להיות אותנטיים ולהשקיע בתוכן – כך תפיקו חתונה מיוחדת

by admin

גם אתם רוצים שכולם יזכרו את החתונה שלכם? שאיבת השראה מחיי הזוגיות שלכם וחשיבה יצירתית – יעלו אתכם על דרך המלך

החתונה של טלי ובועז בלורנס

אין זוג שלא מעוניין שיום החתונה שלו יהיה יחיד במינו. מהבחינה הזו, צר לנו לבשר לכם – שאתם בדיוק כמו כולם… אבל אל ייאוש, עם קצת ראש פתוח וחשיבה מקורית, האירוע שלכם יכול להתבלט ולהיזכר לדורות.

לחשוב על רעיונות ייחודיים לחתונה, כאלה שבאמת שירשימו את המשתתפים בה, עלול להיות משימה לא פשוטה במסגרת תכנון אירוע, שהוא פרויקט לא קטן בפני עצמו, גם אם בוחרים בדרך הכי בנלית שיש.

עם זאת, שילוב של רעיונות מקוריים באירוע הגדול שלכם, הוא הדרך להבטיח שהאורחים שלכם לעולם לא ישכחו את הכיף שהיה להם בחתונה שלכם.

הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לחשוב על רעיונות מקוריים:

 

תהיו אותנטיים – נסו לחשוב על החיים שלכם, התחביבים והחוויות שעברתם

 

במקרה שאתם ממש מתקשים, ופשוט לא מצליחים להמציא רעיון מקורי ויוצא דופן ליום המיוחד שלכם, אין צורך ללכת רחוק כל כך – פשוט נסו לחשוב אילו פעילויות גורמות אושר לכם ולבני הזוג. נסו לחשוב על דברים ששניכם אוהבים, ואם יש חוויות שחוויתם ביחד שהייתם רוצים לשחזר. אפשר לשאוב השראה מכל דבר – החל מטיולים שעשיתם, ועד לאמנות ואופנה. זו תמיד נקודת התחלה מצוינת, שכן היא יכולה לסייע לכוון אתכם בהמשך הדרך. נסו דווקא לא לחשוב מה אחרים עושים בדרך כלל, מה מקובל או מהי המסורת, אלא חישבו על מה שהופך את היומיום שלכם לייחודי. כמו כן, חישבו על פעילויות שעשיתם כזוג, והסבו לכם הכי הרבה הנאה ושמחה, ונסו לחשוב כיצד אתם משחזרים אותן בחתונה, על מנת שהאורחים שלכם יוכלו לקבל הצצה לחייכם. חוויות ורגעים אמיתיים, הם שיוצרים את הרעיונות הכי חזקים.

הופעה מפתיעה – יכולה להתקיים בכל אחד משלבי האירוע

כל מפיק חתונות יאשר כי התוכן הוא המלך. כלומר, אירוע בלי תוכן מושקע הוא אירוע בלי נשמה, וככל שתשקיעו יותר במימד הזה, כך תהנו לא רק מחתונה מיוחדת ומקורית, אלא שאלו הם באמת הקטעים שכולם זוכרים מאירועים, ולכן כדאי להעניק להם כמה שיותר תשומת לב.

חישבו על כל סדר ההתרחשויות בחתונה, ונסו לראות איפה וכיצד תשתלב ההופעה או התוכן שאתם מעוניינים להכניס, באופן הטוב ביותר. זו יכולה להיות להקה או זמר שיקבלו את האורחים כבר בשלב קבלת הפנים. בחתונות בחו"ל, ובמיוחד באירופה ובארה"ב, מקובל ונהוג שלהקה מקבלת את פני האורחים עם כניסתם לאירוע, אבל דווקא בגלל שכאן בישראל זה פחות שכיח, כבר עולה הסיכוי שתפתיעו את האורחים שלכם בגדול. בונוס נוסף במהלך שכזה, הוא שכבר בשלב זה, כשהאורחים מחזיקים את הדרינק הראשון ביד, תכניסו אותם לאווירה המיוחדת של האירוע שלכם.

השלב הבא בחתונות בארץ, הוא כמובן טקס החופה. יותר ויותר זוגות בוחרים להשקיע בכתיבת התוכן לטקס הזה, שיכול ממש "לעשות את האירוע". אם אתם, בני הזוג, אנשים שנחבאים אל הכלים ופחות אוהבים להיות באור הזרקורים, ישנן אלטרנטיביות מצוינות לכך. עניין שתופס פופולריות מואצת לאחרונה, הוא לשכור את שירותיו של סטנדאפיסט, או כל דמות אחרת שאתם מתחברים אליה ויודעת להגיש תוכן על במה (זה יכול להיות גם חבר טוב או בן משפחה), והיא "תחתן" אתכם. ברוב המקרים האדם הזה מגולל את סיפור ההיכרות שלכם ומספר כל מיני אנקדוטות משעשעות מחיי הזוגיות שלכם. באופן זה, גם האורחים שפחות קרובים אליכם, מקבלים הצצה נחמדה לחיים הזוגיים שלכם, ומי שקרוב אליכם בכלל נהנה מכל רגע ומבין היטב את הבדיחות. בקיצור, מומלץ מאוד להשקיע בתוכן של טקס החופה, ולמנף את החלק הזה שעלול בקלות להיות גנרי ומשמים, למשהו מעניין, מגניב ואפילו מצחיק או מרגש.

כמובן שאם אתם מתחתנים בחתונה דתית מסורתית, המופע הקטן הזה יכול להיות לפני/אחרי הטקס המסורתי עם הרב.

מיד לאחר הארוחה, זוגות רבים נוהגים להציג תוכנית אומנותית, שלרוב כוללת מצגת חובבנית של תמונות של בני הזוג. זה יכול להיות חמוד, וזה עובד, אבל אתם מסוגלים ליותר. אפשר מהבחינה הזו, לערוך סרטון וידאו איכותי, בעזרת שירותיהם של עורכי וידאו מקצועיים. אפשרות נוספת לשלב זה, הכל תלוי בתקציב כמובן, היא להביא הופעה אטרקטיבית במיוחד, או לחילופין, להפתיע את האורחים עם הופעה שלכם, במידה ואתם כשירים לכך. אם יש לכם כישרון יוצא דופן – שירה, ריקוד, נגינה, או אפילו יכולות אקרובטיות יוצאות דופן, זה לגמרי היום שלכם להפגין את כל אלו במופע משמיט לסתות. 

חתונה בשעה, יום או עונה לא שגרתיים

מי אמר שאירוע חתונה חייב להיות בערב או מקסימום בצהריי שישי? אם תצליחו לשבור את ההרגל הזה, ולבחור מועד בלתי צפוי לחתונה שלכם, כבר עשיתם את שלכם מבחינת המקוריות והזכירות של האירוע. למשל, חתונה בבוקר של יום שישי. תחשבו על זה – קודם כל, כולם מגיעים הרבה יותר רעננים וחיוניים לאירוע, הרבה יותר מאשר כל ערב אחר. שנית, אפשר ממש להפתיע עם האוכל, כלומר להגיש ארוחת בראנצ', שבינינו, יש בה את המנות הכי שוות, כאלו המשלבות בין ארוחת בוקר לצהריים, וגם המון קפה איכותי וקוקטיילים שווים.

אפשרות נוספת היא לבחור בצהריי יום חג, במידה ואתם לא דתיים, או לחילופין, להינשא ביום העצמאות, כשלכולם יש חופש, והרב יוכל להשתתף.

אם אתם קצת יותר שמרניים, תוכלו להסתפק בחתונת חורף, ולהפתיע את האורחים שלכם באירוע חמים ומקורי, בתוך מבנה לא שגרתי, תוך הגשת מנות חורפיות מנחמות, באווירה משפחתית ואינטימית שעושה חם בלב. 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES