מקום לבת מצווה ביפו – 3 סיבות לבחור בלורנס לאירוע הבת מצווה

יש ילדות שרוצות לטוס לתאילנד ויש כאלה שמעדיפות לחגוג עם כל החברים והחברות בישראל באולם אירועים. אז חברת נסיעות אנחנו לא, אבל מקצועיים בתחום האירועים אנחנו כן, לכן אספנו 5 טיפים לקראת הבת מצווה המתקרבת

1.    תפריט האוכל המיוחד – כשהילדים קולינריים וההורים הופכים להיות שוב ילדים

על האוכל של הלורנס אחראי השף חיים סבג וחבורת הבשלנים המוכשרת של קייטרינג "מעשייה". אז נכון שיש לנו ניסיון באירועים של גדולים כמו חתונות ואירועי חברה, אבל הקהל הכי קשוח שלנו הם בעצם הילדים. טוב לא באמת, אבל הילדים של היום הם לא רק מביני עניין בסרטונים יוטיוב ובאפליקציה שמוצאת פוקימונים, אלא גם באוכל. באירועי הבת מצווה שלנו תוכלו למצוא עמדות אוכל שילדים אוהבים, מעמדה מקסיקנית בקבלת פנים שכוללת ראפים של עוף וגוואקמולה ועד עמדות של המבורגר ביתי שמרכיבים במקום עם ירקות, רטבים וצ'יפס. אבל יודעי דבר מספרים לנו שבפועל הילדים הם חובבי הקולינריה האמיתיים שנהנים ממנות כמו סביצ'ה וסטייק סינטה בעוד ההורים מנצלים את ההזדמנות לחזור לילדות עם שניצל וצ'יפס.

הלורנס מבפנים

2.    אטרקציות לצד מפגש משפחתי – חלל אירועים שמתאים למבוגרים וילדים

הלורנס למי שלא מכיר או מכירה הוא מתחם אירועים הממוקם בין הסמטאות של יפו העתיקה והייחוד שלו הוא במבנה העות'מאני העתיק שמשלב עיצוב מודרני של החללים הפנימיים וגג עם נוף מדהים. ולמה זה חשוב? כי כשאתם ממתלבטים בבחירה של אולם אירועים ומקום לבת מצווה ביפו החלל משחק תפקיד חשוב. ברוב אירוע הבת מצווה בדרך כלל מזמינים אורחים מהמשפחה לצד החברים והחברות מהכיתה והשכבה. היתרון בלורנס הוא החלל, שמצד אחד יש בו אזור ישיבה שמתאימה למשפחות בצורה הקלאסית של אירוע, עם אווירה רגועה יותר, ומצד שני יש אזור שמתאים לילדים, שמאפשר להם לחוות את האירוע כמו שילדים צריכים לחוות. מה שאתם צריכים לדמיין הוא שיש אפשרות ישיבה משני צדי רחבת הריקודים, כאשר צד אחד מתאים לאורחים מהמשפחה והצד השני מתאים לאטרקציות למיניהן.

3.    ידע זה כוח – הצוות המקצועי שילווה את אירוע הבת מצווה

העובדה שמתקיימים בלורנס כל כך הרבה אירועים מגוונים מאפשרת לנו ללמוד כל הזמן, והניסיון הוא חשוב. בין אם מדובר בחתונות או באירוע השקה עסקי, הניסיון של כל אחד ואחד מהאירועים הללו מביא עמו גם ידע, וידע מאפשר לנו לקחת אתכם למקומות רחוקים ונכונים. מה לא ראינו? עמדת גרפיטי של כובעים, חולצות ואפילו סקייטבורדים בעיצוב אישי, משחקי וידאו, עמדת לקים ואיפור ואפילו אומן חושים שבמקום סתם הופעה הסתובב בין האורחים ועשה קסמים. הצוות המקצועי שלנו מכיר את התחום, ממעצבי אירועים ועד דיג'י אים ויעזור ללוות ולנהל את אירוע הבת מצווה מתחילתו ועד סופו באופן שנכון ומתאים לכם.

סקייטבורדים בעיצוב אישי

קרדיט עיצוב: יאדו ואילונה, צילום שי-לי עוזיאל

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES