אולם או ספקים – לא צריך להתפשר על שום דבר: כל היתרונות בחתונת חורף

by admin

חתונה המתקיימת בעונת החורף בישראל, מציעה שלל יתרונות. החל ממזג אוויר נוח, שלא כרוך בהזעה מוגברת, ועד מבחר רחב של אולמות אירועים וספקים שזמינים לכם, מחוץ לעונת החתונות הרשמית. כמו כן, חתונת חורף זולה יותר, ואתם יכולים להנות מחיסכון משמעותי 

זוגות שהתארסו לאחרונה, מתחילים ודאי במחשבות על ארגון חתונה, וככל הנראה, חלקם הגדול ינשא בחורף הקרוב. ישנם המון יתרונות הכרוכים בחתונה הנערכת דווקא בעונה הקרה, החל ממזג האוויר הנוח, ועד הוזלת מחירים משמעותית ביותר. אז במקרה שאתם עדיין מתלבטים, ותוהים אם בכל זאת כדאי להמתין לקיץ הבא עם האירוע המיוחד שלכם, הכנו עבורכם רשימת יתרונות שאחרי שתקראו אותה לא ישאר מקום לספק – אין כמו חתונת חורף.

 

היתרונות הטמונים בחתונה הנערכת בעונת החורף

 

מצד אחד לא מזיעים – מצד שני, לא באמת קר

 

החורף הישראלי הוא אחד הידידותיים בעולם. הלחות נעלמת, השמש הקופחת מתרככת, ומהצד השני, כמעט בשום נקודה על מפת ישראל הקטנה, לא ממש סובלים מקור. בטח לא כמו באירופה או בצפון אמריקה. בקיצור, מדובר בעונה המושלמת, במהלכה ברוב הימים השמש זורחת אבל בקטע מלטף ונעים, ובעיקר לא מזיעים. הנקודה האחרונה חשובה במיוחד בחתונות, במסגרתן גם אתם כמובן – הזוג המתחתן וגם האורחים שלכם, משקיעים מאוד בבגדים ובאיפור, והלחות הנוראית המאפיינת את הקיץ, עלולה לחבל בכל אלו בקטע אחר. 

 

אירוע שמתבלט כי אינו נערך בין בליל האירועים של עונת החתונות

 

חשבו על זה, בכל קיץ אתם מוזמנים למספר חתונות הנערכות בזו אחר זו, לעיתים אפילו מתרחש מצב של "דאבל בוקינג", ואתם מוזמנים לשתי חתונות באותו היום ונאלצים לבחור ביניהן. לעומת זאת, חתונת חורף, המתקיימת דווקא מחוץ לתחום עונת החתונות, לא רק מהווה אירוע שבולט בין בליל האירועים שכבר קצת קשה להבדיל ביניהם, אלא גם שהוא יהיה זכיר ומיוחד יותר. כמו כן, כנראה שלמוזמנים שלכם יהיו פחות אילוצים אחרים, כך שהסיכויים שהם יגיעו לחגוג בשמחתכם יגבהו. נוסף על כך, בחורף יש פחות חגים בישראל, כך שגם מסיבה זו, החתונה שלכם תהיה אירוע מיוחד וחגיגי שכולם יחכו לו, יתכוננו לקראתו בהתרגשות, ויזכרו אותו לאורך זמן.

 

רומנטיקה של חורף

 

החורף הוא אחת העונות היפות והיותר רומנטיות שיש. הטבע ירוק ופסטורלי יותר, התאורה רכה יותר, והאהבה פורחת. הנתונים האלו מקדמים גם את סשיין הצילומים שתערכו לפני החתונה, כאשר האור מחמיא יותר והתפאורה בחוץ מהממת ביופיה. כמו כן, קיום החתונה בעונה הקרה, מאפשר לערוך אותה במיקום חמים, אותנטי ויוצא דופן, כמו הלורנס ביפו, שהוקם בתוך מבנה אבן עותמאני, שפשוט תפור על העונה הקרה, ומציע חמימות, נוחות ואווירה משפחתית ורומנטית. נקודה חשובה בקיום האירוע בתוך מבנה מקורה וסגור, באה לידי ביטוי בכך שיהיו לכם בחתונה הרבה פחות בלת"מים, כשאינכם תלויים במזג האוויר שעלול להשתנות לכאן או לכאן. בין כה וכה יש לכם הרבה יותר מדי סטרס בכל הנוגע לאירוע הגדול הזה, כך שהוודאות שתשיגו באמצעות הדבר הזה, היא יקרה מפז ומפחיתה לחצים באופן ניכר. 

 

מגוון אופציות בבחירת האולם ובבחירת התאריך

 

חתונת חורף נערכת בתקופה בה הביקוש לאולמות אירועים פוחת באופן יחסי, ואתם יכולים להרוויח מהעניין הזה כפליים. קודם כל, מבחר אולמות ומתחמי אירועים יהיה פתוח בפניכם, ותוכלו לדייק את הבחירה ולשריין את המקום שהכי התאים לכם, הן מבחינת המיקום והן מבחינת העיצוב והסטייל. לא פחות חשוב, גם רשימת התאריכים הפנויים לקיום החתונה תתארך, וכך תוכלו לבחור את התאריך שהכי מתאים לכם ולאורחים שלכם, ולא תצטרכו להתפשר. 

 

מבחר ספקים זמינים – לדייק את הבחירות עד לשלמות

 

בהמשך לסעיף הקודם, כל הספקים הרלוונטים והחשובים עבור החתונה שלכם – החל מדי.ג'יי ועד מאפרות, צלמים, וכמובן חברת קייטרינג, גם הם יותר פנויים מחוץ לעונת החתונות. המשמעות של העניין היא שאם תערכו את החתונה עונת החורף, תוכלו להנות ממבחר של ספקים זמינים ולבחור את המוצלחים והמומלצים ביותר מביניהם, כך שהחתונה שלכם תהיה מושלמת ומדויקת, ממש כמו שחלמתם. מדובר בעניין קריטי, עם השפעה מטורפת על האופן בו החתונה שלכם תיראה ותתועד, אילו מנות יוגשו בה, איזו מוזיקה תושמע בה, כמה אנשים באמת ירקדו לאורך האירוע ואיזו אווירה תשרור בו. במילים פשוטות, ככל שתשכילו לבחור את הספקים הטובים ביותר, כך החתונה שלכם תהיה יותר מוצלחת. בעונת החורף, הסיכויים להביא לאירוע את הטופ של הטופ של הספקים, עולים לרמה ריאלית לחלוטין.

 

המחירים יורדים והחתונה עולה

 

כל מי שמבין דבר או שניים בכלכלה, יודע שכאשר הביקוש נמוך, המחירים יורדים, ולכן כשאתם עורכים חתונה בעונת החורף ולא בשיא עונת החתונות, אתם יכולים להנות ממחירים נמוכים בהרבה, הן מטעם אולם האירועים והן מטעם כל הספקים הקשורים לחתונה. המשמעות של העניין הזה יכולה לבוא לידי ביטוי בשתי דרכים, לבחירתכם – או שתחסכו סכום משמעותי בהוצאות החתונה, כסף שיכול לשמש אתכם למגוון מטרות אחרות, החל מחופשה מפנקת בחו"ל ועד מימון לימודים באוניברסיטה, או לחילופין, החיסכון הזה יאפשר לכם להשקיע עוד יותר בחתונה ולפנק את האורחים שלכם במנות יותר שוות, במתנות ועוד. כך או כך, הרווח כולו שלכם.

 

לסיכום, אם אתם עדיין מתלבטים אם לקיים את החתונה שלכם בחורף, כדאי שתדעו שאירוע המתקייים בעונה הקרירה, הרומנטית ונטולת האירועים והחגיגות, עשוי להיות בולט, בלתי נשכח, מפנק ונעים, ואם זה לא מספיק, הוא כרוך גם בצמצום עלויות משמעותי, כך שהרווח שלכם מובטח מכל היבט אפשרי. אין ספק ששווה להתחתן בחורף הישראלי.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES