצא המקום המושלם
גם אם בעבר הייתם חובבי הז'אנר של אירועים גרנדיוזים, עם מאות עד אלפי מוזמנים, מוזיקה מחרישת אוזניים והמון פרצופים זרים שמעולם לא הכרתם וככל הנראה גם לא תכירו… סביר להניח שאחרי השנה האחרונה גם אתם הבנתם את מה שבאירופה ובמקומות שונים בארה"ב כבר הבינו מזמן – אירועים קטנים הם הדבר האמיתי.

בימים אלו, גם אם תרצו לארגן אירוע גדול ומפוצץ, ככל הנראה לא תוכלו להפיק אחד כזה, מאחר והחוקים שהתחדשו בעקבות מגיפת הקורונה לא מאפשרים התקהלות בהיקפים כאלה. אבל אין סיבה לדאוג, ככל שתעמיקו בתכנון האירוע המצומצם שלכם, ובוודאי במהלכו ואחריו – תבינו שהאיכות עולה על הכמות, שהאותנטיות ורמת ההפקה, האוכל, העיצוב והמוזיקה רק יכולה לעלות ולהוליד לכם אירוע מהסוג המזוקק והמשובח ביותר.

 

חתונות קטנות, אינטימיות ומשפחתיות כמו באירופה

 

אז האירופאים השכילו להבין זאת כבר מזמן, ובמרבית המקרים הם מקיימים אירועי חתונה מצומצמים, שלעתים קרובות נערכות אפילו בחצר או בבית ההורים של אחד מבני הזוג הנישאים. קשה להתחרות בקסם של מסיבה באווירה ביתית ואינטימית, אם כי בישראל, אם להיות ריאליים, גם אם תצטמצמו למאה מוזמנים, ככל הנראה הבתים של ההורים שלכם לא יוכלו לשאת ולהכיל את האירוע. ההמלצה שלנו, במסגרת החיפוש אחר מקומות לאירועים קטנים, נסו לאתר את מתחם האירועים שיצליח להעניק את התחושה הכי ביתית וחמימה. ישנם מקומות המעוצבים בסגנון עתיק, באווירה אוריינטלית וגם אם הם יחסית רחבי ידיים, הם מצליחים להעניק את התחושה של קרבה ו-COZY, שיכולה לתרום הרבה להצלחת האירוע שלכם. אם החלטתם ללכת על חתונה קטנה, תיהנו מיתרונות נוספים כמו העובדה שכל אחד מהאורחים שלכם ישמח מהלב להגיע לאירוע, ואתם תשמחו בהגעתו, כמות הביטולים והבלת"מים תפחת (פחות מוזמנים=פחות ביטולים) תוכלו להשקיע ולדייק את התפריט הקולינרי שיוגש בחתונה, תוכלו להשיג שליטה רבה יותר על כל מה שהולך להתרחש ביום המיוחד שלכם, ובגדול – ליהנות מערב מלא אהבה, אותנטי ומשפחתי, שחתונה גדולה לא היתה יכולה לספק לכם באותו האופן.

 

הביקוש למקומות קטנים לחתונה הולך וגובר, אל תרדמו בשמירה

 

אז החלטתם ללכת על זה ולתכנן אירוע מצומצם ואיכותי, שהזיכרונות ממנו ילוו אתכם לאורך שנים. חשוב לדעת, זה אולי נראה כאילו רק אתם חושבים על הכיוון הזה, אבל ישנם עוד אלפי, ואולי עשרות אלפי זוגות שנמצאים בדיוק באותו המצב. הבעיה שיכולה להיווצר היא שמאחר ובארץ אין היצע גדול במיוחד של מקומות לאירועים קטנים, ובמיוחד חסרים כאלה באזור המרכז, שהוא מצד שני מבוקש מאוד. במילים אחרות, אם אתם מתכננים להינשא בקיץ הקרוב – מומלץ למהר ולאתר מקום, וכמובן לשריין תאריך במהירות ובהחלטיות. אם מצאתם מקום שאתם אוהבים בוודאות, מתחברים לאופי שלו, לעיצוב, לקייטרינג ולצוות המקום, קחו בחשבון שכל התלבטות והתמהמהות לגבי התאריך עלולה לגרום לכך שהתאריך ייתפס על ידי זוג אחר. שוב, זה אולי נדמה כאילו הקורונה הקפיאה רק את החתונה שלכם, אבל יש עוד רבים כמותכם, במירוץ אחר אולם האירועים המושלם לקיץ הזה.

 

הכל בקטן ומצומצם – גם אירועים עסקיים

 

במהלך השנה האחרונה המוני כנסים ואירועים עסקייםהוקפאו או בוטלו, שכן אירועים מסוג זה לרוב מכילים מספר גדול של משתתפים. אז לכאורה, אפשר לנשום כעת לרווחה ולחזור לתכנן אירועים מסוג זה, אך יש לקחת בחשבון שגם הם לא יכולים להיות המוניים ולהכיל יותר מכמה מאות של מוזמנים. אם אתם מחפשים מקום לאירוע עסקי, כנס, הרצאה חשובה, השקה של מוצר חדש ועוד, כדאי להתחיל ולשריין מקום לחודשים הקרובים, שכן זוהי שעת ההתעוררות גם של העסקים, ומסתמן שבקרוב כולם יקבלו היתר לקיים אירועים שונים. גם באירועים עסקיים חשובה מאוד האווירה, הסטייל וכמובן האוכל המוגש במהלכם, ולכן כדאי לבחור במקום שיספק לכם את המענה הטוב ביותר לכל הפרמטרים הללו, ושתוכלו להתנהל באירוע עצמו, וגם בימים המלחיצים שלפניו, בראש שקט.

 

חתונה או אירוע עסקי – מצאנו את המקום המושלם

 

אז כאמור, בין שאתם מתכננים חתונה ובין שאתם עובדים על אירוע עסקי חשוב, ישנם פרמטרים שכדאי לשאוף אליהם ולחפש את המקום שיענה על כמה שיותר מהם. אולם האירועים הביפו, עשוי למלא אחר כל הציפיות והמטרות שלכם. ראשית מדובר במבנה אבן עתיק יוצא דופן, מהתקופה העותומאנית, עם הקשתות המפורסמות של יפו. האורחים שלכם נכנסים למקום כזה וכבר קורה אצלם משהו בלב.  אם זה לא מספיק, ברחבי המתחם פזורות פינות חמארה, בית קפה ערבי ורחבת ריקודים שנראית כאילו היא חלק מווילה עתיקה מפוארת, שהייתם שמחים לגור בה. מעל כל זה משתרע גג מטורף המשקיף על הנוף עוצר הנשימה של יפו, שאין כמוה בלילות, אבל גם באור יום לא רע בכלל לראות את כל תל אביב והים מלמעלה, במיוחד בשקיעה שצובעת את העיר בשלל גווני כתום-ורוד עזים. היופי במקום, הוא שעל אף שהוא רחב ומרווח, הוא מקנה את התחושה הביתית, החמימה והאינטימיות החמקמקה שכולנו שאופים אליה באירוע בו אנחנו מוקפים באנשים שאנחנו אוהבים בחתונה, או באנשים שדעתם והנאתם חשובה לנו – באירוע עסקי.

כמובן שהמקום מציע גם קייטרינג משובח עם מנות שחורגות מהבנאליה והגנריות שאתם אולי מכירים, וגם קוקטיילים מיוחדים שישלחו את כולם לרחבת הריקודים.
לסיכום, נמצא המקום המושלם לחתונה קטנה או לאירוע עסקי, במיקום מרכזי ובסטייל שלא ניתן להתחרות בו.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES