הכי לא צפויים: מקומות לחתונה שיפתיעו את האורחים בגדול

by admin

החל מאירוע בגן חיות ועד לחתונה במפעל תעשייתי – יש זוגות ברחבי העולם, שבוחרים מקומות ממש לא שגרתיים עבור היום המיוחד שלהם, ומפיקים אירועים יוצאי דופן, שאף משתתף לא ישכח. באחריות. כמה דוגמאות מטורפות, לאתרים הכי מפתיעים ומיוחדים, לקיים בהם חתונה

 

 

במקרה שיש לכם חזון לגבי החתונה שלכם, ואתם רוצים להפיק אירוע שהוא הכל חוץ מצפוי או שגרתי, חשוב לדעת שהכל מתחיל בחיפוש מקומות לחתונה, ומציאת האחד, השונה בתכלית, שיהפוך את החתונה שלכם לחוויה של ממש, ולא לעוד אירוע שאיש מלבדכם לא יזכור…

 

הנה כמה דוגמאות  למיקומים לא שגרתיים, שזוגות ברחבי העולם בחרו להתחתן בהם, והפתיעו את האורחים שלהם בענק:

 

"חתונת הרפתקאות" – אירוע באמצע אתר טבע אקסטרימי

 

"חתונות הרפתקאות" מתקיימות על פסגת הר, או מתחת למפל, או עמוק בתוך קניון… למעשה, ככל שהמיקום יותר קיצוני ובלתי מוכר, כך הוא יותר מבוקש עבור חתונות מסוג זה. הסגנון הזה מתאים במיוחד לזוגות שאוהבים ריגושים, אתגרי אקסטרים וטיולים בטבע, ומחפשים אחר אלטרנטיבה מסעירה באמת לאולמות  החתונות המסורתיים.

 

יקבים זה לחלשים: מבשלות בירה ומזקקות הן הדיבור

 

חתונות הנערכות ביקב פסטורלי, סטייל טוסקנה או פרובנס, הן מהממות, אבל הן כבר חלק מהשגרה ולא בטוח שיפתיעו מישהו מהאורחים שלכם. לעומת זאת, מבשלת בירה או מזקקה, הן הדיבור כרגע. רבים מהמקומות האלה מתאפיינים באווירה תעשייתית-שיקית, וכמובן כרוכים בבונוס נוסף – מגוון עצום של בירות ומשקאות חריפים, ישר מהחבית. כך שאם אתם מחפשים קונספט מעניין לאירוע שלכם, ולא פחות חשוב – משכר, מבשלת בירה או מזקקה עשויות להיות רעיון מושלם.

 

אתרים בסגנון פסטיבל בטבע

 

אם אתם חובבי פסטיבלים, עם וייב היפי משוחרר בסגנון בוהו שיק, שכה טרנדי כרגע, ובא לכם שבחגיגה שלכם תהיה אווירה של פסטיבל באוויר הפתוח, מצאו אתר בסגנון הזה ותוכלו להיות בטוחים שהחתונה שלכם תהיה מסיבה מהסרטים. זה יכול להיות בלב מדבר, בקרחת יער או בחורשה. להשלמת הקונספט, תוכלו לשלב אוהלים או יורטים, משחקי דשא, משאיות מזון, בורות אש וכמובן מוזיקה מתאימה. האורחים החשובים והקרובים ביותר, יוכלו להישאר לישון ולבלות איתכם את הלילה במקום.

 

מוזיאונים, ספריות וגלריות

 

מוזיאונים, ספריות וגלריות, לעתים קרובות מתאפיינים בארכיטקטורה דרמטית, מייצגים מדהימים ואוספים שאצרו אותם בקפידה, לעתים במשך שנים רבות. במקרים רבים, המקומות הללו מספקים תפאורה כה מרשימה, עד כי כמעט ולא נדרשת עבודת עיצוב נוספת. לא יכול להיות מיוחד יותר מטקס נישואין הנערך בין מאובני דינוזאורים, מול יצירות מופת, או אפילו בפלנטריום, תחת חופת כוכבים מרהיבה.

 

מועדוני לילה ולאונג'ים

 

במקרה שמתחשק לכם שבחתונה שלכם תהיה אווירה מגניבה של מועדון לילה, למה שלא תקיימו את האירוע במועדון לילה אמיתי? ברגע שטיפה ממתנים את מוזיקת הטכנו והטרנסים, ומכבים את האורות המסנוורים, מועדוני לילה רבים הופכים באורח פלא לחללי אירועים עכשוויים. בתור בונוס נוסף, מכיוון שבדרך כלל במקומות כאלה אין הגבלה על רעש, המסיבה שלכם עשויה להימשך הרבה מעבר לזו שאולם חתונות טיפוסי יאפשר לכם.

 

חתונה על גג העולם

 

אם אתם מחפשים להרשים את האורחים שלכם עם נוף של מיליון דולר, מומלץ לשקול חתונה על גג גבוה. תארו לעצמכם טקס חתונה מול קו רקיע פנורמי של העיר, או מסיבת ריקודים מטורפת שמרגישה כאילו היא מתרחשת על גג העולם. אין ספק שמדובר בקלף מנצח. 

 

לחובבי הכושר – חתונה באתר ספורט

 

ממסלולי באולינג ומגרשי החלקה על הקרח ועד אתרי סקי, ואפילו מתקני אימון אקרובטים בקרקס – מתחמי ספורט יגרמו לזוגות חובבי כושר להרגיש הכי בבית.  דמיינו לעצמכם, לסעוד מתחת לרשת טרפז, בזמן שהאורחים שלכם נהנים מהופעות אקרובטיקה אוויריות מרהיבות, או לחילופין, כל האורחים עוברים לנעלי באולינג, מיד לאחר הסלואו של החתן והכלה ומתחילים בתוכנית האומנותית – משחק באולינג סוער. אתרים ספורטיביים יכולים להיות אופציה מצוינת במקרה שאתם מחפשים חגיגה בריאה יותר וידידותית למשפחות.

 

"שוטי שוטי ספינתי"… –  חתונה על יאכטה או סירה גדולה

 

הנופים ציוריים של הנמל, החוף וקו הרקיע.. ואפילו עוד לא דיברנו על האפשרות לשקיעה מפוארת, כתפאורה לטקס החופה. חתונה על המים היא משהו לא רגיל, במיוחד מבחינת הנוף. להתחיל את החיים המשותפים באירוע מהמם בים הפתוח, או על סירה גדולה העוגנת בנמל. אם זה נשמע לכם בשמיים, ישנן יאכטות המשמשות כבתי מלון משייטים, ואלו יכולות בקלות להכיל את טקס החתונה בסיפון העליון, באוויר הפתוח.  מיד לאחר הטקס, האורחים עוברים לקוקטייל על הסיפון השני, וסועדים את הארוחה, בישיבה בחדר אוכל אלגנטי וסגור, עם חלונות היורדים מהרצפה עד התקרה. חלום.

 

גני חיות ואקווריומים

 

חתונה בגן חיות או באקווריום היא בהחלט עניין לא צפוי. תארו לעצמכם, אתם נודרים נדרים, מחליפים טבעות  ושוברים את הכוס, בליווי פילים או ג'ירפות … או לחילופין, הארוחה מוגשת לאורחים שלכם, ליד מיכל זכוכית ענק, מלא בחיות ים, שנמתח מהרצפה עד התקרה. כבונוס, בגני חיות ואקווריומים רבים, אחוז מסוים מדמי השכירות מועבר לתרומה למען השמירה וההגנה על חיות הבר. מה יכול להיות מושלם יותר עבור זוגות חובבי חיות, שמעוניינים באירוע לא שגרתי ובלתי נשכח בוודאות.

 

שיק תעשייתי – חתונה במחסן או במפעל 

 

מפעלים לשעבר, מחסנים משופצים ולופטים שהוסבו לאולם אירועים, מסתמנים כטרנד הולך וגובר, כשמדובר במקומות מיוחדים לחתונה. מאפיינים כמו לבנים חשופות, צבע מתקלף, צינורות גלויים ורצפות בטון, מלאים בשיק תעשייתי, שמאוד באופנה כרגע, ויכולים להוות רקע יוצא דופן למסיבת חתונה. השילוב של חומרים תעשייתיים, יחד עם עיצוב חתונה מודרני, יוצר חלל אירועים מרשים, שיש בו אמירה חזקה והמון סטייל.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES