עיצוב שולחנות לאירועים – הפרטים הקטנים-גדולים של החתונה

by admin

לזוגות המתכננים חתונה יש המון מטלות למלא, ולא פעם היבטים של עיצוב האירוע ועיצוב השולחנות בהם המוזמנים ישבו לאכול, נדחקים לפינה ולא זוכים לתשומת הלב הראויה. הפרטים הקטנים שעושים את האירוע

אין ספק שתכנון חתונה הוא חתיכת פרויקט, שכדי להצליח בו עד הסוף צריך להיות בעלי כישורים וכישרונות רבים, ואם אין לכם בדיוק את מה שצריך, אז לפחות צריך לדעת לשכור את שירותיהם של מי שהתברכו בתכונות הנדרשות.

כשמתחילים בשלבי הארגון והתכנון הראשוניים, ממש כמו שבונים בית, קודם כל יש לדאוג ליסודות. כשמדובר באירוע כמו חתונה, היסודות הם קבלת החלטה נחרצת על כמות המוזמנים, הכנת רשימת מוזמנים, בחירת אולם אירועים, בחירת חברת קייטרינג ודי.ג'יי. כל השאר זה בונוס? לא, ממש לא, אבל חשוב להתחיל מהיסודות הללו ולהשקיע בהם הרבה תשומת לב ומחשבה, על מנת לבסס את האירוע שלכם ולקבל כיוונים ותמונת מצב ברורה יותר.

לזוגות המתכננים את חתונתם, יש המון המון משימות ודברים לטפל בהם, ולא פעם, ישנה נטייה להשקיע פחות בהיבטים הקוסמטיים של האירוע, לרבות עיצוב האולם או המתחם, שחלק משמעותי ממנו, כרוך גם בעיצוב השולחנות בהם ישבו האורחים לאכול ולעתים קרובות, גם לצפות בטקס, בתוכנית האומנותית" שבוודאי השקעתם גם בה לא מעט. 

 

עיצוב שולחנות לאירועים – נחלתם של אנשי המקצוע בלבד

 

עיצוב שולחנות לאירועים מגלם בתוכו תורה שלמה, והוא בהחלט לא עניין של מה בכך, ולא משהו שכל אחד יכול לעשות באופן מוצלח ומספק. קודם כל, חשוב לדעת שבאירוע כמו חתונה, השולחנות תופסים נתח נכבד מאוד משטח האולם או מגן האירועים, גם מבחינה טכנית וגם מבחינה ויזואלית, ואי לכך, לעיצוב שלהם תהיה השפעה מכרעת על המראה והאסתטיקה של האירוע, וגם על נוחות ורווחת האורחים שלכם.  ההמלצה שלנו היא לשכור את שירותיה של חברה המתמחה ספציפית בתחום הזה, שיש לאנשי הצוות בה מספיק ניסיון, המסייע להם להכיר לעומק את הצרכים, המגבלות וגם את מקורות ההשראה והטרנדים בעיצוב השולחנות באירוע שלכם.

כמו כן, חשוב לזכור שאנחנו חיים בעידן הרשתות החברתיות, וזה אולי לא קול להודות בזה, אבל זוגות המתחתנים כיום כן שואפים גם שהאירוע שלהם גם יצטלם יפה לאינסטגרם, ויצטלם יפה בכלל, כך שהתמונות שיישארו להם למזכרת, יתאפיינו ברקע אסתטי, עדכני והרמוני.

 

להתאים את העיצוב להלך הרוח הכללי ולסגנון של האירוע

 

עיצוב השולחנות בחתונה שלכם הוא חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכללי של האולם או של מתחם האירועים בו תינשאו, והם צריכים לדבר באותה השפה ולהשתלב באופן הרמוני זה עם זה. לכן, אם בחרתם לדוגמא בסגנון בוהו שיק, שמאוד טרנדי כרגע, ומתאפיין בהרבה אלמנטים כפריים וטבעיים כמו פריטים מקש וראטן, פופים בגווני שמנת, קישוטים מחומרים טבעיים כמו מקרמה וחבלים, והרבה צמחייה, במיוחד בסגנון של זרי פמפס שעירים ונפוחים – השולחנות צריכים להיות מעוצבים ומסוגננים בהתאם. צבע וחומר המפות (או השולחנות, במידה והם נשארים חשופים), צריך להתאים לסגנון ולצבעוניות הכללית שנבחרה, האלמנטים הדקורטיביים כמו פרחים, חבקי מפיות וכו', צריכים גם הם לדבר באותה השפה וכו'. הסגנון הזה גם מצטלם היטב לאינסטגרם, דרך אגב.

דוגמא נוספת, בסגנון אחר, היא בעיצוב חתונה בסגנון של מסיבה נוצצת ואפלה. במקרה כזה, פלטת הצבעים תהיה לכיוון הכהים יותר, בשילוב עם חומרים מטאליים, נצנצים ואולי אפילו כדור דיסקו. גם כאן, חשוב שעיצוב השולחנות יהיה בהתאם – צבעי המפות, אלמנטים כמו סידור הסכום והצלחות, את הפרחים אולי יחליפו קישוטים מנצנצים ועוד.

 

הטרנדים העדכניים ביותר בעיצוב שולחנות בחתונות

 

אז כאמור, חשוב להשקיע מחשבה ותשומת לב בעיצוב החתונה כולה, ובמיוחד בעיצוב השולחנות. העניין לא רק ישפיע על המראה והאסתטיקה של האירוע, אלא גם עשוי ממש להכתיב את האווירה שתשרור בו ואפילו את מצב הרוח של המוזמנים שלכם.

לדוגמא, בשנים האחרונות מופקות לא מעט חתונות קונספט, בהן לא רק העיצוב של האולם מתמקד בקו מסוים, אלא גם ישנו דרס-קוד המוכתב לאורחים מראש, למשל חתונה בסגנון תקופת הדיסקו של שנות השבעים, חתונת מסיבה שכולם צריכים לבוא עם פריט נוצץ, חתונה בסגנון כפרי רומנטי שכל האורחים נדרשים להגיע בלבן ועוד ועוד.

החוויה ההוליסטית הזו המוצעת לאורחים, שבאה לידי ביטוי גם בעיצוב האולם, גם במוזיקה הנבחרת, גם בלוק של האורחים עצמם, גם בדקורציה ובסידור השולחנות, יוצרת אווירה יוצאת דופן, שגורמת למוזמנים להרגיש שהם ב"ספרה" אחרת, להתנתק לכמה שעות מטרדות היומיום, ולהנות מאירוע ייחודי ובלתי נשכח.

אז אחרי שהבנו את חשיבות העיצוב בחתונה שלכם, ובמיוחד את ההשפעה שיש לעיצוב השולחנות באירוע, בואו נסקור כמה מהטרנדים המרכזיים המסתמנים כשולטים בתחום האירועים בכלל והחתונות בפרט.

על טרנד הבוהו שיק, שהגיע ישירות ממשפיעניות אינסטגרם עטורות זרי פמפס גדולים, כבר סיפרנו לכם, אבל נראה שהוא כאן כדי להישאר, ובמיוחד כי הוא מתאים ומחמיא במיוחד לחתונות הנערכות בחיק הטבע. בעיצוב השולחנות הוא יכול לבוא לידי ביטוי באלמנטים כמו מגש או סלסלת קש, מלאים בפירות ואגוזים (מה שמכונה "מגש גרייזינג"), ועוד אלמנטים הלקוחים מעולם הפיקניקים – מפות משובצות, פרחים, צמחייה ועוד.

עוד טרנדים בתחום עיצוב השולחנות בחתונות הם פתקים קטנים עם כיתוב רומנטי המונחים ליד כל מושב, נרות ריחניים, שימוש נרחב בגווני ירוק בהיר, שכרגע מוגדר כצבע שולט, וגם גופי תאורה ייחודיים, לרוב תלויים, מעל לכל שולחן. 

לסיכום, עיצוב השולחנות בחתונה שלכם יכול להשפיע רבות על האופי של האירוע, וחשוב להשקיע בו תשומת לב ומחשבה, תוך שמירה על הרמוניה עם שאר האלמנטים והקווים העיצוביים של האירוע כולו.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES