עיצוב שולחנות לחתונה – הרבה מעבר למה שהיה פעם

by admin

בעבר, השולחנות באירוע החתונה היו מעוצבים באופן משעמם וצפוי למדי, לעתים קרובות עם קישוט של פרחים ולפעמים גם נרות. כיום, מעצבי אירועים מתייחסים לשולחנות בחתונות כחלק חשוב ועיקרי בסטייל ובאווירה, ומשקיעים בהם מחשבה רבה ויצירתית


עיצוב חתונה הוא למעשה הרבה יותר מעיצוב החלל בו נערך האירוע. שולחנות האוכל החגיגיים הם המרכיב העיקרי של אולם האירועים, כאשר אף אחד מהאורחים בחתונה לא יפספס אותם ולא יבחין באופן בו הם עוצבו. לכן, החתן והכלה צריכים לנסות להפוך את השולחן והתפאורה למעניינים ואופנתיים.
היכרות קצרה עם החידושים האחרונים בעולם אופנת החתונות, תעזור לכם ליצור תפאורה מדהימה, שהערך המוסף שלה הוא כמובן האווירה שתשרור באירוע. א
הנה כמה טרנדים בולטים בעיצוב שולחנות לחתונה:

לבחור את הצבעים שבאופנה

חתונות "צבעוניות" לא יצאו מהאופנה כבר כמה שנים ברציפות. השורה התחתונה היא שהצבע העיקרי נבחר לכל העיצוב. לדוגמה, הגוונים האופנתיים ביותר השנה הם כתום, צהוב, סגול לילך, ורוד ומנטה. לכן, אפשר להניח כי אולמי חתונות רבים השנה, יקושטו באחד (או יותר) מהצבעים הללו.

עם זאת, כדי ליצור עיצוב מסוגנן, מומלץ לשלב את הצבע העיקרי שבחרתם לעיצוב אולם החתונה, עם כתמי זהב. לדוגמה, רגלי הכיסאות, הסכו"ם או מסגרות הצלחות, יכולים להיות זהובים. כך תיצרו קומפוזיציה אלגנטית מאוד המתאימה, עם קריצה לחתונות מלכותיות, יוקרתיות ואציליות.

זכוכית

אחד הטרנדים העכשוויים, הוא השימוש באלמנטים מזכוכית בעיצוב שולחנות לחתונה. השילוב הזה, של כלי זכוכית שקופים ובוהקים, יוצר מראה חגיגי במיוחד. התנאי העיקרי של קישוט מהסוג הזה, הוא להשתמש בפחות צבע ולוודא שקיפות מירבית. כוסות קריסטל וכלי כסף הם אידיאליים לעריכת השולחנות בסגנון זה. אגרטלים גבוהים וחינניים, ובתוכם פרחים לבנים כשלג, הם עיטורי השולחן המושלמים. כמו כן, אם אתם רוצים לקחת את הסגנון השקוף והיוקרתי לשלב הבא,  תוכלו לבחון את האופציה של שולחנות זכוכית שקופים ונברשות קריסטל יפות. מה שכן, חשוב שהקירות במקום יהיו צבועים בגוון ניטרלי.

מינימליזם

המינימליזם הוא טרנד הולך וגובר לא רק בתעשיית האופנה, אלא גם בעיצוב פנים ובעוד תחומים העוסקים באסתטיקה ויזואלית. הכלל העיקרי של המינימליזם הוא שימוש בצורות פשוטות, בתמציתיות ובצניעות. המפות שיפרשו על השולחנות, צריכות להיות בגוונים לבנים, אפורים או פסטלים רכים, ואילו מרבית האלמנטים הנוספים צריכים להיות בצבע לבן. צורת הצלחות צריכה להיות עגולה, אליפסה או מרובעת. ניתן להניח מפית במרכז הצלחת, ועליה צלחת עם שם האורח. להשלמת העיצוב, הניחו גבעול עלים קטן או פרח קטן ליד, אגרטל קטן עם פרחים טריים או פמוט עם נרות במרכז השולחן. לפעמים, כאשר מעצבים שולחנות לחתונה בסגנון מינימליסטי, מוותרים לגמרי על השימוש במפה ומניחים את כלי האוכל על שולחן עץ גולמי.

אלמנטים "מרחפים"

המהות של סגנונות אלה בעיצוב שולחנות חתונה, היא השימוש בעיצוב שונה שמדמה ציפה או ריחוף באוויר.  הסגנון הזה יכול להיות פונקציונלי במיוחד כאשר מקשטים שולחנות, שכן הוא מאפשר לשחרר את המשטח מפריטים מיותרים ומעומס. לעתים קרובות, תוכלו לראות קומפוזיציות יפות של פרחים או קובץ עלים מסוגנן, תלויים מעל השולחנות. עיצוב זה גורם לחלל להיראות כמו גן פרחים, יפה ורענן. כמו כן, ניתן להשתמש במגוון עיצובים גיאומטריים, התלויים מעל השולחנות כדקורציה מודרנית ומתוחכמת.

עריכת השולחן עצמו, צריכה להיות פשוטה ותמציתית. הוסיפו צבע בעזרת מפיות או מפות עם צבע נועז או דוגמא מעניינת. בנוסף, ניתן להניח  פרח, מרשמלו או מתנה קטנה בצלחת של כל האורח. מה שכן, זכרו כי כל האלמנטים הנתלים מעל השולחנות, צריכים להתכתב עם  העיצוב הכללי של החלל.

עיצוב חללי

אנחנו חיים בעידן של הייטק, פיתוחים חדשניים ותגליות מסעירות. לכן, יצירת אווירה ועיצוב בסגנון עתידני ואפילו חללי, הפכו להיות טרנד של ממש בעיצוב חתונות. שימו דגש על אלמנטים של תאורה, בעיצוב בסגנון זה. ניתן להתקין גופי תאורה מיוחדים, כמו נורות לד ועוד, שייצרו אפשר זוהר מדהים ומיוחד, על גבי המפות הלבנות שיונחו על השולחנות. ניתן לבחור באמצעי תאורה בטקסטורות של כוכבי קריסטל או כוכבי כסף קטנים, ליצירת אפקט שמיים זרועים כוכבים.

המתנות לאורחים – חלק בלתי נפרד מעיצוב השולחן

בלא מעט חתונות, בוחרים לעשות שימוש במתנות שבחרו בני הזוג עבור האורחים שלהם באירוע, כחלק מהעיצוב האינטגרלי של השולחנות. לדוגמא, להניח בונבוניירה קטנה, אלגנטית ויוקרתית על כל צלחת, כאשר צבעי הקופסאות מתאימים באופן הרמוני עם הצבעים שנבחרו לעיצוב השולחן. דוגמא נוספת יכולה להיות עציצי תבלינים קטנים, שיהיוו חלק מהדקורציה על השולחנות, ואילו בסוף האירוע האורחים יקחו אותם הביתה. במקרים רבים, מוסיפים על המתנות פתקית קטנה עם כיתוב בסגנון "קחו אותי הביתה". כשחושבים על זה, המיקום של המתנות ליד המושבים של כל אורח בחתונה הוא מתבקש, וכך תוודאו שהם לא מפספסים את המתנות בהן השקעתם כל כך הרבה מחשבה ותשומת לב.

מעבר לפרחים – השולחן כמדיה להעברת מסרים

בעבר, שולחן האוכל בו ישבו האורחים, היה מקושט בפרטים, ואולי בנרות ותו לא. כיום, הגישה השתנתה ומשתמשים בשולחנות הללו גם כדי לגבות את האווירה המיוחדת של האירוע וגם בכדי להעביר מסרים מסוימים. למשל, יש זוגות שבוחרים לקשט השולחן בתמונות נוסטלגיות של המשפחה, או בפריטי וינטג' מיוחדים, שמגבירים את הרגש ואת הרומנטיקה באירוע. כמו כן, לאלו שרוצים ליצוק קצת יותר תוכן לאירוע, באמצעות השולחנות, ניתן להשאיר ליד כל צלחת פתק מודפס עם שיר אהבה קצר או אפילו משפט חכם עם תובנות לחיים. במילים אחרות, אפשר ומומלץ לצאת מהקופסא כשחושבים על עיצוב השולחנות לחתונה.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES