אולמות אירועים בתל אביב: סיפור החתונה של איציק וחגית

by admin

יש לנו מקום מדהים ביופיו וצוות שאי אפשר לעמוד בקסמו, אבל בגלל שהנחתום לא מעיד על עיסתו, תפסנו את איציק וחגית לראיון קצר על החוויה שלהם בלורנס. איך לבחור תפריט אלכוהול וקולינריה כמו שצריך, מה הטיפ הכי חשובים לזוג שמחפש אולם לחתונה? ומה הם היו עושים אחרת? התשובות בפנים

נתחיל מהסוף. הייתם עושים את זה שוב?

לגמרי היינו עושים את זה שוב, אבל רק אם זה בלורנס. הייתה לנו חוויה מעולה, האירוע היה מושלם, ממש כך, מילה אחת קטנה שמכילה אירוע גדול. ארבעה חודשים אחרי ואנחנו עדיין מקבלים מחמאות על האירוע.

ובכל זאת, הייתם עושים משהו מכל ענייני החתונה אחרת?

לא רוצה להישמע שחצנים, אבל נראה לי שהיינו עושים הכל בדיוק אותו דבר, קשה לי לחשוב על משהו שהייתי עושה אחרת בכל מה שקשור לחתונה שלנו.

אז נעבור לשאלת השאלות. למה בחרתם להתחתן בלורנס?

היינו בלורנס בחתונה של חברים וממש אהבנו את המקום, כשבאנו לראות אותו במעמד חיפוש האולמות עבור החתונה שלנו, המקום כבר היה לאחר השיפוץ. מדובר במקום מדהים ביופיו, מאוד מרגיע וכזה שנותן תחושה של בית. היחס המדהים של צוות הלורנס (ועמוס אוריין) רק חיזק את התחושה של הבית המדהים הזה, ועזר לנו מאוד להיות שלמים עם ההחלטה שזה המקום הנכון. אהבנו מאוד את העובדה שקבלת הפנים נערכה על הגג (דמיינו לכם גג יפואי מרהיב ביופיו) ולאחר מכן, מרכז האירוע שהתרחש בקומה התחתונה של המבנה. התחושה שמקבלים שנמצאים במקום המיוחד הזה, קשה לתיאור במילים, כשהבאתי את אחותי ובעלה לפני שסגרנו, היא אמרה לי אחרי דקה – הבנתי על מה דיברת. זה באמת כל הקסם.

מה לגבי אלכוהול ואוכל? איך בוחרים כמו שצריך?

בחרנו בהתאם לאורחים. התחתנו בחתונת שישי צהריים, שנינו בגילאי 30 , וידענו מי הנפשות שיהיו במרכז האירוע. ידענו שאנשים לא יגיעו לאירוע שישי צהריים וייצאו ממנו שיכורים, אלא שזה אירוע יותר ברמה של שמפניה, קוקטיילים או יין טוב. בחירת האוכל נעשתה בדיוק באותה הדרך, חשבנו על האורחים שלנו ושל ההורים וניסינו לקלוע לטעם הרוב. מאוד עזר שבסוף הטעימות השף של קייטרינג מעשייה שוחח איתנו וייעץ לנו באופן אישי ולמעשה עזר לנו לבנות תפריט שיתאים לכולם.

עד כמה היה לכם חשוב להתחתן בתל אביב?

היה לנו חשוב להתחתן בתל אביב אבל זה לא היה קו אדום. שוב, יש קסם בלורנס, בסמטאות של יפו ביום שישי בצהריים, שכנראה לא יכול להשתוות לאולם אירועים שנמצא בפרברים. גם האנשים שהרימו גבה על אירוע שישי צהריים ביפו הבינו לאחר מכן על מה מדובר.

מה הטיפים הכי חשובים לזוג שמחפש אולם לחתונה?

חשוב לבחור מקום שיהיה שווה מבחינת שני הצדדים, מקום ששני בני הזוג שלמים איתו, ובעיקר שהמקום ואנשי המקום נותנים הרגשה בטוחה, שאתם בידיים טובות.

מה הטיפ הכי חשוב בארגון החתונה?

תהיו נינוחים, תהיו רגועים, הבחירות שנעשות ממקום רגוע הן בחירות טובות יותר. בחירות שנעשות בלחץ הן פחות טובות.

ואחרון חביב, עם איזה שיר נכנסתם ויצאתם מהחופה?

שיר הכניסה לחופה היה "שיר של יום חולין" בגרסה של מאור כהן ושיר שבירת הכוס היה "סיבה טובה" של אריק סיני.

שיר הכניסה לחופה של איציק וחגית

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES