חתונה מאוחרת: חתונה פרק ב' הפכה לטרנד הלוהט של השנים האחרונות

by admin

איך עושים אירוע בלתי נשכח, ובכל זאת נהנים מכל רגע? חתונות פרק ב` עשויות משלושה מרכיבים חשובים: הנאה, ייחודיות וצביון אישי. כיצד מעניקים לחתונה אופי וטעם שלא יישכח לעולם, ועל מה כדאי לשים את הדגש בתכנון החתונה? הנה מספר דרכים וטיפים לשדרוג חתונה פרק ב`
הזוגות שמתחתנים בחתונה שנייה לרוב מבוגרים יותר, מבוססים יותר, פחות נרגשים ומבועתים ומחוברים בעיקר להנאה שבאירוע. זה נכון שחתונה היא בכל זאת חתונה וכל הטיפים לבחירת ספקים לחתונות פרק א` נכונים גם למתחתנים בפעם השנייה, אך למרות זאת, קיימים מספר כללי אצבע ששווה לשים עליהם את הדגששיהפכו את החתונה לבעלת אופי ייחודי, המייצגת את בני הזוג המתחתנים בצורה הטובה ביותר.

שתפו את הילדים

חתונה שנייה מערבת לעתים ילדים מהזוגיות הקודמת. אירוע החתונה השנייה עשוי להיות מאד משמח עבור הזוג שמתחתן, אך עלול לסמל עבור הילדים את הרגע בו הזוגיות הקודמת של הוריהם הגיעה לקיצה, וזהו רגע שיש לתת לו את מלוא שימת הלב. חשוב לשתף את הילדים בתכנון החתונה, לתת להם תפקידי מפתח, ולהעביר להם את המסר שהם חלק מהדרך החדשה ועוד

בצעו סקר שוק באינטרנט

רבים מהזוגות המתחתנים בשנית לא מודעים כלל עד כמה ענף החתונות הפך למקוון בשנים האחרונות, כמו ענפים רבים אחרים בישראל. שווה לבדוק המלצות על כל הספקים איתם באים במגע בעזרת הפורומים הייחודיים לחתונות כמו אתר www.mit4mit.co.il ואתר `מתחתנים` או wedreviews. שניהם אתרים מצוינים הנותנים אינפורמציה חשובה ועדכנית על מקום החתונה המיועד, כולל שמלות כלה, שפים וקייטרינג".

בחרו מקום עם רישיון עסק

אף אחד לא אוהב הפתעות, בטח לא מהסוג הזה. רבים מגני האירועים הממוקמים על שטחים חקלאיים נתקלו בעבר בבעיות במתן רישיון עסק. הבעייתיות במצב שכזה נובעת מכך שצווי סגירה יכולים להינתן למקומות שכאלה ללא התרעה מראש, כשהם מותירים את הזוגות שהזמינו בהם חתונה ללא כסף, ובלי מקום להתחתן.

מעבר לסכנה זו, מקומות ללא רישיונות עסק לא עובדים תחת פיקוח של משרד הבריאות והעירייה, ועלולים לסבול מבעיות תברואתיות ובטיחותיות מרובות, המסכנות את האורחים.

קבעו קו ייחודי לחתונה

הדבר אולי החשוב ביותר בארגון חתונה, היא הגדרת קו ואופי מובחנים הברורים לכולם. הגדרת קו שכזה יכולה להיעשות מראש, או תוך התייעצות עם מפיקי אירועים מקצועיים. קביעת הקו מקלה מאד על הכוונת אנשי המקצוע למטרה אחת מוגדרת, ומהווה פעמים רבות את ההבדל בין הצלחה רבה, לאכזבה.

כל השירותים – תחת גג אחד

בחתונה שנייה זוגות רבים מעדיפים לשמור על שפיות ולא להיסחף למערבולת המתוחה והרגשית אותה הם מכירים היטב מהחתונה הראשונה. מומלץ לחפש מפיק אירועים או מקום אשר מעניק מעבר למרחב, גם את כלל השירותים והספקים (כמו תאורה, מוזיקה, הגברה, קייטרינג ועוד) תחת קורת גג אחד, ובכך לייצר כתובת אחת איכותית, שתבטיח תוצאה טובה ללא כאבי ראש. היתרון הגדול במקום הסוגר לזוג את "כל הפינות" מתבטא בהגברת התיאום בין ספקי השירותים השונים, שמירה על אופי ברור לאירוע, ולעיתים קרובות גם חיסכון ניכר.

שף ותפריט קולינריה

האוכל הוא אחד ממרכיבי המפתח בחתונות פרק ב` ובחתונות בכלל, הדרך הטובה ביותר להבטיח את רמתו, היא עבודה עם שף מזוהה, ולא עם קייטרינג עלום. הסיבה – שף מזוהה לא יהיה מוכן לסכן את השם המקצועי שלו בשום פנים ואופן, יקפיד על רמת הצוות שלו, רמת המרכיבים, טריות המזון, איכות הכלים, הקפדה בהגשה, ועוד עשרות מרכיבים הגורמים לארוחה להפוך לחוויה שלא תישכח במהירה. אמנם שכירת שף מזוהה מייקרת את החתונה, אך תוספת המחיר מתבטאת היטב בשדרוג החוויה לזוג ולאורחים.

חתונה בפרי סטייל

אם עיקר ההתעסקות בחתונה הראשונה היא סביב סידורים שונים, וביניהם סידורי הישיבה הקפדניים של האורחים משני הצדדים, דווקא בחתונה פרק ב`, רוב ההתעסקויות הללו לעתים הופכות למיותרות. היום זה מקובל לזנוח את סידור המקומות המסורתי, ולתת לאורחים למצוא לעצמם מקום בין שלל אפשרויות הישיבה המגוונות הניתנים במקום. מה שנקרא "חתונה בפרי סטייל", במהלכה מוגש האוכל במנות קטנות, והאורחים יכולים להתערבב זה בזה, בלי מחויבות למקום מסויים ומקובע בכל האירוע.

מי שכבר חווה חתונה בפרי סטייל יכול להעיד כי ההנאה של כלל האורחים, תחושת החופש, ההיכרויות הרבות בין האורחים ואיכות הריקודים – כולם עולים בדרגת אחת מעל לאירוע רגיל במסגרת מסורתית של שולחנות מסומנים.

להקת נגנים במקום די ג`יי

לא מדובר במרכיב חובה, אך פעמים רבות, להקה חיה עשויה להעניק לאירוע אופי ושיק ייחודיים לקחת את האירוע שלב אחד קדימה ברמת העושר התרבותי והאיכות. כיום יש לו מעט הרכבים שמציעים שירותים במגוון סגנונות, ממוזיקה בלקנית וכלייזמר ועד להיטי ג'אז ועיבודי סווינג לשירים מוכרים.

חתונה בשישי בצהריים

יום שישי בצהריים הוא תאריך נוח במיוחד, בייחוד בקיץ, כאשר השבת נכנסת מאוחר. בימי שישי בצהריים נהנים המתחתנים ממשבצת פנויה יחסית בגני האירועים ובאולמי החתונות וגם ממחיר נוח. חתונת שישי נוחה מאוד כיוון שלא צריך לעבוד יום למחרת (רובנו לפחות) והיא רגוע יותר ומהווה תחליף מצויים למפגש המסורתי המשפחתי בשישי.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Fields marked with an * are required.
הלורנס אולם אירועים בתל אביב יפו מזמין אותך לפגישת היכרות אצלנו במקום!
צרו קשר

CHECK OUT OUT TLV URBAN VENUES