האסתטיקה שעושה את החתונה: עיצוב שולחן לאירוע

by admin

למי שלא שם לב – אנחנו חיים באינסטגרם, מה שאומר שהכל מתועד, והיום יותר מתמיד – ישנה חשיבות גבוהה לעיצוב אירוע החתונה. כמה כללי אצבע שיכוונו אתכם בבחירות העיצוביות לאירוע 

למקרה שפספסתם, אנחנו חיים בעידן שהוא סוג של שובר שיאים בכל הנוגע לרשתות חברתיות, כאשר בראשן ניצבת אינסטגרם, שתפסה תאוצה אדירה בשנים האחרונות והפכה בישראל לאחת הפופולריות ביותר. למה אנחנו מספרים לכם את זה בהקשר של חתונות? כי הנראות של האירוע שלכם, הולכת ותופסת חשיבות עצומה. לא רק בגלל שעיצוב החתונה שלכם ישפיע בטירוף על האווירה שתשרור באירוע, אלא גם בגלל שכל דבר יתועד במהלך האירוע, יועלה מיידית לסטוריז וגם יישאר לכם כמזכרת מרגשת לתמיד, בתמונות החתונה… כל אלו הופכים את האלמנטים של עיצוב החתונה לחשובים מאי פעם.

 

עוד תרומה שהיתה לרשתות חברתיות כמו אינסטגרם ופינטרס בעניין הזה, באה לידי ביטוי בהשפעות ובהשראות הרבות שמגיעות מפוסטים שעולים ממקומות שונים בחו"ל, דרכם אפשר לקבל שלל רעיונות לסגנונות עיצוב וגם לקונספטים שלמים של האירוע, שהעיצוב כמובן תופס בהם חלק מרכזי ומכתיב את הטון.

 

כמה טיפים שימושיים לעיצוב שולחנות לחתונה

 

עיצוב שולחנות לחתונה מתבסס על כמה כללי אצבע, שיסייעו לכם להגדיר אותו. דבר ראשון, רגע לפני שמתחילים להפיג בדמיון על כנפי הנראות הנראות והאסתטיקה, מומלץ לרדת שנייה לקרקע ולהפנים שעיצוב השולחנות צריך להיות קודם כל פונקציונלי. מה זה אומר? הכוונה שהוא קודם כל צריך לשרת את האורחים שלכם בחתונה ולהקנות נוחות מקסימלית בעת הישיבה לאכול. באירועים מסוימים, החלק הזה הוא ארוך למדי, ולכן יש לוודא שהוא מתאים לישיבה ממושכת. נציין בהזדמנות זו, שהאורחים המבוגרים, לעתים לא קמים מהשולחן לאורך האירוע כולו. אלמנט ראשון שיש לקחת בחשבון מבחינה זו, הוא שהשולחן צריך להיות נגיש ולכן מספר השולחן צריך להיראות בבירור. נכון שמדובר בהיבט פרקטי, אבל לא מעט מעצבים בוחרים להשתולל דווקא עם העניין הזה, ולעצב את המספר באופן מקורי או אסתטי ומסוגנן במיוחד.

 

כשמדברים על עיצוב שולחן לאירוע, ובמיוחד של חתונות, העיסוק הראשוני הוא בצורת השולחן – עגול או מרובע. בחתונות ואירועים רבים, הבחירה המתבקשת היא של שולחן עגול. שולחנות עגולים אמנם תופסים יותר שטח בחלל, אך הם מציעים מפגש משפחתי או חברתי קרוב ומקרב, כאשר כל מי שיושב בשולחן יכול לראות ולדבר עם כל אחד אחר מהמסובים.

 

עוד אלמנט המחייב התייחסות מטעם מעצבי האירועים, הוא כמובן החומר ממנו עשויים השולחנות, שחייב להשתלב באופן הרמוני עם העיצוב הכללי. הבחירה בדרך כלל נעה בין עץ לבין מתכות שונות, אם כי במקרים רבים גם נפרשות מפות על השולחנות, וכאן יש עוד יותר מקום למשחק של מרקמים, צבעים ודוגמאות, שיכולים לתמוך מאוד בסגנון העיצוב הכללי. 

 

אז לאחר שעניינים של פרקטיקה ונוחות נלקחו בחשבון, ניתן להתפנות לפרטים הקטנים, אך החשובים לא פחות. אלמנטים כמו המפיות שעל השולחן, הצלחות, הכוסות והסכו"ם, פרחים או צמחים אחרים וכלי הקיבול המחזיקים אותם, ועוד קישוטים כמו נרות ופרטי דקורציה אחרים. לכאורה, אתם עלולים לחשוב שמדובר בפרטים קטנים וזניחים, אך יחד הם יוצרים את המראה הסופי הדומיננטי של האירוע כולו.

 

דוגמאות לחתונות קונספט – כיצד להתאים את העיצוב לכל אחת מהן?

 

בשנים האחרונות, כלות וחתנים רבים רוצים שהחתונה שלהם תהיה מיוחדת, יוצאת דופן, שונה, מקורית, מפתיעה ובקיצור – "לא כמו כולן". אחת הדרכים להשיג את הייחודיות הזו באירוע, היא להפיק חתונת קונספט. הרעיון הוא לבחור נושא או סגנון מסוימים, לעצב את המקום בהתאם, ולעתים אף לבקש מהאורחים להגיע בדרס קוד מסוים. כך, למעשה, המוזמנים שלכם מקבלים חוויה מיוחדת, עם אווירה יוצאת דופן שמשתלטת עליהם עם הכניסה לאירוע, ואם הם לבושים בהתאם, אז בכלל…

 

חתונת סבנטיז – עיצוב האולם והשולחנות בסגנון דיסקו

 

אין ספק שקדחת הדיסקו ששררה בעולם בשנות השבעים, היא תקופה שרבים מאיתנו היו רוצים לחיות בה, והיא מתאימה מאוד כשרוצים להפיק חתונה מסיבתית ומרימה. אם החלטתם ללכת על זה, כמובן שהאולם צריך להיות מעוצב בהתאם, כלומר אלמנטים צבעוניים, מטאליים ונוצצים צריכים להופיע במקומות שונים במתחם, וכמובן גם על השולחנות. אפשר, למשל, לעצב את המספרים על השולחנות מחומר מתכתי או במראה נוצץ, וכמובן שמהתקרה ייתלו לא מעט כדורי דיסקו מהפנטים.  

 

חתונה כפרית – הכי רומנטית שיש

 

טרנד שרץ בימינו מאוד חזק בעולם, וגם זה הרבה בזכות הפינטרס והאינסטגרם, הוא סגנון הבוהו שיק, שאיך לומר? אין מתאים ממנו עבור חתונות. מדובר בסגנון כפרי, רומנטי וטבעי, שאפשר בקלות לעצב עם אלמנטים הלקוחים ממנו את אולם החתונות וגם את השולחנות. פריטים כמו ריהוט קש, סלסלאות ארוגות, זרי פאפמס גדולים ושעירים, ושימוש בפלטת צבעים של לבן-שמנת-בז', ייצרו מראה רומנטי והרמוני מאין כמותו. אם בא לכם לקחת את זה צעד קדימה, ולכלה אין התנגדות, תוכלו לבקש מכל האורחים להגיע בבגדים לבנים, וכך הם ייכנסו אוטומטית לאווירת חג השבועות בקיבוץ. על השולחנות ניתן לפרוש מפות לבנות או בגווני שמנת או בז', להניח כדים עם זרי פמפס, נרות לבנים ופרחים צהובים. במידה ובחרתם בסגנון הזה, מומלץ שגם אתם, בני הזוג, תתלבשו בהתאם, כאשר שמלת הכלה צריכה להיות בסגנון קרושה ו/או תחרה גולמית, שיער פזור, או פזור חלקית, עם אופציה לזר פרחים מהמם על הראש. חליפת החתן במקרה כזה, צריכה לחרוג מהסטייל המעונב והמחויט מאוד, כאשר הבחירה היא דווקא בבדים במראה טבעי ומשוחרר יחסית (לא להגזים עם הרישול, כן? בכל זאת חתונה), רצוי גם על סקאלת הצבעים החומים והלבנים.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES