בחירת אולם מומלץ לחתונה

by admin

Photography: Ilan mor

אתם כל כך מחכים ומצפים לזה, ולא סתם. החתונה היא נקודת המפנה בחייו של כל אדם, זה הזמן בו הוא נשבע אמונים לבן או לבת הזוג, מבטיח להיות לצידו ולאהוב אותו בכל מצב, זה הרגע בו שני אנשים קושרים את גורלם האחד בגורלו של השני ומתחילים יחד את מסע החיים, כאשר בליבם תקווה ופיהם נושא תפילה שהוא ימשך לעד.

במידה ומדובר בבני זוג שמשתייכים לדת היהודית, מקבלת החתונה גם משמעות יהודית עמוקה, זהו הזמן שבו מקימים איש ואישה את ביתם החדש וממשיכים את שלשלת הדורות של עם ישראל. וכאשר מדובר באירוע כזה, חשוב שהוא יהיה לא פחות ממושלם, הוא צריך להיות מוקפד תוך חשיבה ושימת לב לכל פרט ופרט.

חתונה – מה היא כוללת?

ארגון חתונה הוא פרויקט שנחשב למורכב מאוד ולעיתים מצריך עבודה של מספר חודשים מראש. מכיוון שמדובר באירוע של החיים ובתקווה שהוא יהיה גם אירוע של פעם בחיים, יש לוודא שהכול יהיה מושלם והכול יעבוד לפי התוכנית. על כן, יש לבחון את כל האופציות המתאימות, להשוות מחירים בין נותני השירותים השונים וכמובן לתכנן את מראה האירוע ואת אופן התנהלותו.

אז מה צריך לארגן לקראת החתונה הגדולה?

  • אולם – לפני הכול, יש למצוא אולם מומלץ לחתונה כדי שהיא באמת תהיה "החתונה של השנה", מומלץ לשמוע חוות דעת מאנשים שערכו אירועים דומים באולם והאם הם יצאו ממנו בהרגשה טובה.
  • אוכל – יש לדאוג לאוכל מיוחד שבני הזוג אוהבים ושיתאים גם לאורחים הרבים שמוזמנים לחתונה, כדי שכולם יצאו שבעים ומרוצים. כמו כן, חשוב להתאים את סוג האוכל לעונה בה מתקיים האירוע ולמזג האוויר השורר באותו זמן.
  • צילום וידאו וסטילס – צריך לוודא שהאירוע כולו יהיה מתועד, מה שאומר שצריך להזמין שירותי צילום וידאו וסטילס. מומלץ לתאם עם שירותי הצילום זמן לצילומים של בני הזוג לפני תחילת האירוע, מכיוון שבמהלכו, יכול מאוד להיות שלא יהיה להם זמן לצילומים משותפים.
  • עיצוב האולם – יש לדאוג שהאולם יהיה מעוצב בצורה יפיפייה כיאה לאירוע כה חשוב שמתקיים בו ולכן כדאי להזמין שירותי מעצבים ולא להסתמך רק על צוות האולם. כדאי מאוד לשבת עם המעצבים לפני החתונה ולתאם איתם את סוג העיצוב הרצוי על מנת למנוע הפתעות מיותרות.
  • בגדים – החתן והכלה הם כוכבי האירוע ולכן הם חייבים להתלבש כמו שצריך. יש לדאוג מראש למדוד את שמלת הכלה ולהתאים לה את סוג האיפור ואת התסרוקת שתשתלב בצורה מושלמת עם העיצוב של השמלה. כמו כן, אסור לשכוח את החתן, חליפה מחויטת, עניבה או פפיון ונעליים אלגנטיות.
  • טבעות – אחד הסמלים שמהווים הוכחה לעובדת היותכם נשואים היא הטבעת. הטבעת היא גם זו שמהווה חלק בלתי נפרד מטקס הנישואין ולכן, חשוב לוודא כי לא שכחו לקנות אותה וכמובן לא לשכוח להביא אותה לטקס.

האולם המומלץ לחתונה המושלמת

כפי שהוזכר למעלה, אחד הדברים הראשונים שיש לדאוג להם אחרי הצעת הנישואין המרגשת, הוא קביעת תאריך לחתונה ומציאת האולם המושלם עבור האירוע. כאשר בוחרים אולם אירועים לחתונה חשוב לשים לב למספר נקודות:

  1. הגדרת תקציב לאירוע – חתונה היא אירוע חשוב מאוד ולכן מובן מאליו שכל אחד ירצה ללכת על היוקרתי ביותר, על אוכל משובח ויקר, על מוזיקה יוקרתית ועל אטרקציות מיוחדות. אחד הדברים שאסור לשכוח כאשר מתכננים חתונה ומזמינים את האולם ואת כל השאר הוא, להגדיר מסגרת תקציב שממנה לא חורגים – יהיה מה שיהיה. לא להשתכנע שהמתנות יכסו את ההוצאות מכיוון שהרבה זוגות כבר נפלו בזה, אלא להתייחס למתנות כאל בונוס ואפשרות להתחיל את החיים עם קצת כסף לפינוקים.
  2. בחירת אולם בהתאם לכמות המוזמנים – לפני שבוחרים אולם לחתונה, חשוב מאוד לשבת ולהחליט מי הם אלה שיוזמנו לחתונה, לערוך רשימה מספרית של כל המוזמנים ועל פי הרשימה הזו, ללכת לבחור את האולם המתאים. רשימה כזו, היא האפשרות היחידה למנוע צפיפות באירוע, אירוע שמרגישים בו כמו בקופסת סרדינים, לבטח לא ייזכר לטובה על ידי אף אחד. כשמזמינים אולם לחתונה יש לוודא כי יהיו מספיק מקומות ישיבה לכל המוזמנים, כמובן שכמה שולחנות ספייר, גם לא יזיקו. כמו כן, חשוב שתהיה בו רחבת ריקודים מרווחת, כדי שלא יצטרכו להקים את האורחים היושבים על מנת לפנות מקום לריקודים.
  3. לדאוג לחנייה נוחה באזור – אחת הנקודות הכואבות יותר בכל מה שקשור לאירועים המוניים, היא החוסר במקומות חנייה נוחים. ועל מנת שהאורחים יגיעו לאירוע רגועים, שמחים ורעננים ולא חסרי סבלנות ועצבניים, חשוב לוודא כי יש ליד האולם חנייה קרובה והאורחים לא יצטרכו להסתובב בלי סוף כדי למצוא מקום חנייה. ישנם אולמות שבנו חנייה ייעודית למוזמנים כדי לאפשר להם להגיע לאירוע בנחת ולהיכנס אליו עם אנרגיות טובות ושמחות.
  4. לא לשכוח לבקש המלצות – בכל מצב בו נדרשים לקבל החלטות לגבי שירותים שונים, כדאי לבקש המלצות, במיוחד כאשר מדובר על חתונה. כמובן שאין דבר מושלם, אבל כאשר שומעים מאנשים שגם ערכו אירוע במקום על אופי השירות, על התקשורת עם בעלי המקום ועוד, מקבלים תמונת מצב וכך ניתן להחליט האם האופציות שמוצעות באולם הזה תואמות לציפיות או שיש צורך ללכת על אולם אחר.

החתונה היא האירוע של החיים, יש לא מעט דברים לארגן לקראתה וכאשר הם משתלבים עם ההתרגשות הגואה, זה עלול להיות מעט מאתגר. חשוב להתייעץ עם אנשים שעמדו במצב שלכם וכדאי לקחת מהם טיפים לאירוע. העיקר – שיהיה במזל טוב!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES