אולם אירועים לחינה

by admin

בעבר מקובל היה לערוך את אירוע החינה בביתה של הכלה. את האירוע נהגו לערוך ערב קודם החתונה כאשר היו בה את כל האלמנטים המסורתיים בהתאם לעדה אשר אליה משתייכת המשפחה של הכלה אך היא נערכה בפורום מצומצם למדי, לא בטקס גדול ורב רושם.

היום, כמו הרבה דברים אחרים, התהפכו היוצרות וכל אירוע קטן, נחגג בהמוניות וברוב עם. כך זה עם אירועי החינה וכך זה גם עם אירועים מסוגים אחרים כמו מסיבות יום הולדת, מסיבות בר מצווה או בת מצווה ואפילו חתונות. כול האירועים עברו לפורמט שונה לחלוטין, לאירועים מרשימים וגדולים פי כמה וכמה עם מאות מוזמנים, אולמות יוקרה, אוכל גורמה וגם תוכניות מושקעות.

איך בוחרים את האולם המתאים לחינה?

למעשה אירוע החינה בשל אופיו של האירוע שזהו טקס אינטימי וגם אם מוזמנים אליו אורחים רבים, עדיין יהיו אלו אורחים מהמעגל הקרוב ביותר אל בני הזוג או אל ההורים שלהם. אמנם אפשר להגיע לכמות של 200 מוזמנים ואף יותר אך בכל זאת, יש את האופי של האירוע שהוא אמור להיות יותר רגוע ויותר שקט.

לפני שבוחרים את האולם שם יערכו את החינה, חשוב לשים לב ולהתחשב במספר פרמטרים.

זה כולל את מספר המוזמנים, את התקציב שיש לנו לצורך האירוע הזה, את העונה בו אנחנו עורכים את האירוע וכן את התחושה והשאיפות של בני הזוג.

מקום שיתאים לאופי האירוע

חשוב לזכור כי אירוע חינה אמור להתקיים במקום שיכיל ברווח את כל המוזמנים ומלבד זאת יהיה בו גם מקום לעריכת הטקס עצמו של החינה. יש עדות שם נהוג להעמיד חופה של ממש או אוהל מיוחד ולערוך את הטקס בצורה רבת רושם. ברור כי האולם אמור להיות ערוך לכך והוא חייב להכיל את כל התפאורה הנדרשת לצורך קיום הטקס. כך גם צריך לדאוג כי יהיה מקום לריקודים וכן לדי ג'יי או ללהקה שתבחרו שינעימו וילוו עבורכם את  האירוע מהצד המוסיקלי שלו.

חינה כאירוע בוטיק

היום מקובל מאוד לערוך אירועים באווירה אינטימית ויוקרתית. אירוע חינה יוכל בהחלט להתאים לסגנון כזה של אירוע כאשר האווירה הנעימה ששוררת על פי רוב באירוע כזה, תשדרג את התחושה הרצויה ואירוע החינה אכן יישא את האופי הרצוי.

אם החלטתם ללכת על אירוע כזה, חשוב שתבחרו את האולם הכי מתאים לסגנון. כי לא בכל אולם תוכלו לשוות לאירוע שלכם את תחושת היוקרה והאינטימיות הרצויה.

עליכם לחפש אולם שמעוצב היטב, אולם שבנוי מלכתחילה כאולם לאירועי בוטיק וכזה שעשוי לתת מענה למטרות שלכם.

האולם אמור מצד אחד להיות קטן מעט על מנת להעניק לו את התחושה האינטימית והמשפחתית, אך מנגד חשוב שהאולם יהיה מרווח דיו על מנת שאפשר יהיה לארח בו את כל האורחים בצורה נינוחה בלי שתיווצר צפיפות מעיקה.

יש לשים לב כי הצוות במקום ערוך לשרת את הקהל שאמור להגיע למקום והוא יודע לעשות את האירוע למפנק וחמים שיהפוך אותו לאירוע בוטיק.

מסעדה מרוקאית לחינה

יש כאלה שמחפשים את המקום הכי אוטנטי לחגוג בו את אירועי החינה. הם רוצים שהמקום ייראה ויהיה מותאם לגמרי לאווירה. זה כולל ריהוט מרוקאי אוטנטי שמעוטר בערבסקות ואומנות מרוקאית ואלו יוצרים את האווירה הרצויה האוטנטית. אז יש מסעדות שאכן עונות בדיוק על ההגדרה הזו והם אכן מעניקים את האווירה המתאימה רק הודות לעיצוב של המקום. אך האמת היא שישנן חברות המציעות כיום את השירות של עיצוב ותפאורה מתאימים לאירועי חינה בכל מקום שהלקוח מבקש. כך שגם באולם אירועים אפשר יהיה להגיע לעיצוב ולתפאורה הרצויה.

מה צריך לאירוע החינה?

אז האמת היא שאין לנו ממש רשימה מוגדרת מה חשוב שיהיה באירוע החינה היות ובכל עדה יש את המנהגים שלה, את המסורת שלה כמו גם את האביזרים או התלבושות המיוחדות לאירוע. אך בכל זאת ישנה הרשימה הבסיסית שהיא כוללת את עלי החינה, אותם שולח על פי רוב החתן אל בית הכלה ומהם מכינים את התערובת המיוחדת שאותה מורחים על ידיהם של החתן והכלה, כסגולה לברכה, לשפע ולעושר בבית החדש אותו הם עומדים להקים.

גם המשתתפים נהנים לקבל מהצמח הסגולי והם מורחים גם כן את הצמח על כף ידם.

מעבר לכך יש את התלבושות האוטנטיות כאשר כל עדה מתייחדת בתלבושת שלה. יש את אוהל החינה או החופה המיוחדת. יש את הכיבוד המסורתי שעשוי לכלול מופלטות אותם מציבים בדוכן מיוחד. יש את המגשים המתוקים, את התה החם והמסורתי, את השטיחים המתאימים ואת הכריות המיוחדות ואת כל מה שהופך את האירוע לאוטנטי עם כל הניחוחות והטעמים המוכרים.

כמה כדאי להשקיע באירוע?

חשוב לזכור כי אירוע החינה, חשוב ככל שיהיה, הוא אירוע שמהווה למעשה מעין הקדמה לאירוע הגדול – החתונה. אם נשקיע בחינה את כל האנרגיות שלנו גם מהבחינה הכספית, זה איכשהו יצטרך להיות גם על חשבון החתונה. לא כדאי להוריד מהחתונה לטובת החינה כי אחרי הכול, החינה יש לה את הכבוד שלה הודות למנהגים המסורתיים שלה ואין צורך להגזים יותר מידי בהשקעה.

אך כאן ברור כי כל אחד חייב לעשות את השיקולים האישיים שלו ולערוך את האירוע בצורה הכי מתאימה לו.

לסיכום, בעת הבחירה של האולם לחינה יש לבדוק את האפשרויות הקיימות תוך בחינה מדוקדקת למה שמתאים לכם, לסגנון שלכם ולאופי שאתם רוצים שיהיה באירוע שלכם.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES