אולמות אירועים במרכז עד 300 איש

by admin

חיפוש אחר אולמות אירועים במרכז עד 300 איש לא חייב להיות כאב ראש אם עושים את הבדיקות המתאימות. הנה 5 סיבות שיעזרו לכם להבין מדוע הלורנס הוא אחלה מקום לאירועים רבי משתתפים.

1.    המבנה של האולם אירועים – הלורנס שוכן בתוך מבנה עותומני עתיק ומיוחד

יש לא מעט אולמות אירועים במרכז עד 300 איש אבל לורנס יש רק אחד. לורנס ממוקם בתוך מבנה עות'מאני עתיק שמשתלב מעולה בנוף היפואי המרגש. מדובר במבנה כורכר עתיק ואותנטי עם קשתות אבן ומראה לבנטיני מושלם. מצד אחד הלורנס נמצא בין הגלריות של יפו העתיקה, שוק הפשפשים והסמטאות של העיר העתיקה ומצד שני הוא קרוב למתחם הבילויים המתחדש בשוק הפשפשים וכל המעצבים הצעירים והטרנדים. בסופו של דבר המבנה הייחודי של הלורנס הופך את האירוע שלכם לאחר, כי אין עוד מבנה כזה. ועם נקודת התחלה כזאת, קשה להתחרות.

חלל פנימי מעוצב להפליא

2.    הקייטרינג –  קייטרינג מעשייה שמתמחה גם באירועים במרכז עד 300 איש

כמו המבנה, כך גם האוכל – איכותי, מחובר לעצמו, יצירתי ובעיקר והכי חשוב טעים.
אתם אמנם מחפשים אולמות אירועים במרכז עד 300 איש, אבל אתם בטח לא רוצים שהאוכל ירגיש כאילו בושל במטבח של גדוד צבאי בצפון, לכן חשוב לבחור בקייטרינג איכותי לאירוע. האוכל של הלורנס מתאפיין בחיבור למקום שבו הוא מוכן, מטבח שמתמקד בעיקר בסגנונות ים תיכונים, מיוון ועד איטליה וספרד. הדייגים ביפו דגו דג מיוחד הבוקר? בערב תוכלו לטעום אותו באירוע שלכם. טרי, אמיתי וטעים. מה עוד? לאורך כל הדרך אנשי המקצוע של "מעשייה" ילוו אתכם בבחירת התפריט הנכון והמתאים לכם, בין אם מדובר באירועים עד 300 איש לחתונה או אירוע עסקי.

3.    עיצוב הפנים – חלל פנים רחב ידיים שמרגיש כמו אולם בוטיק

לא קל לעצב אולמות אירועים עד 300 איש שירגישו כמו אולמות בוטיק, אבל בלורנס זה עובד, לא מעט בגלל עיצוב החלל פנים של המקום. העיצוב של אולם האירועים כולל קירות שקולפו וחושפים את אבן הכורכר היפה, גג ייחודי שמאפשר תצפית ליפו העתיקה, מדפים ייחודים, כסאות משופצים בסגנון שוק הפשפשים הצמוד למקום, קיר צלחות אותנטי לבנטיני, פינת קפה ייחודית וערבית ועוד. זה שיש לכם אירוע רב משתתפים ואתם מחפשים אולמות אירועים במרכז עד 300 איש לא אומר שאתם צריכים להתפשר על הפרטים הקטנים.

פינת קפה ייחודית

4.    הגג של לורנס – מקום אידיאלי להתחלת כל אירוע

מעל החלל הפנימי של הלורנס שוכן לא אחר מהגג של לורנס, מקום מדובר ונכבד בזכות עצמו. בלורנס ניתן לארח עד 250 אורחים באולם הפנימי ועם הגג הוא מתאים גם לאירוע של עד 300 איש במרכז. הגג עצמו משקיף לנופי יפו העתיקה וגן הפסגות, והוא אחלה מקום לאירועי קוקטייל, קבלת פנים בחתונה או מסיבת חברה ואפילו אירועים מיוחדים כמו הקרנת משחקי המונדיאל או חגיגות ימי הולדת עגולות.

הנוף מהגג של הלורנס

5.    צוות מקצועי שמתמחה באירועים גדולים

הצוות שלנו יודע שאחד הפרמטרים שהכי חשובים למי שמחפש אחר אולמות אירועים במרכז עד 300 איש הוא השירות. הצוות של הלורנס הוא צוות מנוסה, שמכיר את הספקים הכי טובים שיש, את האופציות שעומדות בפני מי שמארגן את האירוע, הפתרונות ועוד.

קרדיט צילום: בן קלמר, רותם ברק

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES