חתונה בשישי בצהריים: הכי ישראלי שיש

by admin

האווירה המיוחדת של יום שישי, המשתלטת על כל רחוב ופינה בארץ לקראת השבת, היא אחד הדברים הייחודיים והיפים בישראל. חתונה הנערכת בתזמון הזה, יכולה רק להמריא ולהיות חגיגית, נעימה ומרגשת. כך תהנו מכל היתרונות של חתונת צהריים 

עיצוב חופה הוא חשוב אבל הכי חשוב שהוא ישקף את הזוג. חופה בלורנס. צילום חגי גלילי

כל מי שעזב את הארץ לרגל רילוקיישן, יעיד שאחד הדברים שהוא הכי מתגעגע אליהם והם הכי חסרים לו, הם האווירה של יום שישי, ובמיוחד של שישי בצהריים. רק בישראל, לשבת יש כזה מקום של כבוד וכזו תחושת חגיגיות לפני שהיא מגיעה. המסורת הזו של ארוחת שישי בערב, שמפיצה ריחות טובים של תבשילים בכל הרחוב כבר מבוקר שישי, הישיבה הנינוחה עם מוספי סוף השבוע בבית קפה או סתם כך במרפסת, השלווה והשקט שמשתלטים על הרחובות… בקיצור, מדובר בתחושות שקשה מאוד לחקות ולשחזר במקומות אחרים בעולם, והם בהחלט מייחדים את מדינת ישראל.

 

לא סתם, זוגות רבים בוחרים להפיק חתונה בשישי בצהריים, ולהינשא ביום ובשעה הכי קסומים שיש לשבוע הישראלי להציע. כולם כבר מכירים את הקסם הזה של יום שישי, ואם אפשר להכניס אותו לתוך האירוע המיוחד שלהם, אז למה לא בעצם?

 

היתרונות הבולטים בחתונת שישי בצהריים

 

פחות פקקים מאשר בכל מועד אחר

 

אם כבר דיברנו על “מה ישראלי בעיניך?”, אז חוץ מהאווירה של יום שישי – פקקים. אין ספק שמדובר במכה לא קלה, במיוחד שכשבמדינה כל כך קטנה, יכול לקחת שעות להגיע מנקודה אחת לאחרת. כולם מכירים את הסיטואציה הזו – מתארגנים לנסוע לחתונה של חברים או קרובי משפחה, מתרחצים, מתלבשים יפה, מתאפרים, מתגנדרים, מתבשמים ואז… נכנסים לאוטו. כעבור שנה, סליחה שלוש שעות, מגיעים לאירוע, גמורים, מעוכים, עייפים ועם בגדים מקומטים ואיפור מרוח. כמעט בכל ערב בו תבחרו להינשא, למעשה תגזרו על האורחים שלכם עמידה ממושכת בפקקים. לכן, אחד היתרונות החשובים ביותר בחתונה הנערכת בצהריי שישי, טמונים בכך שכנראה תחסכו את התלאות הללו מהאורחים שלכם והם יגיעו לאירוע רעננים וטובי לב.

 

במקום לחגוג ערב אחד – ההרגשה שחוגגים יום שלם

 

זוגות הבוחרים להינשא בצהריים במקום בערב, נהנים מחתונה ממושכת יותר – במקום שהאירוע יתחיל בערב ויסתיים בלילה, כאשר בינינו, יש את אלו שיפרשו עוד לפני הלילה, הוא יתחיל בצהריים ויכול להימשך לתוך הלילה (בהנחה שאינכם שומרים שבת), ובמילים אחרות, החגיגה תימשך כמעט יום שלם. כמו כן, לאורחים שלכם כנראה יהיה יותר כוח להרים לכם ולהשתתף במסיבה, זאת לאחר שישנו טוב בלילה שלפני ולא הגיעו בתום יום עבודה ישר אל האירוע שלכם. 

 

אפשר להוסיף אלמנטים חגיגיים של שישי

 

כאמור, אווירת השבת היא ייחודית לישראל, ואתם יכולים למנף אותה אל תוך האירוע שלכם ולהוסיף לו עוד מימד חגיגי. ניתן למשל, עם השקיעה, לערוך טקס קבלת שבת, בליווי ברכות ומוזיקה מתאימה, או לחילופין, להזמין חלות טובות שישמשו כמתנה לאורחים ועוד.

 

ניתן להישאר לישון ולאכול למחרת ארוחת בוקר עם חברים ובני משפחה

 

בניגוד לימים אחרים בהם עורכים חתונה, בשישי בצהריים ניתן להנות מכך שכולם, בלי יוצא מן הכלל, בחופש למחרת. לכן, ניתן לתכנן לינה משותפת במקום או באזור בו מתקיימת החתונה, ולהמשיך את האירוע גם למחרת, בארוחת בוקר מפנקת עם חברים קרובים ובני משפחה. הפקה שכזו מבטיחה את השתתפות החברים בחגיגה עד השעות הקטנות של הלילה, מבלי שהם צריכים לדאוג לנסיעה חזרה, ולשריין נהג שלא שיצטרך לוותר על שתיית אלכוהול.

 

נהנים מהשקיעה, במיוחד אם חוגגים במקום עם נוף מרהיב

 

רוב אירועי החתונות המתקיימים בשעות הערב, לרוב מתחילים כבר לאחר השקיעה, במיוחד כאשר המוזמנים נאלצו לעמוד בפקקים בזמן שהשמש שקעה, ופספסו את הרגעים הקסומים והיפים ביותר של היום. במידה ומתחתנים בצהריים, ניתן בהחלט להנות משקיעה מרהיבה בגוונים של כתום וורוד. במיוחד אם בחרתם להינשא במקום עם נוף מרהיב, או במקום גבוה כמו גג, השקיעה היפה והרומנטית עשויה להיות חלק בלתי נפרד מהאירוע שלכם. אם אתם מתחתנים בעונה עם מזג נעים, כאשר הסיכוי לגשם הוא קלוש, מומלץ בחום לנסות ולתכנן את טקס החופה בשעות השקיעה (שוב, אם מדובר ביום שישי, אז הדבר יהיה רלוונטי רק במקרה שאינכם שומרים שבת, או שאתם נישאים בטקס אזרחי חילוני). שיא הרומנטיקה נקודה.

 

אפשר לעשות חתונה הפוכה

 

הקונספט של חתונה הפוכה מתאים במיוחד לחתונות הנערכות בצהריים. האורחים שלכם מגיעים בדיוק בזמן לארוחת צהריים, ואם תגישו להם מתאבנים בלבד בשלב זה, הם עלולים להתנפל עליהם ברעב גדול מדי. לכן, מתאים במקרה זה לוותר על הגשת הפתיחים ולהתחיל מיד עם הארוחה העיקרית. אופן הגשה זה ירגיע את האורחים שלכם ויביא אותם במצב צבירה מושלם להתרכז, להנות ולהתרגש איתכם בטקס החופה, שייערך מיד לאחר מכן. יתרון נוסף בחתונה הפוכה, טמון בכך שאתם למעשה חוסכים את ההוצאה על בר האלכוהול ומנות הפתיחה, ואתם יכולים להסב את התקציב הזה למשל כדי לפנק את האורחים עם עוד הפתעות קולינריות בהמשך הערב, במיוחד אם אתם מתכננים אירוע ארוך, עשיר וממושך. ניתן למשל, להוציא מעין ארוחת ערב בהמשך, בדמות המבורגרים או פינוקים אחרים.

 

לסיכום, כאשר מתחילים בתכנון אירוע חתונה, כדאי לחשוב על כל ההיבטים ובמיוחד על התזמון, שיכול להשפיע מאוד על האווירה ועל אופי האירוע. מומלץ לנסות ולחשוב מחוץ לקופסא, ולהבין איך אתם יכולים להביא משהו מיוחד, מקורי ושונה. 

 

חתונת שישי בצהריים יכולה להפוך לאירוע קסום, חגיגי ורומנטי, רק מעצם המועד בו היא מתקיימת. כדאי, כאמור, לקחת את היתרונות של התזמון המיוחד הזה ולמנף אותם לכדי מסיבה עשירה, ממושכת, מרגשת ובלתי נשכחת.

 

הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES