יוצאות מהקופסא: איך הופכים אירועים גנריים לחתונות מיוחדות?

by admin

אם אתם מתכננים חתונה ובאו לכם להרים אירוע יוצא דופן, בלתי צפוי, ובעיקר – אחד שיזכרו, הכנו עבורכם כמה כיוונים לדברים שאפשר לשנות בהפקת החתונה, ואלו יהפכו אותה כמעט באופן אוטומטי לחתונה מיוחדת ובלתי נשכחת. כמה טיפים מקוריים

 

 

בעבר, חתונה היתה אירוע שכל כולו נועד לבוא בברית הנישואים, על פי דת משה בישראל. להצהיר על אהבתכם, ללגום מכוס היין, לשים טבעת על אצבע הכלה, לשבור את הכוס לזכר חורבן בית המקדש (ויש שאומרים שיש למנהג הזה משמעויות נוספות), להגיש איזה רבע עוף ובורקס פטריות בצורת מחומש (או משושה?) לאורחים, להרים קצת על רחבת הריקודים, ונגמר הסיפור. יש שאפילו עשו זאת בצניעות ברבנות, עם עד או שניים, וסגרו עניין. 

 

אבל בימינו, כמובן שלהתפתחות תעשיית ההפקות והאירועים, יש השפעה רבה מאוד גם על תחום החתונות, שזוכות כיום ליחס זהה לחלוטין לזה שכל הפקת ענק או מסיבה מושקעת מקבלת.

 

למעשה, עברו כבר לא מעט מים בנהר גם מאז שחתונות הפכו להפקות ענק, עד כדי כך שאלו התחילו להידמות יותר מדי זו לזו, גם כאשר מדובר באירוע מתוקתק, מפנק ומהנה. הסינריום הצפוי של ההגעה למתחם אירועים כזה או אחר (בעיקר "כזה", כי באיזשהו שלב הם כולם נראים אותו הדבר), כבר כמעט ולא משתנה בין חתונה לחתונה, גם כשהיא של "הביוקר", ההבדלים עלולים להיות זניחים.

 

אז איך כן ניתן לחדש ולהפתיע באירוע שלכם?

 

על מנת לצאת מהקופסא ולהביא משהו אחר, שונה, חדש ומפתיע בחתונה שלכם, רצוי קודם כל להתייחס לחתונה כאירוע או הפקה לכל דבר, ולנסות רגע לשכוח מהעניין שמדובר במסיבת נישואין. לחשוב מה הייתם מדמיינים או אפילו מפנטזים שיקרה באירוע המיוחד שלכם, באיזו סוג של מסיבה (ללא קשר לחתונה), אתם הייתם נהנים? בהמשך נגיע לכך שגם באלמנטים מסורתיים של חתונות כמו טקס החופה וכו', אפשר להפתיע ולגוון, אך בצעד הראשון, מומלץ להתייחס לאירוע כאל מסיבה ופחות כאל חתונה, על מנת שנוכל לקבל השראה ולהפוך את האירוע הזה למשהו מיוחד וחורג מגדר הרגיל.

 

מה יכול להפוך את החתונה שלכם למיוחדת ושונה?

 

הנה כמה כיוונים שיכולים להפוך חתונות שגרתיות וצפויות לחתונות מיוחדות, כאשר למעשה משקיעים באלמנט אחד מיוחד ויוצא דופן של האירוע.

 

לוקיישן יוצא דופן

 

בבחירת לוקיישן בלתי צפוי, מיוחד, מעניין ולא שגרתי – אתם למעשה כבר מסודרים מבחינת בידול החתונה שלכם. זה יכול להיות ספוט יוצא דופן בחיק הטבע, זה יכול להיות מבצר עתיק או מבנה עותמאני אותנטי כמו זה של הלורנס,הממוקם ביפו העתיקה, זה יכול להיות על חוף ים, בחצר קסומה וירוקה או בווילה מהממת. עצם ההגעה של האורחים למקום מיוחד, כבר משרה עליהם אווירה ייחודית ואפילו אסקפיסטית, שמציעה בריחה קלה מחיי היומיום.

 

מנות וקוקטיילים לא שגרתיים

 

זה הרי ידוע, שהאוכל שהגישו לכם בחתונות, הוא בין הדברים הכי זכירים, לכאן או לכאן. כלומר, אם הוא היה טוב במיוחד – זוכרים, ואם הוא היה לא טוב – זוכרים. לכן, בבחירת קייטרינג לחתונה, יש לכם למעשה הזדמנות להפתיע את האורחים שלכם עם מנות ומשקאות מיוחדים, אולי אפילו כאלו שבדרך כלל לא פוגשים בחתונות, אלא במסעדות טרנדיות או בברים שווים. מומלץ בחום, שהאוכל יתאים גם ללוקיישן ולאווירה, כלומר, אם בחרתם להינשא על חוף הים, מן המתבקש שיוגשו מנות דגים קלילות וקוקטיילים שמחים. אם לחילופין, בחרתם לערוך את האירוע במבנה עתיק באווירה מזרח תיכונית, ראוי שיהיו השפעות ערביות בסגנון המנות וכו'.

 

אבל לא רק עם בחירת המנות עצמן אפשר להפתיע, אלא גם באמצעות צורת הגשה לא שגרתית וכזו שפחות אופיינית בחתונות. ברוב החתונות פותחים את האירוע עם דוכני מנות ראשונות ו/או מלצרים המסתובבים עם מגשי מתאבנים בין האורחים, ואז, אחרי טקס החופה, בדרך כלל האוכל מוגש בצורת בופה המחולק לסלטים, מנות עיקריות (בשריות בדרך כלל) ותוספות חמות. על מנת לגוון ולהתפיע, ניתן לשבור את מסורת ההגשה הזו ולהציע לאורחים שלכם למשל דוכני אוכל שיהיו נגישים לאורך כל האירוע, כאשר בכל אחד מהם ימצאו החוגגים סוג אחר של מנות מעניינות ואנינות, כמו דוכן סביצ'ה, דוכן נקניקיות בוטיק, דוכן קרפצ'יו, דוכן "על האש" שמציע שיפודי בשר ודגים לאורחים ועוד ועוד. במקרה כזה, ייתכן שתבחרו לוותר על השולחנות המסורתיים המחולקים לפי משפחות וחברים, ותעדיפו שולחן אחד ארוך שמי שמעוניין לשבת עם המנות שהוגשו לו בדוכנים, יוכל לעשות בו שימוש. בכל מקרה, שינוי של צורת השולחנות ועיצוב האלמנטים שעליהם, יכול לחולל מהפך באיך שהמקום נראה ומרגיש.

 

הכי בקטנה – קוד לבוש לאורחים

 

כאן יש לנו הצעה, איך בעצם להעביר את הכדור למגרש של האורחים עצמם, ולגרום להם לעשות מהלך שירים וישנה את כל האווירה והלוק של האירוע. מדובר בבקשה מהאורחים שלכם להגיע בדרס קוד מסוים, רצוי כזה שיתאים גם לשאר האלמנטים של האירוע כמובן, לרבות עיצוב האולם והמוזיקה שעומדת להישמע בו. כשהאורחים למעשה "מתחפשים" לפני החתונה, הם מיד נכנסים לוייב שונה ומרגש (תיזכרו בכל חג פורים בחייכם), והמראה של המוני אנשים לבושים באותו סגנון, או אפילו רק באותו הצבע, הופך את החגיגה למשהו יוצא דופן. אתם יכולים להחליט שאתם עורכים נשף ריקודים, ולפקוד על המוזמנים להגיע בחליפות מעונבות ושמלות נוצצות, אפשר לבקש מכולם להתלבש בסגנון שנות השישים, בסטייל של בוהו-שיק, ואפשר גם ממש בקטנה, להחליט על לבוש שחור-לבן או אפילו רק לבן (בהנחה שהכלה מוותרת על הבולטות שלה באותו הערב). נסו את זה ותנו לקסם לקרות מעצמו.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES