אולם לאירועים עסקיים

by admin

כאשר באים לבחור מקום לצורך עריכת אירוע עסקי, בניגוד לאולם אירועים לצורך קיום אירוע כמו חתונה, בר מצווה וכדומה, יש לזכור כי האירוע העסקי הינו אירוע מסוג שונה לחלוטין ועל כן הוא אמור להיות מתוכנן בצורה אחרת לחלוטין מאשר האירועים האחרים.

האולם בו תערכו את הכינוס העסקי חייב להתאים למטרות השיווקיות של העסק ולגרום לכך כי הוא אכן יהיה יעיל ויתרום לקידומו של העסק כמו גם להעצמתו ולשמו הטוב.

חשוב לדעת כי לבחירה של האולם המתאים יש הרבה מאוד מה לומר לגבי הצלחתו של האירוע וכי לא פעם זה מה שיעשה את ההבדל בין אירוע מוצלח לבין אירוע שהוא לא כזה. גם אם התכנים יהיו זהים, אם האולם לא יהיה ערוך לאירוע עסקי מהסוג הספציפי והוא לא ישדר את היוקרה ואת התחושה הרצויה, הרי שלא יהיה בכך ממש תועלת.

האירוע העסקי שיניף את העסק שלכם

באירוע עסקי המטרה היא ברורה. בעלי העסק מעוניינים להעצים את המותג, להרחיב את המעגלים, ליצור שיתופי פעולה חדשים ולהפוך את האירוע למרשים ומיוחד.

על מנת שאכן כל זה יקרה יש לבדוק היטב את כל המרכיבים ואת כל הפרמטרים שעתידים להרכיב את האירוע. אז כאמור, הבחירה באולם המתאים זה הדבר הראשון אשר אליו יש לשים לב. אם האולם יהיה מותאם לסגנון האירוע הרצוי, הרי שמכאן הכול יוכל לזרום בצורה הרבה יותר טובה.

השקת מוצרים

חברות רבות כמו גם בתי עסק רבים אינם ממהרים להוציא לשוק מוצרים חדשים בטרם הם יעבירו את המוצרים הללו סט של ניסיונות, טסטים, טעימות או כל מה שמתאים לאותו מוצר. כאשר הם כבר מגיעים לשלב ההשקה של המוצר, הם כבר יודעים ובטוחים כי מדובר במוצר טוב, במוצר שתהיה לו דרישה, במוצר שכבר עבר את כל המבחנים ובעקבות כך גם את כל השיפורים הנדרשים.

כאשר הם באים להשיק את המוצר בטקס רב רושם, כבר לא צריך הרבה על מנת שהמוצר אכן יחדור אל תודעת הציבור. אם העסק יבחר להשיק את המוצר באירוע עסקי, הרי שבכך הוא סולל את ההצלחה של שיווק המוצר והופך אותו לפופולארי ונחשב מיד כאשר הוא יעלה על המדפים.

ברור כי עסק שמעוניין להגיע למצב אשר בו המוצרים החדשים נהנים מחשיפה ומתפוצה רחבה, חשוב כי יבצע את ההשקה בצורה מרשימה ומכובדת.

יוצרים שיתופי פעולה וקשרים עסקיים

שיתופי פעולה וקשרים עסקיים תורמים רבות לכל עסק. חברה או עסק שמשקיעים בפיתוח קשרים עם עמיתים, זוכים להיתרם וגם לתרום וכל הצדדים יוצאים נרווחים. על מנת להגיע למצב כזה של יצירת שיתופי פעולה הדדיים, מומלץ מאוד לעשות זאת תוך השקעה באירוע מרשים ורשמי גם יחד. האירוע שיהיה כזה, יסייע לצמיחה חיובית של שיתופי הפעולה כאשר הקרקע הטובה אשר עליה נוצרה השיתוף, יסייע להצמיח פירות טובים עבור הצדדים.

מומלץ לשים לב לכך ולבחור בהתאם את האולם הנכון והמתאים למטרה הספציפית הזו.

אירוע עסקי לגיבוש הצוות

כיום ישנה מודעות גבוהה לכל מה שקשור לנושא של גיבוש צוותים. כל מנהל יודע כי אם הוא ישקיע בצוות שלו ויוציא אותם מידי פעם לימי גיבוש, הרי שהוא הראשון שירוויח מהדבר. הצוות שלו יקבל תחושה טובה הודות לפרגון שהוא מקבל מצד מקום העבודה שלו, הוא יחוש שמכבדים אותו, מעריכים את עבודתו ומוקירים את פועלו. מי שירוויח הכי הרבה מימי הגיבוש הללו זה מקום העבודה עצמו. הוא יקבל את הצוות הרענן לאחר הגיבוש, את הצוות המרוצה, הצוות שירצה לתרום ולהעצים את העסק בכל מה שהוא רק יכול.

חשוב לדעת כי שווה לשלם את המחיר עבור ימי הגיבוש הללו גם אם זה כרוך בהפסדים של ימי עבודה עבור העסק כמו גם בעלויות נוספות ובלתי מבוטלות לחלוטין של ארגון כל האירוע. אך כאמור, הדבר תורם כל כך הרבה לכל המשתתפים עד שבהחלט שווה לשלם כל סכום שיידרש לצורך כך. התמורה חוזרת אל העסק ובגדול.

בוחרים אולם לאירוע העסקי

אירוע עסקי עשוי לדרוש יותר מאולם אחד. לעיתים עולה צורך במספר מתחמים נוספים. אם זה מתחם קבלת פנים ואם אלו מתחמים נוספים לצורך פיצול הקהל להרצאות בנושאים שונים או אפילו סדנאות בתחומים אחרים. על מנת שאכן ניתן יהיה ליהנות ממענה איכותי ומושלם יש לבחון את האפשרויות הקיימות וללכת על אולם האירועים שאכן ייתן את המענה המדויק בהתאם לאופי הכנס.

חשוב לזכור כפי שכבר ציינו, חלק מהותי מהצלחתו של הכינוס העסקי טמון בבחירה הנכונה של האולם. אם לא שמים לב לכך הרי שהתוצאות עשויות להיות מאכזבות מאוד.

אולם עם כל הציוד הדרוש לכנס

אירוע עסקי מטבעו דורש היערכות וגם ציוד מתאים לצורך ניהול תקין של הכנס. זה כולל ציוד טכני רב, מבנה אקוסטי נכון של המקום, מרחב שיתאים לכל התוכניות בכנס וכן הלאה. יש לברר היטב לפני שסוגרים עם אולם, האם יש במקום את ציוד ההגברה הדרוש, את האפשרות להקרין מצגות, אפשרות להחשיך את האולם בעת ההקרנות, במה מרכזית שמאפשרת לכל הקהל להתרכז סביב התוכנית או ההרצאה וכו'.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES