עיצוב שולחנות לחתונה: רגעים של השראה מתוך השולחנות המעוצבים של הלורנס

by admin

עיצוב שולחן לחתונה מאפשר לכן מצד אחד לייצר מיתוג יצירתי לאירוע ומצד שני להעביר מסרים לאורחים (מאיפה הכרתם ועד מספר השולחן). לטובת העניין החלטנו לשתף בדוגמאות מהעיצובים המעניינים שהיו בחתונות של לורנס השנה, לוח השראה? תחליטו אתן.

עיצוב פונקציונאלי – השולחן הוא מקום נפלא להעברת מסרים

בסופו של דבר השולחן הוא אחד המקומות שבו האורחים מבלים לא מעט זמן והוא אחלה של פלטפורמה להעברת מסרים.     מה למשל? קודם כל המסר הבסיסי הוא מספר השולחן, אבל גם פה יש כמובן מקום ליצירתיות, ממספרים עשויים מעץ ועד מתכת, זכרו שהעיצוב צריך להיות גם פונקציונאלי

שולחן עגול או מרובע – השילוב הקדוש בין פריטים וחומרים

לצד המספרים מעץ, אפשר לשלב פריטים מחומרי גלם אחרים כמו כד פח מעוצב ופרחים. עיצוב שכזה מאזן את הכבדות שהעץ מביא עמו ומייצר מעט יותר אורבאניות עכשווית. כמובן שיש חשיבות רבה למבנה של השולחן כיוון ששולחן עגול מצריך התייחסות אחרת מאשר שולחן ריבועי וחשוב לתת לכך מענה.

שולחן עגול - הלורנס

שולחן מרובע - הלורנס

בחירת הצבעוניות שתלווה את האירוע גם על השולחן המעוצב לחתונה

עיצוב השולחן לחתונה מושפע מבחירת הסגנון והעיצוב הכלל של כל האירוע. זה אומר שבשלב הראשון תצטרכו לבחור את הצבעוניות הרצויה לכן. שילובים בין צבעים כמו לבן, זהב וירוק למשל או צבעוניות יותר לבנטינית כמו תכלת, לבן ואפור. שימוש בקופסאות זכוכית שנראו כאילו יצאו מהמעדניה הקרובה לביתכם היא אחלה אופציה לבית לצמחים, בשילוב עיטורים עדינים עליהן וההרגשה המתקבלת כאילו אתןם יושבות במסעדה בנווה צדק.

להסתכל על התמונה הגדולה והקטנה

החכמה בעיצוב שולחנות החתונה היא לשים לב לפרטים הגדולים והקטנים. במאקרו, השולחנות נמצאים אחד ליד השניה וחשוב לתת את הדעת בעיצוב המרחבי של האירוע, כלומר איך נראים כל השולחנות ביחד. עם זאת, אלוהי החתונות תמיד נמצא גם בפרטים ובפריטים הקטנים, למשל סידור המפיות על השולחן. אם תחשבו על זה, מדובר באחד הפריטים המשמעותיים על השולחן, לכן תנו לו את המקום הנכון לו במכלול העיצובי.

התאמה לקונספט: שולחנות מעוצבים ברוח המיתוג

בין אם בחרתם בקונספט של טברנה יוונית ואם באווירה מקסיקנית, השולחן של החתונה צריך להיות מעוצב בהתאם. לדוגמא פה תוכלו לראות את המפות הכחולות עם אלמנט בלקני רקום עליהם, מספרי השולחן מופיעים כלבנת קרמיקה מעוצבת והנרות הלבנים מייצרים קצת שיק אירופאי לצד הסידור הפרחים הקלאסי.

בחתונה הפורים של נטלי וניר נערכה בלורנס, התבקשו האורחים להגיע לבושים בסגנון שנות ה-60 וילדי הפרחים ועיצוב החתונה היו כל כולו ברוח התקופה עם קצת אלמנטים של דיסקו דוגמאת תקליט מעוצב ששימש למספור שולחן לצד פרחים עגולים שמזכירים קצת את אילו שהיו במחזמר "שיער"

חתונה בסגנון שנות ה-60 | Pierre Mikael Cohen Photography

שולחן מעוצב לחתונה | People Photography

קרדיטים צילום: לוז, זום 18 צילום, אילן מור, חגי גלילי, Idan Sabah  , עדשה רחבה, People Photography, Happydays
קרדיטים לעיצוב ומיתוג: WeDo Weddings , שי גילינסק, Pierre Mikael Cohen Photography, שי וידו, סטפס הפקות אירועים

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES