אירוע עסקי ביפו

by admin

ההבדל בין אירוע עסקי לבין אירוע משפחתי

חיפוש אחר אולם לקיום אירוע עסקי הוא שונה מאוד מחיפוש של אולם אירועים לשמחה משפחתית, בעוד שבאירוע משפחתי הרצון הוא לעשות אירוע מהנה לחתן והכלה או לחוגג בר המצווה, כשמדובר על אירוע עסקי יש רצונות אחרים, כאשר הרצון העיקרי הוא להציג את העסק באור חיובי ולהתאים אותו למטרה השיווקית של העסק על מנת להגדיל את הצלחתו.

מהו אירוע עסקי?

בקיום אירוע עסקי יש בעיקר מטרות שיווקיות כמו השקת מוצרים חדשים, יצירת קשרים עסקיים וכדומה. לעיתים הסיבות תהיינה אחרות – כגון יום גיבוש לצוות, כינוס עסקי לצורך חידוד מטרות ונהלים ועוד מטרות שונות. המטרה העיקרית של כל אירוע עסקי, היא בסופו של דבר לגרום לעסק לצמוח. להעניק לו עוד אפשרויות של מינוף והתפתחות על ידי הצגת השירותים העסקיים לקהלים נוספים וכן, גם על ידי עידוד העובדים שיעניקו מעצמם ככל שהם יכולים למען הצלחתו של העסק.

אירוע השקת מוצר חדש

סוג האירועים העסקיים המוכרים יותר, הם אירועי ההשקה. כל עסק שמייצר מוצר חדש, מעוניין להכיר אותו לציבור בכדי לאפשר למוצר החדש להיות במרכז הבמה. על מנת שהמוזמנים יבינו עד כמה הוא נחוץ ועד כמה הוא יכול לתרום להם יש להציג אותו כמו שצריך. אין ספק כי אירוע השקה מושקע יעניק למוצר את ההד הרצוי ויגרום לו לתפוצה נרחבת יותר.

אירוע עסקי ליצירת קשרים עסקיים

יצירת קשרים עסקיים חדשים מהווים סיבה מספקת להפקת אירוע עסקי. לפעמים מעוניינת חברה כלשהיא או עסק מסוים להרחיב את המעגל העסקי וליצור קשרים עסקיים עם אנשי עסקים שפועלים בענפים מקבילים או תואמים. הרושם שיתקבל מאותו אירוע עסקי יכול להוביל לקשרים חדשים והעמקת שיתוף הפעולה עם לקוחות קיימים.

אירוע מפנק לגיבוש הצוות

יום גיבוש לצוות שנותן את נשמתו לעסק נחשב אף הוא לאירוע עסקי. צוות שמרגיש כי הנהלת החברה משקיעה בו ומפנקת אותו אפילו על חשבון שעות עבודה, ירצה באופן טבעי לתת יותר מעצמו למען הצלחתה. גם כאשר ימי הגיבוש עולים כסף רב, הם מובילים בסופו של דבר להעצמת העסק ולהגברת התפוקה בעסק, כך שההשקעה בהחלט משתלמת ומחזירה את עצמה בגדול.

אולם לכינוסים עסקיים

כאשר מתכננים כינוס עסקי יש צורך לשכור אולם עבורו. באולם כינוסים מתאים ניתן יהיה ליהנות מחלל שמותאם לאירוע כגון זה. מקומות שמתאימים לכינוסים עסקיים כוללים בדרך כלל גם אודיטוריום. האודיטוריום הוא זה שעשוי לתת את המענה הטוב ביותר במיוחד כאשר מדובר בכינוס עסקי אשר כולל מוזמנים רבים. לעומת זאת, ישנם כאלה שיעדיפו לערוך את הכינוס העסקי דווקא באולם מושקע וסביב שולחנות ערוכים עם כיבוד קל או אפילו ארוחה עשירה ומפנקת.

איך בוחרים אולם מתאים לאירוע עסקי?

הבחירה המשמעותית ביותר לקראת אירוע עסקי היא כמובן בחירת האולם. מכיוון שכאשר האולם מתאים לסגנון האירוע הוא יוכל לגרום לו להיות מוצלח ולשרת את מטרתו בצורה הטובה ביותר. מה שחשוב בעיקר לדעת הוא שלכל עסק יש סגנון משלו ולכן האירוע צריך להתאים לאופי של אותו עסק, מה הסתם שאירוע לאנשי הייטק יהיה שונה מאירוע עסקי מתחום הריהוט וכדומה. כל קהל שמגיע מורכב מאנשים שונים ולכן צריך גם להתאים את האירוע לקהל היעד ולתכנן אותו בהתאם.

אולם אירועים עם ציוד מתאים

עבור כל אירוע יש צורך בציוד מתאים ועל פי רוב, בנושא זה יש לזכור כי ציוד באולם לאירוע עסקי אמור להיות שונה מאשר ציוד באולם לאירוע משפחתי. אירוע משפחתי כולל בדרך כלל ציוד בסיסי מאוד שאינו מספיק עבור אירוע עסקי. אירוע עסקי יהיה בדרך כלל מורכב יותר ולכן צריך להיות באולם גם ציוד מתאים עבור הקרנת קטעי וידאו או מצגות, שירותי במה והגברה להרצאות שיושמעו בו ולהופעות אומנותיות שיעלו במהלכו. בנוסף לכך, יש לדאוג למקום נוח בו האורחים יוכלו לאכול במהלך האירוע. אם זה בר בשירות עצמי או שולחנות ערוכים עם מנות אישיות לכל מוזמן.

ניסיון מהווה יתרון

אולם אירועים שהוא בעל ניסיון מקדים בעריכת אירועים עסקיים יהיה על פי רוב יעיל יותר במהלך האירוע. בשל ההבדלים שקיימים בין האירועים העסקיים השונים, כדאי מאוד לבחור במקום שמתמחה בעריכת אירועים מן הסוג הזה, על מנת שניתן יהיה לקבל את המענה המושלם וכדי שהאירוע יהיה הכי טוב שאפשר. אולם לאירוע עסקי אמור לתת מענה למטרות האירוע ואף לאפשר למסרים, לתכנים וכמובן לתדמית של העסק להיות בולטים ומובנים לכל.

אז לקראת האירוע העסקי הבא שלכם אנחנו ממליצים לעשות חושבים, לבדוק מה מתאים לכם מבחינת סגנון האירוע, הלוקיישן, קהל היעד שלכם ורק אז לבחור – אנחנו בלורנס נשמח לארח אתכם!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES