מקום לחתונה ביפו

by admin

הנה זה קורה – מ-ת-ח-ת-נ-י-ם!!!

לאחר תקופת חברות ארוכה זה סוף סוף קרה, הרגע הגדול והמרגש בו אהובך שלף את הטבעת מכיסו, כרע ברך לפנייך וביקש את ידך. בהתרגשות רבה ענית את המובן מאליו וכעת הגיע הזמן לתכנן את האירוע הגדול והמכריע – אירוע החתונה. כל אחת מדמיינת את אירוע החתונה שלה כמעט מיום עומדה על דעתה וחולמת מידי פעם כיצד תיראה שמלת הכלולות שלה. עכשיו זה כבר קרוב מתמיד, הרגע הגדול של חייך מתקרב בצעדי ענק ואת מעוניינת שהוא יהיה הכי מושלם שיכול להיות.

תכנון מקדים – המתכון לאירוע מנצח

תכנון אירוע חתונה הוא משימה מורכבת מאוד ולכן יש לעשות זאת בצורה מחושבת ומסודרת מאוד. אז לפני שהמרוץ הגדול מתחיל, חשוב שתשבי יחד עם בן זוגך לעתיד ותתכננו לפרטי פרטים את האירוע הגדול. הכינו יחד רשימה מפורטת של כל השירותים שיש להזמין לקראת היום הזה, ערכו רשימת מוזמנים ונסו להבין עם עצמכם איזה סוג אירוע מתאים לכם – גדול והמוני או קטן ואינטימי. כאשר יש לכם כבר רשימות מפורטות, הגיע הזמן להתחיל לזוז ולארגן את כל מה שצריך. והדבר הראשון והחשוב ביותר הוא, לבחור מקום מתאים שבו תיערך החתונה שלכם.

בחירת אולם אירועים לחתונה – כיצד עושים זאת?

כאשר בוחרים אולם אירועים יש להתחשב במספר פרמטרים עיקריים אשר יכולים לסייע רבות בזמן איתור האולם המושלם. את הפרמטרים האלה, את ובן זוגך אמורים לקבוע מכיוון שהם מתייחסים לסדר גודל האירוע אותו את מתכננים ולאופי אותו אתם רוצים שיישא. על כן, חשוב לתכנן אותו לפני שמתחילים לחפש אולם וזאת כדי שהחיפוש יהיה ממוקד יותר ומהיר יותר.

כמה אורחים את רוצה בחתונה שלך?

על מנת להגיע באמת להחלטה הנכונה והמוצלחת ביותר, עליכם להבין קודם כל באיזה סדר גודל עומד להיות האירוע שלכם. כמה חברות יש לך וכמה חברים יש לו, את מי מהם אתם מעוניינים להזמין וכמה בני משפחה יש מכל צד. מספר המוזמנים לאירוע הוא הפרמטר היחיד (כמעט) שקובע באיזה גודל צריך להיות אולם האירועים שאתם בוחרים עבור החתונה שלכם. מכיוון שהאולם הוא זה שאמור להכיל את כל המוזמנים הוא צריך להיות מספיק גדול כדי שיהיה בו מספיק מקום לכולם אך מצד שני, לא גדול מידי בכדי שלא תיווצר הרגשת ריקנות ומבוכה.

עם זאת, למרות שהכנתם רשימת מוזמנים לא מומלץ להסתמך עליה באופן מוחלט ותמיד כדאי להזמין מספר מקומות מעבר למספר המשוער. כדי שאם יקרה מצב שיגיעו יותר אורחים ממה שציפיתם או שתזכרו בעוד חברים שיש להזמין, יהיה לכם היכן לארח אותם ותוכלו לכבד אותם כמו שצריך.

מהיכן מגיעים האורחים שלכם?

מלבד הגודל של האולם, גם למיקום שלו ישנה חשיבות גדולה. מומלץ לתכנן את האירוע במקום שיהיה נגיש למרבית האורחים שלכם בכדי שיהיה להם נוח להגיע אליו ולשמח אתכם ביום הגדול שלכם. במקרים בהם האורחים מגיעים מערים שונות בכל רחבי הארץ, מומלץ לבחור באולם אירועים שנמצא במרכז הארץ ולכן, מקום לחתונה ביפו יכול להיות מוצלח מאוד במקרה כזה. לעומת זאת, כאשר האורחים מגיעים ברובם מעיר מסוימת או מסביבה מסוימת בארץ (כגון דרום הארץ, הגליל וכדומה), כדאי לבחור באולם אירועים באזור המסוים הזה.

מה שכן, עם כל הרצון הטוב שבוודאי יש לכם, אל תשכחו את עצמכם. זכרו כי גם לכם אמור להיות נוח להגיע לאולם וגם אתם צריכים לחזור אחריו הביתה. על כן, בחרו באולם שיהיה קרוב ונגיש גם עבורכם – חתן וכלת האירוע.

דרכי הגעה לאולם וחניונים

נקודה נוספת וחשובה שיש לקחת בחשבון היא דרכי ההגעה למקום. במידה והאורחים שלכם אינם בעלי רכבים, מומלץ לבחור באולם אירועים שהוא נגיש לתחבורה ציבורית על מנת שהם יוכלו להיעזר בה כדי להגיע לחתונה. בנוסף לכך, יש לדאוג גם לאורחים שמגיעים לאירוע ברכבם הפרטי. ישנם אולמות אירועים שמספקים מקומות חנייה חינם לאורחים שמגיעים ואם לא, אתם כבעלי האירוע אמורים לדאוג לכך שלאורחים שלכם תהיה חנייה נוחה כאשר הם מגיעים לאירוע.

בנוסף לכך, חשוב לזכור כי אזור יפו – תל אביב הוא מרכז הארץ ולכן הוא בעייתי מבחינת עומסים בכבישים ופקקי תנועה. על כן, במידה ואתם בוחרים לערוך את האירוע שלכם באולם אירועים ביפו, זכרו לבדוק האם כביש הגישה אליו הוא נוח וזורם כדי שהאורחים שלכם לא יתקעו בפקקים ויגיעו לאירוע באיחור.

מהו התקציב שלכם עבור האירוע?

פרמטר נוסף שאמור להנחות אתכם בדרך לבחירת האולם המושלם הוא הכסף. כפי שאת בוודאי יודעת, כל אירוע גדול הוא סיפור יקר וכאשר מדובר באירוע שאמור להיות יוקרתי יותר מסתם אירוע, הוא יהיה עוד יותר יקר. על כן, כדאי מאוד לתכנן מסגרת תקציבית לאירוע ולחלק את הכסף בצורה משוערת עבור השירותים השונים.

אחד הדברים שעולים הכי הרבה כסף בכל הסיפור הוא שכירת אולם האירועים שבו תתקיים החגיגה הגדולה. אז לפני שאתם מתחילים בחיפושים אחר האולם המתאים, הקציבו עבור העניין סכום כסף אשר ממנו לא תחרגו ובהתאם לכך תבחרו את האולם. על מנת שזה יוכל לעבוד לכם, מומלץ שתערכו סקר מחירים לפני שאתם יוצאים לתור אחר אולם האירועים וכך תוכלו לקבל תמונה ברורה יותר של האולמות שמתאימים לתקציב שייעדתם עבור המטרה הזו.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES