לורנס– כשהאירוע שלך זקוק לבידול איכותי

by admin

 יש אולמות רבים לאירועים עסקיים באזור תל אביב וגוש דן, אבל אולם אירועים כמו הלורנס ביפו אינו אולם רגיל. זהו אולם שמלכתחילה היה ברור שהמיקום שלו יכתיב את אופיו בהקשר למיקום ולאווירה של יפו העתיקה, ולכן בלורנס שמחים למלא כל אירוע בשמחה הים תיכונית יוצאת הדופן של העיר.

אולמות אירועים עד 300 איש גם עסקי וגם פרטי

 

עשינו לנו מנהג – יש אצלנו חתונות ושמחות שמתחילות דווקא בצעידה שמחה לצלילי מוזיקה ברחובות העיר. כל זה קורה כאילו אנחנו חיים בעבר ההיסטורי והססגוני של היפו משום שאנחנו שואבים ממנה השראה ורעיונות. זה מה שנותן לכל אירוע את הבידול הצבעוני שלו והופך כל שמחה לבעלת אופי הרבה יותר אקסקלוסיבי וחד פעמי.
הדינמיקה הזאת משוכפלת לכל אירוע שאנחנו עורכים בהתאם לדרישות הלקוחות ולאופיו וזה כולל גם אירועים עסקיים וערבי חברה.

 

מיקום בינלאומי מעניק לאירוע עסקי צבע ייחודי

 

בדיוק כפי שבלורנס לא מוכנים לוותר על יתרונותיה של יפו כך גם אין שום כוונה להתפשר על סטנדרטים גבוהים גם באירועים עסקיים. בכל העולם נהוג למנף מקומות כאלה לצורך אירוח אירועים בסטנדרט גבוה במבנה אלגנטי, ואין סיבה שלא יקרה גם כאן. כשחושבים על אירועים דומים בעולם במדינות שלהן יש מסורת תרבותית ותיקה, אפשר לראות כמה השילוב הזה מבוקש ובעל ערך מוסף. אנשים רבים אוהבים לארח ולהתארח באירועים עסקיים וכנסים במקומות היסטוריים ובינלאומיים כאלה וזה ברור למה. יש צביון מאוד מיוחד ויוקרתי לאירוע כזה וברור שמי שעורך אותם יודע לבחור רק בטוב ביותר. זה גם הרבה יותר מכובד לארח אורחים מהעולם באירועים כאלה משום שהם רגילים לטוב ביותר.

 

אסתטיקה אלגנטית עושה משהו לדינמיקה

 

מרגע שנכנסים למקום מסוים אפשר להבחין בדיוק לאן הגעתם בגלל המבנה, העיצוב, התכנון, ההקפדה ותשומת הלב לכל הפרטים האסתטיים שנותנים לו את הנראות המכובדת שלו. משום כך, טבעי למדי לארח אירוע עסקי שהוא גם חשוב ואיכותי באמת במבנה עתיק והיסטורי שעבר שימור ושדרוג נפלא. בלורנס הצליחו למצות את כל המאפיינים האלה ולהציע לעורכי האירועים מקום שמשלב גם את האווירה הבלתי פורמלית של המזרח התיכון יחד עם הרצינות העסקית והמצוינות הישראלית בכל מה שקשור לתרבות עסקית. חללים בעלי קשתות אבן רציניות ומרשימות משתלבים בגג לים התיכון שמצליח להקליל את האווירה ולפתוח בפניכם אפשרויות מרתקות לארח אנשי עסקים ומומחים מקצועיים מכל העולם לאירוע מיוחד.

 

לגרום לאנשים לרצות לבוא

 

לא תמיד אירועי חברה ואירועים עסקיים נהנים מהשתתפות ערה בגלל התחושה שחייבים להיות שם, שלא תמיד נחמד להיתקל בשיחות מקצועיות על עבודה במקום נוסף שהוא מעונב ולא משוחרר. זהו בדיוק היתרון הגדול של המקום, שהוא מפתיע כל מי שבא לשם ומוצא את עצמו באירוע מוקפד שבו חשבו גם על התחושה הנוחה, על ה-Well-Being של כל משתתף. השקות, פרזנטציות, כינוסים מקצועיים ומדעיים, אירועי חברה ואסיפות מנהלים, כולם ייראו ויתנהלו הרבה יותר טוב במקום כזה גם אם מדובר באירוע בוטיק קטן. מספיק להכניס את האנשים פנימה והעיצוב והארגון יעשו את שלהם. האנשים יהיו נינוחים יותר וישתתפו יותר ברצון בפעילויות שלכם. תופתעו לראות שכאשר אנשים שומעים היכן האירוע מתקיים הם באים בשמחה ולו רק לשם הסקרנות והמוניטין של המקום. הם יצפו לעלות לגג שמשקיף על כל העיר לדרינק ולהרמת כוסית חגיגית או יישבו בהנאה למינגלינג בחללי הקשתות הנעימים.

 

תפריטים לפי דרישה והתאמה לכל אירוע

 

קולינריה היא כבר מזמן הצד החזק של ישראל ואנחנו כבר לא חיים בתקופת הצנע. אנחנו יכולים להציע מטבח ישראלי ובינלאומי מצליח ותוסס שידוע כבר בכל העולם. היצירתיות שמאפיינת אירועים כאלה לפי דרישת המארחים מעמידה בפנינו אתגרים מבורכים שמסתיימים בהצלחה. השילוב של החללים המיוחדים של המקום עוזר להציע כיבוד וקייטרינג שמותאמים לכל אירוע ולכל דרישה, ולגוון לכם את ההיצע. אפשר לשבת על קפה ומאפה על הגג או בפינות החמארה שמתאימות גם לקוקטיילים ולדרינקים מעודנים ואנינים כמיטב מסורת הבר של הקבוצה שלורנס שייך אליה. יש בית קפה קליל ונינוח, יש קייטרינג של ארוחות ובופה ויש דוכני מזון, כל סגנון שמתאים לאופי האירוע והאורחים שלכם ומציית לכללי הטקס והאירוח הבינלאומיים. היתרון הבולט של התפריט הוא שאין כאן קלישאות קולינריות אלא אוכל אותנטי טוב ומעולה, אוכל לבנטיני טרי וטוב שגם בגללו באים לכאן וזה מובן מאוד.

 

גם בימי קורונה יש מה לעשות

 

ימי הקורונה מציבים אתגרים רבים לכל אחד והמקום הזה מתאים במיוחד גם לאירועים קטנים שאפשר לערוך בקפסולות או בהגבלות משתתפים. יש ציוד וידיאו וסאונד משוכללים שמעבירים אותו לכל מקום בארץ ובעולם. אפשר להתמודד עם כל הגבלה ואין צורך להפסיק לערוך אירועים בכפוף למגבלות התו הסגול. לא חייבים לעשות זאת לבד. יש צוות שמפיק את האירוע ומתכנן אותו לפי הדרישות והצרכים שלכם. אתם יכולים לקבל את כל השירותים שנדרשים לכם לצורך הפקת אירוע ברמה בינלאומית גם מבחינת התקשורת שנדרשת לכם עם גופים אחרים. אפשר לערוך מסיבות עיתונאים, כנסים וישיבות בינלאומיות עם שיחות ועידה בציוד מתקדם. אפשר לארח באירועים מ-50 איש עד 400 איש בישיבה או כמסיבת קוקטייל אנינה ומאוד ערנית.

 

אפשרות לאירוע עסקי אינטימי

 

הזמנים האלה פותחים פתח גם לאירועים אחרים מסוג אינטימי יותר, למי שרוצה להזמין את הנבחרת המובחרת של התחום או העסק שלו לאירוע אקסקלוסיבי מיוחד. לורנס עומד בלב הסביבה הציורית של יפו, מקום שתמיד יש מה לעשות בו לפני ואחרי האירוע. ויחד עם הבניין המחולק לחללים שמאפשרים לכם בדיוק את זה, אווירה אותנטית נעימה ועיצוב אופנתי ומוקפד, אתם יכולים לזכור את האירוע הזה כמשהו שמתאים לתקופה.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES