אולם חתונות במרכז

by admin

זוגות רבים מעדיפים לחגוג דווקא באזור המרכז על מנת להקל על אורחים שלהם שאמורים להגיע מנקודות שונות בארץ. הבעיה היא שהאולמות ה-'שווים' נתפסים מהר מאוד. כך שבהחלט חשוב להיות מודעים לכך ולסגור הכי מהר שאפשר עם האולם הרצוי.

איך תבחרו אולם חתונות במרכז?

הבחירה באולם האירועים ממש לא יכולה להיעשות באופן אגבי. חובה לשים לב לכמה וכמה נתונים לפני שסוגרים את האולם הרצוי. כי אולם שלא יהיה מתאים יוביל לכך כי האירוע לא יהיה באמת מוצלח וחבל.

אז למה חשוב לשים לב כאשר באים לבחור את האולם לחתונה?

האזור בו ממוקם האולם

ההתייחסות הראשונה שחייבת להית בעת הבחירה באולם זוהי ההתייחסות לאזור בו נמצא האולם. אתם רוצים מצד אחד שהאולם יהיה קרוב לכם ונוח עבורכם להגיע לשם ביומכם הגדול. מצד שני אתם גם רוצים שעבור האורחים יהיה זה אולם נגיש ונוח. ברור כי יהיה זה לגמרי חסר טעם 'לסחוב' אנשים מפינות מרוחקות בצפון הארץ או בדרומה אל אולם הנמצא באזור המרכז. אך אם רוב רובם של האורחים המיועדים אכן מתגוררים באזור המרכז, הרי ברור כי זה יהיה הכי מוצלח לערוך את האירוע באחת האולמות הממוקמות באזור. כך יצליחו כולם להגיע ולהשתתף באירוע בצורה נוחה וללא טרחה יתירה.

הגודל של האולם – האולמות באזור המרכז מוצעים במגוון גדלים. יש אולמות ענק המתאימים לאירועים המוניים הכוללים אירוח של מאות מוזמנים. מנגד יש את אולמות האירועים המציעים מענה עבור זוגות המבקשים לערוך את החתונה שלהם במתכונת מצומצמת ומשפחתית. גם הם יוכלו למצוא את אולם האירועים הצנוע והקטן שם הם יוכלו ליהנות מאירוע בוטיק קטן וחווייתי.

הנגישות אל האולם – מעבר להתייחסות הנכונה לנקודות המרכיבות את הבחירה של האולם, חשוב מאוד לוודא כי האולם ממוקם במקום נגיש. זה אומר שהוא נוח להגעה גם מבחינת דרכי הגישה, הכבישים המובילים למקום וכן התחבורה הציבורית. מעבר לכך יש לוודא כי האולם הינו נגיש עבור אנשים נכים או כאלה שיש להם בעיה וקושי בניידות. כך תוכלו להיות בטוחים כי כל המוזמנים לאירוע יוכלו למצוא את המקום, להגיע למקום וליהנות מגישה נוחה וזמינה ללא עיכובים או בעיות אחרות.

חניה ליד האולם – חשוב לבחור באולם אירועים שמציע מקומות חניה בכמות מספקת בהתאם למספר המוזמנים אל האירוע. יהיה זה מאוד לא נחמד עבור האורחים במיוחד עבור אלה המגיעים מרחוק לאחר נסיעה ארוכה – אם יהיה עליהם לחפש מקום חניה משך דקות ארוכות. חשוב גם לוודא כי החניון הינו סמוך ממש לאולם האירועים והוא לא ייאלץ את האורחים לצעוד מהחניון עד לאולם דרך ארוכה מידי.

המחיר של האולם – ישנם הרבה מאוד אולמות וגם הרבה מאוד אפשרויות כאשר כל ההבדלים למעשה יבואו לידי ביטוי גם במחיר של האולם בסיכומו של דבר. חשוב לזכור, כאשר אתם עדיין עומדים לפני האירוע, הפנטזיות שלכם מובילות אתכם להסכים לכל הצעה הכי יקרה, לבחור אולם הכי גרנדיוזי ואוכל ברמה הכי מטורפת, כי אתם רוצים שהאירוע שלכם יקבל את הכבוד הראוי לו. אך ליום הגדול שלם יש גם מחר. אחרי האירוע תאלצו לשלם את כל מה שהזמנתם. החור בעו"ש עשוי להפוך לבור עמוק שיארכו לכם חודשים ארוכים או אפילו יותר מזה למלא את אותו חור. הרבה אחרי שהטעם הטוב של האוכל כבר יישכח והאירוע המהודר יהפוך להיסטוריה – נחלת העבר.

אז עשו טובה עם עצמכם ובחנו את האפשרויות שלכם. רק בהתחשב באלו תכננו את האירוע שלכם.

האוכל של האולם – רוב רובם של אולמות האירועים מציעים גם שירותי קייטרינג. מעטים מאוד הם אולמות האירועים שמאפשרים להביא לבד את האוכל מבחוץ. כאשר אתם בוחרים את אולם האירועים, אתם חייבים לבחון את האוכל שמגישים במקום או לחילופין לבחון את האופציה של הבאת אוכל באופן עצמאי על ידי חברה חיצונית. אחרי הכול, האוכל הוא אחד המרכיבים הכי חשובים בכל אירוע ואם זה לא יהיה מוצלח, הרי שכל האירוע לא יהיה מוצלח.

בקרו בזמן אמת – גם אחרי שלימדנו אתכם על מה חשוב להסתכל ומה אתם חייבים לבחון כאשר אתם בוחרים את המקום לאירוע שלם, אתם לא יכולים לוותר על ביקור באולם בזמן אמת. כלומר הגעה לאולם בעת שמתקיים אירוע דומה לאירוע שלכם, אותו אתם מתכננים לערוך. הביקור במקום באופן פיזי ייתן לכם תמונה אוטנטית וחיה ממה שצפוי לכם באירוע שלכם. בני זוג רבים מצליחים להגיע להחלטה רק לאחר ביקור באולם, הן לחיוב והן לשלילה.

טעמו את האוכל – ברבים מאולמות האירועים מציעים למי שמעוניין להזמין אירוע במקום, את האפשרות לטעום מהאוכל. הטעימות למעשה נועדו לסייע לכם להגיע לבחירה נכונה באוכל אותו תרצו להגיש לאורחים שלכם. ממש לא כדאי להסתמך על תפריט אותו מגישים לכם רק בכתב כאשר מתוך זה תבחרו את המנות הרצויות. הרבה יותר כדאי ומומלץ פשוט לטעום באופן אישי וכך להתרשם האם אכן האוכל עונה על הדרישות שלכם. כך גם תיטיבו לבחור את התפריט הרצוי והמתאים לכם. ברור כי יהיה עליכם להתחשב לא רק בטעמים האישיים שלכם. חשבו על האורחים שלכם, מה הם יאהבו ומה ישמח אותם ובהתאם לכך תבנו את התפריט לאירוע שלכם.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES