עדיין מתלבטים? למה חתונת חורף בתל אביב היא הפתרון המושלם בשבילכם

by admin

אם גם אתם נמצאים בסיטואציה הזו, בה אתם מתקשים להחליט איפה ומתי לקיים את החתונה שלכם, הרשו לנו להסביר לכם למה החורף הוא העונה המושלמת לקיים את האירוע, ולמה הלוקיישן המרכזי הוא מאסט בסיפור הזה

 


אז התארסתם, ואז שוב גל קורונה, ואז סגר, ואז לא ברור – כן יתקיימו אירועים, לא יתקיימו אירועים… החלו החששות, האם תצטרכו לדחות את החתונה למועד בלתי ידוע, האם תצטרכו לקיים חתונה קטנה במקום האירוע הגדול שתכננתם במקור (או שאולי מראש חשבתם על משהו מצומצם), וכן הלאה…

 

בקיצור, מפה לשם מצאתם את עצמכם מאורסים כבר שנתיים (או פחות), אבל עדיין רחוקים מלהיסגר על האופן בו תתקיים החתונה שלכם. היקף האירוע עוד לא ברור לכם, מיקום המסיבה עוד לא ידוע ובגדול, אתם משוכנעים במאה אחוז שאתם רוצים להתחתן, אבל עדיין מתלבטים מאוד לגבי כל הבחירות והמאפיינים של האירוע. 

 

אז קודם כל, אפשר להירגע, תתפלאו לגלות שאתם נמצאים בנקודת הזמן המושלמת לתכנן חתונה שתיערך בחודשים הקרובים. בנוסף, בתקופה של חוסר וודאות כה גדול, כדאי לתכנן אירוע שייערך בקרוב יחסית, כלומר בחודשים הקרובים, ופחות כדאי לתכנן למרחקים ארוכים, כי אין לדעת מה יביא איתו המחר, ובוודאי אין לדעת מה תביא איתה השנה הבאה, ואתם לא רוצים להיכנס ללופ של ביטולים ודחיות שיימשך לנצח. עכשיו זה הזמן לתכנן חתונה.

 

היתרונות בחתונה המתקיימת בחורף

 

אז כאמור, אם החלטתם להתחיל ולתכנן את האירוע הנוצץ של השנה, ואולי של החיים שלכם ככלל, ככל הנראה מדובר יהיה בחתונת חורף, ותשמחו לגלות כמה יתרונות יכולים לחול בה. 

 

קודם כל, ההחלטה להרים חתונה ב"אוף סיזן" של החתונות, כלומר לא בקיץ, היא כבר לכשעצמה, תייחד ותבדיל אתכם מרוב הזוגות, ותהיה לזה משמעות רבה מבחינת המוזמנים שלכם. תחשבו על החתונות שאתם השתתפתם בהן במהלך חודשי הקיץ, ב"עונת החתונות". היו כל כך הרבה כאלה, שכבר קשה להיזכר מה היה שם ואיזו חתונה היתה של איזה זוג. לעומת זאת, חתונה שהוזמנתם אליה ונערכה בחורף, בוודאות אתם זוכרים במדויק ובצלילות מה היה בה ומי הוא הזוג שנישא בה. הסיבה לכך ברורה, וכמובן שאירוע יחיד שנערך בתקופה שאין בה אירועים רבים, ייזכר לדורות ויהיה מיוחד מלכתחילה.

 

עוד יתרון מובהק וחד משמעי, טמון בכך שכאשר אתם בוחרים להינשא שלא בעונת החתונות, אתם נהנים ממחירים נמוכים באופן דרמטי, שיוצעו לכם על ידי שלל הספקים הרלוונטים לחתונה – החל מהאולם בו תינשאו ועד לחברת הקייטרינג, הדי.ג'יי, צוות העיצוב של האירוע, המאפרות ועוד ועוד. בנוסף, המבחר של הספקים הזמינים יהיה רחב הרבה יותר, כך שתוכלו לבחור מביניהם את אלו שהכי רציתם והכי מדויקים לכם ולטעמכם.

 

חוץ מכל אלו, תוכלו להנות גם מתאורה חורפית פוטוגנית במיוחד לצילומי החתן כלה שלכם, האורחים שלכם יגיעו "פרש" לחתונה, כי הם לא יזיעו כל הדרך אליה, ברמה שהאיפור והפן יהרסו, וגם תוכלו לבחור במקום "קוזי" ולא שגרתי עבור האירוע, שיהווה תפאורה יוצאת דופן, שאף אורח לא ישכח. 

 

היתרונות של חתונה בתל אביב

 

אז כבר הבנתם שחתונה באוף סיזן זה הכי שווה שיש, ועכשיו אתם חושבים על לוקיישן שיתאים לכם  ולאירוע שלכם באופן המדויק ביותר. אז אפשר להפסיק להתלבט, מיד נסביר לכם למה חתונת חורף בתל אביב היא הדבר הבא.

 

קודם כל, על העיר הגדולה אין הרבה מה לחדש ולהפתיע בהסבר – למה היא הכי מושלמת עבור אירועים ככלל ואירועי חתונה בפרט. קודם כל, המיקום המרכזי שלה, יהיה כנראה הנגיש ביותר עבור מרבית המוזמנים שלכם וזה א' ב' בהפקת אירוע. קודם כל תחסכו לאורחים שלכם את ההתברברות והקושי ברק להגיע לאירוע, כבר תתחילו ברגל ימין. 

 

שנית, בעיר הזאת יש את שיא השיק והסטייל, ואם אתם חובבים את הסגנון האורבני, או אפילו האורבני המזרח תיכוני, כמו שמציעה העיר הייחודית הצמודה -יפו, ואתם רוצים את המאפיינים האלו בחתונה שלכם, אז ברור שזה המקום לחגוג בו את אחד הימים החשובים והמרגשים בחייכם.

 

מעבר לכל אלו, הבחירה לערוך את החתונה במרכז הארץ, הופכת את הזמינות של הספקים שהכי רציתם לחתונה, לגבוהה עוד יותר, כאשר הטובים והאיכותיים שבהם ממוקמים בתל אביב. 


השילוב של חורף ועיר באירוע קטן ומדויק

 

אז הבנו שאירוע חורפי הוא הדיבור עבורכם, והבנו גם שחתונה בתל אביב או יפו, היא כנראה הבחירה השווה ביותר. עכשיו נדבר על השילוב המושלם בין שניהם.


ראשית, אם אתם מתכננים להתחתן בחורף, כל אתרי הטבע ואולמות האירועים באוויר הפתוח – יורדים מהפרק. אתם בכל מקרה תצטרכו לסגור על מקום מקורה. ביפו ובתל אביב יש כמה מקומות סגורים, מיוחדים, מקוריים ויוצאי דופן ממש. אם אתם מתחתנים בעונה הקרה, כדאי לחפש אחר מקום שמציע אווירה חמימה במיוחד, כמו הלורנס ביפו, שעצם הבחירה בו, כבר מבטיחה חוויה בלתי נשכחת עבורכם ועבור היקרים לכם, שישתתפו בחגיגה. מדובר במבנה עות'מני ייחודי ואותנטי, שנשמר עוד מהתקופה ההיא, וכולו משדר חמימות לבונטינית שתפורה על אירועי חורף. גם העיצוב שבתוכו תוכנן בהתאם למאפייני המבנה החיצוניים, והוא מלא בחומרים כמו אבן, עץ, תאורה חמימה ופינות ישיבה באווירה אוריינטלית. 

 

אם זה לא מספיק, הוא נמצא במרחק נגיעה מהעיר הגדולה, אך מציע חוויה אסקפיסטית, שייתכן שתשכיח מכם לכמה שעות, שאתם בכלל נמצאים בישראל. במילים אחרות, מדובר במקום המושלם לערוך בו חתונת חורף קטנה, חמימה, מיוחדת ואינטימית. 
בקיצור, אפשר להפסיק להתלבט, וכדאי להתחיל ולתכנן את חתונת החורף האורבנית המושלמת שלכם.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES