אולמות אירועים מיוחדים – ההשפעה של אולם ייחודי ושונה על האוירה באירוע וצורכי הצילום השונים.

by admin

מחפשים אולם מיוחד לקיים בו את האירוע שלכם? זה יכול להיות חתונה, בר או בת מצווה, אירוע עסקי או כל אירוע אחר. אנחנו במתחם האירועים "לורנס" נשמח לסייע לכם לעשות את הבחירה הנכונה. מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום!

יש לכם אירוע בקרוב ואתם מתחילים לחשוב על איך הוא ייראה, איך להפיק אותו ומה יהיה בו. אתם רוצים שזה יהיה אירוע שיקי, אירוע מיוחד ואותנטי, מדויק ולא מתנשא. אתם רוצים שזה יהיה אירוע שלא יישכח עוד זמן רב אצל המוזמנים ואתם מבינים שכדי שזה יקרה, אתם צריכים קודם כל לבחור אולם אירועים מיוחד.

לא עוד אולם אירועים בנאלי עם רחבת ריקודים גדולה, שולחנות שמסודרים בסדר מופתי ועיצוב מעייף. באירוע שלכם אתם רוצים אוירה אחרת, מיוחדת, רגועה אך עם זאת מחשמלת. לאולם אירועים ייחודי ושונה יש את ההשפעה שלו על האוירה באירוע.

ההשפעה על האוירה

מתי הייתם בפעם האחרונה באירוע כמו חתונה, בר מצווה, אירוע עסקי או כל אירוע אחר? תנסו להיזכר, כשנכנסתם למקום, מה הרגשתם? שהגעתם לעוד אירוע אחד מיני רבים שאתם מגיעים אליהם במהלך השנה או שהגעתם למקום מיוחד וה"וואו" נפלט לכם מיד מהפה? כשהסתובבתם קצת במקום וחקרתם את החללים הפנימיים והחיצוניים של המקום, האם זה עשה לכם משהו? האם זה גרם לכם להרגיש: "טוב נו, הכל רגיל אז יאללה נשמח עם בעלי האירוע ונלך" או שהרגשתם שאתם רוצים להישאר במקום הזה בלי קשר לאירוע?

כמה שיק היה במקום ואיך הוא השפיע על התחושה שלכם? כמה העיצוב היה לטעמכם, היה מיוחד, מקצועי ולא עמוס מידי והאם הוא גרם לכם להיות שמחים או אולי אדישים? איזו תאורה היתה בו, האם היא היתה של אור מלא שגרם לכם להרגיש שאתם נמצאים באולם מלא באנשים או תאורה אינטימית כזו שאפשרה לכם להתחבר יותר אל עצמכם ואל האירוע עצמו?

המבנה והשפעתו על האירוע

גם המבנה עצמו הן החללים הפנימיים שלו והן החללים החיצוניים שלו משפיע על התחושות של המוזמנים. זה יכול להיות מבנה ערבי עתיק שיוצר תחושת אותנטיות ומתאים יותר לאירוע מזרחי ויכול להיות מבנה מודרני שמותאם לאווירה צעירה ותוססת. זה יכול להיות גם שילוב של שניהם וגם למבנה כזה יש השפעה על מצב רוחם של המוזמנים.

השפעה על צורכי הצילום

אנחנו חיים בעולם בו הכול מתועד בין אם על ידינו ובין אם על ידי אחרים ובאירוע, יש לתיעוד הזה השלכות לשנים רבות קדימה בכל מה שנוגע למזכרת ממנו. צילום של אירוע הוא עבודה למקצוענים וככל שהתנאים מורכבים יותר הצילום מאתגר יותר. למקום בו מתקיים האירוע יש כמובן השפעה על תוצאות הצילום, על איך שהאירוע ייזכר עוד שנים רבות מאוחר יותר ואיך הוא ייתפס בעיני רבים.

השפעה על צורכי הצילום זה אומר קודם כל התאורה במקום. אם זו תאורה נעימה ורכה היא תועבר גם לצילומים אם זה שעומד מאחורי העדשה יודע לעשות את זה. השפעה על צורכי הצילום זה גם אומר גודל המקום, סידור השולחנות, מיקום רחבת הריקודים והגישה אליה, אזור החופה, גג אם יש וכל מה שמסביב.

צורכי הצילום זה אומר גם צילומים מחוץ למבנה, לפני או אחרי האירוע. עד כמה האזור הוא מיוחד וייחודי? עד כמה יש בו לוקיישנים שיכולים לייצר פריימים בלתי נשכחים? כך לדוגמא בעיר יפו, יש את הנמל שיהיה קרוב למקום האירוע ויכול לייצר תמונות מדהימות, יש את סמטאות יפו העתיקה ויש את האוירה הערבית האותנטית שתורמת רבות להצלחת צילומי האירוע.

מה עוד משפיע על אירוע?

יש עוד לא מעט דברים שיכולים להשפיע על אירוע, על ההצלחה והשבחים שהוא יקצור ועל מצב הרוח של המוזמנים שבו.

  • הגעה וחנייה – אז נכון, זה לא נוגע כביכול לאירוע עצמו אבל רק כביכול. למה? כי אירוע צריך להיות משמח עבור המוזמנים והם צריכים להגיע אליו באנרגיות טובות. הם צריכים להגיע חיוביים ומה שיעשה את זה הוא בין השאר הגעה נוחה. מיקום האולם צריך להיות כזה שהגעה אליו לא כרוכה בפקקים אין סופיים ובעיקר, שלא צריך לחפש בלי סוף חנייה. אז בבואכם לבחור מקום כזה, אתם צריכים לוודא שיש לידו חנייה בשפע, בין אם היא של האולם ובין אם היא בהסדר עם המקום.
  • תפריט – גם האוכל והרמה הקולינרית משפיעים כמובן על אירוע ועל ההצלחה שלו. יש היום תשומת לב מיוחדת לפן הקולינרי של האירוע הן מצד העובדים והמנהלים במקום מה שמגיע בעקבות תשומת לב יתירה של המוזמנים. אוכל יכול להקפיץ אירוע או לפגוע בהצלחה שלו. הוא צריך להתבשל במטבח מקצועי עם כל מה שצריך כדי שזה יקרה כמו גריל, מעשנות, תנורי אבן וכדומה. התפריט צריך להיות עשיר, מיוחד ומתאים לקונספט של האירוע. הוא צריך לתת מענה לכל אחד באשר הוא ובאשר מה שהוא אוהב ומתחברת אליו. כמובן שחומרי הגלם צריכים להיות מהמשובחים ביותר.
  • השירות – על שירות אפשר לדבר בלי סוף, כי הוא חזות הכל והוא המשפיע הגדול ביותר על כל אירוע שהוא. השירות באירוע צריך להיות לא פחות ממושלם, מה שאומר שהמוזמנים מקבלים מענה מהיר בתוך זמן קצר על הצרכים שלהם. שירות באירוע צריך להיות מדויק ואישי, צריך להיות איכותי וכמובן מהיר.

המרכיב הראשון ברשימת המצרכים של אירוע מוצלח הוא בחירה במקום מיוחד לקיים בו את האירוע. למראה ועיצוב מקום כזה תהיה השפעה רבה על מרכיבים אחרים באירוע, והייחודיות שלו יכולה להפוך את האירוע ללא שגרתי.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES