אולם אירועים בתל אביב: כיצד לבחור את האחד שהכי יתאים לחתונה שלכם?

by admin

הצעד החשוב ביותר במסגרת תכנון החתונה, הוא כמובן בחירת אולם האירועים בו תנשאו. הפרמטרים שיסייעו לכם להבין איזה מתחם אירועים הוא המתאים לכם ביותר, להפקה של אירוע התפור בדיוק למידותיכם ולסגנון שלכם

תכנון חתונה בחירת אולם אירועים הלורנס

 

זהו, זה אשכרה קורה, התארסתם והתחלתם לתכנן על אמת את האירוע הגדול בחייכם. בשלב הזה, אין ברירה אלא להניח לרגע את ההתרגשות הגדולה בצד, ולהתחיל לחשוב על כל השלבים והמהלכים שיש לבצע כדי להרים את האירוע הזה על הרגליים ולגרום לו לקרות. העניין הוא שזו אינה משימה פשוטה, והקטע המורכב מתחיל כבר בבחירות הראשוניות שיש לעשות – הדי ג'יי, הקייטרינג, הצלמים, העיצוב, שמלת הכלה וחליפת החתן, הטבעות, ויותר חשוב מהכל – אולם האירועים שיארח את החתונה שלכם.

בחירת אולם האירועים היא אולי הצעד הקריטי ביותר בהפקת החתונה, והיא תשפיע באופן הניכר והמשמעותי ביותר על איך האירוע שלכם יראה, ואיזו אווירה תהיה בו.

 

בבחירת האולם – אינטואיציה ממש לא מספיקה

 

אז כבר נסגרתם על זה שאתם עומדים להינשא במרכז, והחלטתם לחפש אולם אירועים בתל אביב שיענה על כל הצרכים שלכם בהתאמה אישית, ושתדרכו בו, מיד תרגישו את האפקט הזה שאתם מחפשים. העניין הוא, שבבחירת האולם בו תינשאו, ממש לא מספיק להשתמש באינטואיציה שלכם כדי לקבוע ש"הוא האחד". ישנם פרמטרים נוספים חשובים, שחובה לקחת בחשבון לפני שאתם חותמים על ההסכם ומשריינים תאריך. 

 

היקף החתונה – פרמטר חשוב בבחירת המקום

 

כמובן שלפני הכל, אתם צריכים להיסגר על כמה מוזמנים יש לכם ברשימה. אחרי שישבתם עם ההורים משני הצדדים ואספתם מכל אחד את המידע על האנשים שחשוב לו שיהיו באירוע, ואחרי שהחלטתם בינכם לבין עצמכם אם אתם מעוניינים באירוע מצומצם, שלא יכלול יותר מ-300 מוזמנים, או בהפקת ענק שתכלול יותר, עכשיו ניתן להתחיל לחפש אולם שמידותיו תואמות את כמות המוזמנים.

 

טווח גילאי המוזמנים

 

בעבר הגיל בו אנשים בישראל נהגו להתחתן היה קבוע למדי, ונע בטווחי גילאי ה-20. כמובן שבהתאם, גם גילאי האורחים, ובמיוחד החברים של החתן והכלה, היו צעירים. כיום, גיל הנישואין עלה במידה מסוימת, הרבה זוגות לוקחים את הזמן ונישאים לאחר גיל 30, ויש כאלו שזה בכלל פרק ב' שלהם, כלומר הפעם השנייה שהם נישאים, ולעיתים הם כבר קרובים יותר ל-40. העניין הזה של הגיל עשוי מאוד להשפיע על סגנון האולם שתבחרו, מאחר ואם למשל מדובר בצעירים, סביר להניח שיהיה לכם חשוב שרחבת הריקודים תהיה גדולה ומזמינה, ותעודד את האורחים לרקוד עד אור הבוקר. אולי יהיה לכם חשוב יותר שיהיה במקום בר מפואר ואולי איזה גג לצאת להתאוורר בו וכו'. אם, לעומת זאת, רוב האורחים הם בוגרים יותר, יכול להיות שתשקיעו דווקא בלאונג' מפנק עם פינות ישיבה, או למשל, שהעיצוב והסטייל יהיה הפורטה של המקום וכו'.  

 

הסגנון שלכם מול מאפייני האורחים

 

נכון שחשוב להתחשב במאפייני האורחים, בגילאים שלהם ובסגנון המועדף עליהם, אך לא פחות חשוב – לזכור שזהו קודם כל האירוע שלכם. אתם, בני הזוג, הם הכוכבים של המסיבה הזאת, וחשוב שהאירוע הזה ישקף את הסגנון וההעדפות שלכם. הדברים האלה צריכים להתבטא הן בבחירת המוזמנים והן בבחירת המקום בו תינשאו, וכמובן – הקייטרינג, העיצוב, הדי.ג'יי וכו'. לדוגמא, אם אתם צעירים שאוהבים לחגוג ובגדול, יתאים לכם אולם רחב ידיים באווירת מסיבה סוערת, אבל אם אתם, לחילופין, טיפוסים סולידיים ושקטים, אולי תתאים לכם יותר חתונה קטנה ביפו, באווירה משפחתית ובסטייל ביתי וחמים. 

 

מועד החתונה – באיזו עונה ובאיזו שעה יתקיים האירוע?

 

אחד הפרמטרים שחשוב לתת את הדעת אליהם, הוא העונה בה מתוכנן להיערך האירוע. ישנם מקומות המתאימים יותר לחגיגות קיץ, לרבות מקומות פתוחים או כאלה המצויים בקרבת חוף הים, וישנם מקומות סגורים וחמימים שהולמים יותר אירועי חורף. כמו כן, יש מקומות שהגדולה שלהם היא הנוף המשגע הנשקף מהחלונות או מגג האולם, ואלו יתאימו במיוחד לאירועי צהריים. אירועי ערב עלולים לא פעם לגרום להחמצה ופספוס של אתרים עם נוף מרשים, אבל יש לא מעט אולמות שיופיים דווקא מתגלה בלילה, באמצעות תאורה מיוחדת ואווירה שאי אפשר להתחרות בה. לכן, חשוב לקחת בחשבון את מועד החתונה המדויק, ולנסות להבין ביניכם לבין עצמכם, עוד לפני שהתחלתם בחיפוש האולם – איזה סגנון יתאים למועד הספציפי הזה.

 

הקייטרינג שהאולם מציע

 

בואו נשים את זה על השולחן – אוכל טוב הוא כנראה הדבר החשוב ביותר בחתונה שלכם. במסגרת בחירת חברת הקייטרינג, לא מספיק לוודא שהטבחים מכינים את המנות שאתם אוהבים, אלא גם חשוב לשמוע ולהבין כיצד החברה מתנהלת בשטח. מנות מעולות ומשובחות ככל שיהיו, לא שוות כלום אם הן לא מוצעות לאורחים בזמן הנכון ובטמפרטורה הנכונה. אחד הדברים שיכול להבטיח שחברת הקייטרינג מתנהלת היטב, הוא אם היא פועלת באופן קבוע באולם האירועים שבחרתם, כלומר – היא חברת הבית של אולם האירועים. לכן, אם מצאתם אולם אירועים שאתם מתחברים אליו, ואתם גם אוהבים את מה שהקייטרינג של המקום מציע, זהו מקדם המוסיף עוד נקודות לרשימת ה"בעד" של המקום.

 

מקום שקיבלתם עליו המלצות

 

כידוע, אין חכם כבעל ניסיון, ויש דברים המתגלים רק בזמן אמת. לכן, חשוב מאוד, רגע לפני שמקבלים את ההחלטה הגורלית – באיזה אולם תינשאו, לקבל המלצות אותנטיות ואמיתיות, ממקור ראשון, מזוגות שכבר התחתנו באולם והם ממליצים עליו בלב שלם. ישנן הרבה טעויות ודברים שעלולים לחבל ביום המיוחד שלכם, וכדאי לגלות מבעוד מועד האם ניהול האולם לוקה בדברים מסוימים, או מנהל את האירועים באופן חלק ומוצלח.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES